Eergister nacht : pats hier met je pcquote:Op maandag 27 december 2004 01:37 schreef _sinner_ het volgende:
I find myself in her room
Feel the fever of my doom
Falling falling
Through the floor
I'm knocking on the Devil's door
Wie?
leuke spelletjes spelen julliequote:Op maandag 27 december 2004 01:39 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Eergister nacht : pats hier met je pc
Gister nacht : pats hier met je Fotoboek
Vannacht : Raad je plaatje
Hey er stond nergens dat het wel mochtquote:Op maandag 27 december 2004 01:38 schreef _sinner_ het volgende:
[..]
Hey! er stond nergens dat ik google niet mocht gebruiken
onze spelletjes roeleren de pan uitquote:Op maandag 27 december 2004 01:39 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Het ziet er niet uit, en ik wens dan ook niet geassocieerd te worden met dergelijke zooiquote:Op maandag 27 december 2004 01:40 schreef GotC het volgende:
[..]
You never told me you had your own beerbrand!
[afbeelding]
(en nee das niet gefotosoept!)
slimmerdquote:Op maandag 27 december 2004 01:40 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Hey er stond nergens dat het wel mocht![]()
elke keer alsk nu aan je denk dan zie ik dus dat plaatjequote:Op maandag 27 december 2004 01:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het ziet er niet uit, en ik wens dan ook niet geassocieerd te worden met dergelijke zooi![]()
Wil je ook meedoen ?quote:Op maandag 27 december 2004 01:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
leuke spelletjes spelen jullie
ja maar ik vertel je lekker niet welkequote:Op maandag 27 december 2004 01:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ga je van een flat springen ?
dan heb ik nog wat in te halen:quote:Op maandag 27 december 2004 01:39 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Denk dan aan Stuart Little ofzoquote:Op maandag 27 december 2004 01:42 schreef GotC het volgende:
[..]
elke keer alsk nu aan je denk dan zie ik dus dat plaatje![]()
quote:Op maandag 27 december 2004 01:43 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
ja maar ik vertel je lekker niet welke![]()
damnquote:Op maandag 27 december 2004 01:40 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Hey er stond nergens dat het wel mocht![]()
is dat je PC? erm..we bedoelen iets alsquote:Op maandag 27 december 2004 01:43 schreef _sinner_ het volgende:
[..]
dan heb ik nog wat in te halen:
pc: [afbeelding]
fotoboek: erm.. geen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |