Lees je ergens dat ik ze zelf strijk dan?quote:Op maandag 27 december 2004 08:51 schreef HeLLuM het volgende:
[..]
Je vrouw laten wassen en strijken, pro-emancipatie loezer.
Nee, niet volgens het labeltje.quote:Op maandag 27 december 2004 09:08 schreef Estragon het volgende:
Te heet gestreken?
je broeken niet strijken héquote:
Niet iedereen heeft zulke dikke benen, die een broekspijp strak trekken...quote:Op maandag 27 december 2004 13:00 schreef 2609 het volgende:
je broeken niet strijken hé
nergens voor nodig
Inderdaad een bekend probleem bij Dockersbroekenquote:Op maandag 27 december 2004 08:50 schreef k_man het volgende:
Bij een paar donkere broeken (Dockers en andere chino's) krijg ik dat je, als ze een paar keer gestreken zijn, witte strepen gaat zien. Vooral op de vouwen in de pijp komt dan een witte streep, en je kunt door de streepvorming ook van buitenaf zien waar binnenin de zakken zitten (als je begrijpt wat ik bedoel).
Is dit een bekend probleem? Valt er wat tegen te doen?
Gewoon een vochtige theedoek tussen de broek en strijkijzer leggen.quote:Op maandag 27 december 2004 16:17 schreef TGV2 het volgende:
[..]
Inderdaad een bekend probleem bij DockersbroekenEen andere oplossing als voorzichtig strijken heb ik niet gevonden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |