Nog niet aan gedacht maar hij is idd ook goed!quote:
Eensch. Met zo´n stem heb je geen dansjes, verkleedpartijen en andere ongein nodig.quote:Op maandag 27 december 2004 15:47 schreef Doe_je_nix_aan het volgende:
Dat is imo cker Bryan Adams. Zingt altijd loepzuiver.
Gelukkig verschillen smaken, want *ik vindt* dat zij echt een irritante zeikstem heeftquote:Op maandag 27 december 2004 16:25 schreef TechnoHead het volgende:
Dido, serieus. Volgens mij gehoord bij de MTV-awards van dit jaar..
Ik ook niet, maar je hebt groot gelijk!!!quote:Op maandag 27 december 2004 16:35 schreef Logitik het volgende:
[..]
Gelukkig verschillen smaken, want *ik vindt* dat zij echt een irritante zeikstem heeft
Ik wil nu dus geen discussie uitlokken voor alle duidelijkheid.![]()
quote:Op maandag 27 december 2004 15:56 schreef NRK het volgende:
Zingt live niet altijd zuiver, maar ik vind z'n stem geweldig, Dexter Holland. The Offspring.
But ofcuz. Jammer dat ie dood is mja. Zeker een goede!quote:Op maandag 27 december 2004 16:02 schreef ijspegel het volgende:
Freddy Mercury.
Op de tribute to Freddie Mercury dvd zingt hij who wants to live forever. dat doet hij echt geweldig. De rillingen liepen de eerste keer over me rug heenquote:Op maandag 27 december 2004 16:19 schreef Logitik het volgende:
Norah Jones, Sting en Seal hebben een mooie stem imo
Ik heb Seal trouwens nooit live gehoord, dus ik weet niet of hij in het echt ook zo mooi kan zingen/een mooie stem heeft.
Didoquote:Op maandag 27 december 2004 16:25 schreef TechnoHead het volgende:
Dido, serieus. Volgens mij gehoord bij de MTV-awards van dit jaar..
Nee, maar haar concert klonk wel prachtig..quote:Op maandag 27 december 2004 17:07 schreef R-Mon het volgende:
[..]
DidoMaar volgens mij trad ze niet op voor de awards dit jaar.
HAHAHA, die zingt niet, die praat.quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2004 01:37 schreef rockonbro het volgende:
Paskal Jakobsen (Bløf).
zijn stem is idd goed en voegt ook echt wat toe aan de muziekquote:Op maandag 27 december 2004 15:56 schreef NRK het volgende:
Zingt live niet altijd zuiver, maar ik vind z'n stem geweldig, Dexter Holland. The Offspring.
[onzin] En de Tokkies dan?quote:Op dinsdag 28 december 2004 11:04 schreef search64 het volgende:
Nee dat is Mike Patton.
Het topic bereikt een bedenkelijk niveau. Maar goed, smaken verschillen.quote:Op dinsdag 28 december 2004 10:25 schreef ThomasBerge het volgende:
Thomas Berge
Frans Bauer eergister in het Gelredomehij zong uitstekend live
quote:Op maandag 27 december 2004 16:35 schreef Logitik het volgende:
[..]
Gelukkig verschillen smaken, want *ik vindt* dat zij echt een irritante zeikstem heeft
quote:Op maandag 27 december 2004 16:41 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
De stem van Bono vind ik ook zeker mooi en karakteristiek
duurde verdomme veel te lang voordat jeff buckley werd genoemdquote:Op dinsdag 28 december 2004 11:07 schreef Jorikjet het volgende:
Jeff Buckley.
haha grapjasquote:Op dinsdag 28 december 2004 11:04 schreef search64 het volgende:
Nee dat is Mike Patton.
quote:Op maandag 27 december 2004 16:38 schreef Phraze het volgende:
Do - Dominique van Hulst
en natuurlijk tim viciousquote:Op dinsdag 28 december 2004 23:54 schreef punkgirl het volgende:
die van; ein e-mail to berlin! schitterend..
Op haar manier idd erg goed.quote:Op woensdag 29 december 2004 10:47 schreef almatje het volgende:
Beth Hart
Jammer alleen dattie die hoge noten niet meer haalt, maar een goede stem heeft hij wel.quote:Op woensdag 29 december 2004 11:51 schreef dVTB het volgende:
Met het risico dat ik hier publiekelijk word gestenigd, noem ik de naam van A-ha zanger Morten Harket. Klinkt op plaat prima, maar blijft ook live op indrukwekkende wijze overeind.
Ik vind juist dat hij een afschuwelijke stem heeft..quote:Op woensdag 29 december 2004 11:54 schreef twentemeisje het volgende:
Brian Molko
Toch niet Double Date - E-Mail To Berlin?quote:Op dinsdag 28 december 2004 23:54 schreef punkgirl het volgende:
die van; ein e-mail to berlin! schitterend..
quote:Op dinsdag 28 december 2004 16:25 schreef cultheld het volgende:
Marianne Weber heeft trouwens ook een hele mooie stem.
Misschien ken ik haar dan niet zo goed, maar wat ik van haar ken vind ik niet echt mooi qua stem, het is heel goed gedaan, dat zeker, maar dat ze een mooie stem heeft...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:39 schreef T-o-m-a-a-t het volgende:
Janis Joplin
Serieus?quote:Op woensdag 29 december 2004 15:05 schreef m021 het volgende:
[..]
Toch niet Double Date - E-Mail To Berlin?
Die is zoooo vals.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |