Of olijfolie, of kruipolie.quote:Op maandag 27 december 2004 15:18 schreef PayDay het volgende:
zonnebloemolie...
Ja, dat is inderdaad wat het is met dunne olieen...quote:Op maandag 27 december 2004 15:22 schreef Tique het volgende:
Als je een dun soort olie gebruikt zoals contactspray, zonnebloemolie o.i.d. loopt dat ook weer redelijk snel weg, kan je beter vet gebruiken.
zou siliconenspray nemen blijft beter zitten dan al die olies.quote:Op maandag 27 december 2004 15:29 schreef NostraBramus het volgende:
Siliconenspray, contactspray, olijfolie en ik denk dat zelfs roomboter (misschien nog wat over van de kerst??) ook wel wat voor je kunnen doen!
Jij mag niet meer radenquote:Op maandag 27 december 2004 15:33 schreef Tique het volgende:
Whehe smiecht, t is stiekem gewoon dat je je meer uit kan leven tijdens het rukken zeker, en dan horen je ouders het tenminste niet![]()
![]()
It takes one, to know one...quote:Op maandag 27 december 2004 15:33 schreef Tique het volgende:
Whehe smiecht, t is stiekem gewoon dat je je meer uit kan leven tijdens het rukken zeker, en dan horen je ouders het tenminste niet![]()
![]()
Me bed kraakt nietquote:
Ik had het dan ook niet over het bed...quote:Op maandag 27 december 2004 15:55 schreef Tique het volgende:
Me bed kraakt niet
Bij mij zijn het de schuifdeurtjes naast me bed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |