of je blijft lekker in onzin dwaasquote:Op maandag 27 december 2004 15:11 schreef knowall het volgende:
blaat
Oeoe sorry dat ik jullie groepstherapie gestoord heb!quote:Op maandag 27 december 2004 15:13 schreef clowncloon het volgende:
[..]
of je blijft lekker in onzin dwaas![]()
Klopt, je bent er voro haar en dat is het aller belangrijkstequote:Op maandag 27 december 2004 15:06 schreef Captain_Chaos het volgende:
Je bent er voor haar lees ik.
wat ben je toch een lulletje niet...quote:Op maandag 27 december 2004 15:11 schreef knowall het volgende:
...
Tsssskquote:Op maandag 27 december 2004 15:14 schreef knowall het volgende:
[..]
Oeoe sorry dat ik jullie groepstherapie gestoord heb!
Ben ff op de site wezen kijken. Is idd zeer handig. Kom er namelijk net achter dat de politie haar voor heeft gelogen(!!!) Die zeiden dus dat de zaak verjaard is, maar dat is dus niet zo. Ze heeft nog 7 jaar de tijd!!!quote:Op maandag 27 december 2004 15:01 schreef MarMar het volgende:
www.overjegrenzen.nl tips voor partners, misschien heb je daar wat aan
quote:Op maandag 27 december 2004 15:24 schreef marq het volgende:
[..]
wat ben je toch een lulletje niet...
zo'n zaak verjaart normaal gesproken na 14 jaar, maar bij minderjarige daders halfeert de verjaringstijd, dus dan is het 7 jaar.quote:Op maandag 27 december 2004 15:28 schreef lala-kloona het volgende:
Ben er idd voor haar. En dat weet ze, en vind ze heel erg fijn.
[..]
Ben ff op de site wezen kijken. Is idd zeer handig. Kom er namelijk net achter dat de politie haar voor heeft gelogen(!!!) Die zeiden dus dat de zaak verjaard is, maar dat is dus niet zo. Ze heeft nog 7 jaar de tijd!!!
Beetje eenzijdige opruimingsactie dan als je alleen mijn berichten verwijderd en haar reacties op mijn berichten laat staanquote:Op maandag 27 december 2004 16:18 schreef Copycat het volgende:
Heb een heleboel puin geruind.
Doe normaal of donder op, knowall!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |