quote:Op maandag 27 december 2004 14:29 schreef MarMar het volgende:
waarom zou je gaan zoeken als je daar geen behoefte aan hebt?
als je iemand tegen komt waarmee je wel een relatie zou willen, merk je dat vanzelf wel en als niet, so what? gelukkig zijn hangt echt niet af van het wel of niet hebben van een relatie en imho hoort het verlangen naar een relatie pas te komen als je iemand ontmoet voor wie je veel gaat voelen en niet andersom...
dus, no worries, geniet lekker van je leven en je vrijheid en je ziet het allemaal vanzelf wel.
Hoe voelt dat nou: superieur en eenzaam?quote:Op maandag 27 december 2004 14:21 schreef zalkc het volgende:
Om me heen zie ik wel mensen van de ene relatie in de andere vallen. Hierdoor vraag ik mij af of ik niet een beetje buiten de kudde aan het vallen ben. Op zich wel een leuke bijkomstigheid aangezien het gedrag van de massa wel aandoenlijk is (wie was ook alweer de grootste nederlander?). Maar het zat je wel aan het denken als je hetgeen wat hun onontbeerlijk vinden zelf compleet niet mist.
maar als je geen behoefte aan een relatie hebt, waarom maak je je er dan druk over dat je "de juiste" nog niet tegen gekomen bent?quote:Op maandag 27 december 2004 14:38 schreef zalkc het volgende:
het punt van met minder behoefte nemen vind ik niet aarden hier.
Sinds mijn enige criteria (jahaa.. niet gaan drammen dat het niet zo is) het innerlijk is en niet het uiterlijk. Maar als ik met een of ander gansje sta te babbelen klim ik na verloop van tijd van frustratie tegen de muren op. (in een hele hele slechte blinddate gelokt)
Het blijft briljant om te zien dat sommigen idd zoeken naar punten van verschil om die daarna af te keuren. wannneer je niet de behoefte hebt om te zien dat massaliteit door de eeuwen heen de makkelijkste weg is, leef je uit.quote:Op maandag 27 december 2004 14:38 schreef Whatashockr het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou: superieur en eenzaam?
Of het normaal is ? Geen idee, ik vindt van wel iig...quote:Op maandag 27 december 2004 14:12 schreef zalkc het volgende:
het lijkt wel of ik nooit iemand tegenkom die mij genoeg interesseerd. Ik ben absoluut niet verlegen of bang om te zeggen wat ik voel, maar ik vind het raar dat ik als jongetje niet de behoefte heb om verder te gaan als gezellig babbelen.
Is dit normaal? Hebben meer mensen hier last van?
Okee, of je hebt echt een gigantisch bord voor je kop, of je probeert krampachtig aan je ding vast te houden, ik zal eens laten zien wat jij nou naar buiten toe communiceert:quote:Op maandag 27 december 2004 14:50 schreef zalkc het volgende:
[..]
Het blijft briljant om te zien dat sommigen idd zoeken naar punten van verschil om die daarna af te keuren. wannneer je niet de behoefte hebt om te zien dat massaliteit door de eeuwen heen de makkelijkste weg is, leef je uit.
Superieur? nee absoluut niet.
Anders dan dat jij bent? Zeker.
Beter dan dat jij bent? welke maat wil je daarvoor gebruiken? Niemand is goed of slecht in zijn/ haar geheel, alleen in deel gebieden. Mijn ogen zien waarschijnlijk net zo veel als die van jou, ik gebruik ze misschien anders.
Eenzaam? Grappig dat je het vraagt de topic gaat er over dat ik daar geen last van heb.
![]()
Uit je startpost: "Is dit normaal? Hebben meer mensen hier last van?"quote:Eenzaam? Grappig dat je het vraagt de topic gaat er over dat ik daar geen last van heb.
quote:Op maandag 27 december 2004 15:34 schreef MarMar het volgende:
je spreekt jezelf wel een beetje tegen.. als je er geen behoefte aan hebt, waarom maak je je er dan druk over of het normaal is dat je al zolang geen vriendin gehad hebt?
Alleen != eenzaamquote:Op maandag 27 december 2004 14:38 schreef Whatashockr het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou: superieur en eenzaam?
niet mee eens, ik ben nu 28 en de relatie die ik van mijn 16e tot mijn 17e had, was voor mij destijds wel degelijk serieus met een hoop gevoel erbij en ik ervaar het veel voelen voor iemand nu 12 jaar later niet heel veel anders dan toen.. beetje kort door de bocht dus die reactie van je, er zit nogal wat verschil tussen 16jarigen en 16jarigenquote:Op maandag 27 december 2004 16:36 schreef nozem het volgende:
Je hebt wat mij betreft sowieso amper een relatie gehad. Als je net 16 bent stellen relaties weinig voor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |