abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 juni 2004 @ 16:32:05 #76
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_20253934
Ik was net in de bibliotheek, en wat ziet mijn oog daar?

Lamb - Best kept secrets (the best of lamb 1996 - 2004)

CD
Cotton Wool
God Bless
Gold
Gorecki
Little Things
B Line
Lullaby
Bonfire
Heaven
One
Gabriel
Angelica
Til The Clouds Clear
Wonder
Please
Stronger.

lekkere verzamelaar.. met ook een extra DVD met videoclips en commentaar:

DVD
Cotton Wool
God Bless
Gorecki
B Line
Gabriel
Sweet
Wonder

voor de verzamelaar misschien alleen interessant voor de DVD aangezien er geen B kantjes of remixen opstaan, maar voor mensen die niet alle albums hebben een lekker cd'tje dat veel kanten van lamb laat horen. luistert lekker weg.

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  FOK!fossiel maandag 28 juni 2004 @ 16:35:29 #77
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_20254046
Laatst Gorecki ontdekt. Wat een FANTASTISCH nummer!
Staat erg hoog in mijn persoonlijk top 10.
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
  maandag 28 juni 2004 @ 16:37:47 #78
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_20254115
quote:
Op maandag 28 juni 2004 16:35 schreef RemCOW het volgende:
Laatst Gorecki ontdekt. Wat een FANTASTISCH nummer!
Staat erg hoog in mijn persoonlijk top 10.
Lekker op tijd
maar je hebt gelijk, het is een absurd goed nummer..

het lijkt me alleen wel erg jammer als band zijnde dat je debuut cd fenomenaal goed is.. dan is alles wat je erna doet "niet zo goed als het debut"

maar leuk dat nog steeds mensen lamb ontdekken

▀█▀ █ █▀█▀█
  FOK!fossiel maandag 28 juni 2004 @ 16:52:03 #79
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_20254547
De rest van de nummers op het album Lamb vind ik verder niets helaas. Zijn er nog andere nr's van Lamb die wat weg hebben van Gorecki?
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
  maandag 28 juni 2004 @ 17:14:43 #80
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_20255172
quote:
Op maandag 28 juni 2004 16:52 schreef RemCOW het volgende:
De rest van de nummers op het album Lamb vind ik verder niets helaas. Zijn er nog andere nr's van Lamb die wat weg hebben van Gorecki?
misschien vind je de nieuwe cd wel wat hebben. Al moet ik wel zeggen dat de nummers op Lamb wel wat tijd nodig hebben hoor. cottonwool is een goed nummer, maar duurde ff voordat ik het doorhad..

en anders van de nieuwe cd: stronger. vond ik wel erg mooi.
dus toch maar ergens de nieuwe cd ritselen ofzo

▀█▀ █ █▀█▀█
pi_20256073
RemCOW--> Lamb - Gabriel
pi_20282749
Ik was op Glastonbury, en daar speelde Lamb ook. Het viel mij al op dat het concert erg intens was, en halverwege zei de gitarist "So. I've been crying for the last three songs now, already. Because you guys are just so incredibly good. I love all of you so much. Especially now. Because, well, this is one of the last gigs that we will ever do. We've had so much fun, we love you all so much." Toen begon het publiek dus allemaal boe te roepen, want het was nogal onverwacht.
Ze speelde daarna een nieuw, geweldig, nummer, en daarna nog een keer "I love you guys so much. It's been such a great experience. We may play Glastonbury again, just ... fuck it."

Dus . Misschien komt er een press-release? Veel meer weet ik ook niet.
It's log, log. It's big, it's heavy, it's wood. It's log, log. It's better than bad, it's good!
  dinsdag 29 juni 2004 @ 17:41:30 #83
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_20284314
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 16:38 schreef Massive het volgende:
Ik was op Glastonbury, en daar speelde Lamb ook. Het viel mij al op dat het concert erg intens was, en halverwege zei de gitarist "So. I've been crying for the last three songs now, already. Because you guys are just so incredibly good. I love all of you so much. Especially now. Because, well, this is one of the last gigs that we will ever do. We've had so much fun, we love you all so much." Toen begon het publiek dus allemaal boe te roepen, want het was nogal onverwacht.
Ze speelde daarna een nieuw, geweldig, nummer, en daarna nog een keer "I love you guys so much. It's been such a great experience. We may play Glastonbury again, just ... fuck it."

Dus . Misschien komt er een press-release? Veel meer weet ik ook niet.

glastonbury!

heb je orbital gezien? heb je orbital gezien? heb je orbital gezien? heb je orbital gezien? heb je orbital gezien? heb je orbital gezien?

▀█▀ █ █▀█▀█
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')