Ik zie er stom en lachwekkend uitquote:Op maandag 27 december 2004 01:49 schreef GotC het volgende:
[..]
helemaal niet!waarom zou ik dat doen?
![]()
Gelukkig blijf je lief, ondanks de schokkende foto's waar je naar hebt gekekenquote:
gaat goed hier hoor, net groot kerstdiner gehad hierquote:
Hier ruimt mama dat allemaal opquote:Op maandag 27 december 2004 01:51 schreef mother-mother het volgende:
[..]
gaat goed hier hoor, net groot kerstdiner gehad hier
en alles al opgeruimd![]()
ken ik niet tegen als ik dat morgenochtend tegenkom
is helemaal niet schokkend, totaal niet!quote:Op maandag 27 december 2004 01:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gelukkig blijf je lief, ondanks de schokkende foto's waar je naar hebt gekeken![]()
quote:Op maandag 27 december 2004 01:52 schreef _sinner_ het volgende:
[..]
Zoals al mijn replies [afbeelding]
Nopequote:Op maandag 27 december 2004 01:52 schreef petre86 het volgende:
niemand wezen stappen?
Ook nu weer zo een lief antwoord, hoe netjes en beleefdquote:Op maandag 27 december 2004 01:52 schreef GotC het volgende:
[..]
is helemaal niet schokkend, totaal niet!
ja en hier ben ik de mammaquote:Op maandag 27 december 2004 01:52 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Hier ruimt mama dat allemaal op
leukquote:Op maandag 27 december 2004 01:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nope![]()
Jij wel, dus vertel maar, hoe leuk of saai je het hebt gehad![]()
Wat heb jij gezongen danquote:Op maandag 27 december 2004 01:54 schreef petre86 het volgende:
[..]
leukhele avond meegezongen (en ook flink gedanst
![]()
)
die 99% evilness werd effe verdrongen door 1% aardigheid bij mijquote:Op maandag 27 december 2004 01:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ook nu weer zo een lief antwoord, hoe netjes en beleefd![]()
meegezongen met de muziek.. in de ene zaal allemaal dance-classics en in de grote zaal een live bandquote:
waar ben je geweest dan?quote:Op maandag 27 december 2004 01:54 schreef petre86 het volgende:
[..]
leukhele avond meegezongen (en ook flink gedanst
![]()
)
Daar ben ik je dan ook eeuwig dankbaar voorquote:Op maandag 27 december 2004 01:54 schreef GotC het volgende:
[..]
die 99% evilness werd effe verdrongen door 1% aardigheid bij mij![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |