abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24227197
Ben net gezellig effe wat aan drinken met maat van me. Daarna effe potje tafelvoetbal spelen.
Zijn we bijna klaar komen er 3 hele irritante kutturkse gasten zeggen dat we weg moeten.
Wij gewoon zeggen van hee wacht 4 minuutjes dan zijn we klaar. Nee ze blijven vervelen, waarna ze beginnen te duwen en te dreigen en echt ruzie aan t zoeken zijn.

Zijn we gegaan omdat het GODVERDOMME kerst is en geen zin heeft om er iets aan te doen. Het is altijd een verlies situatie met die lijers. Ze waren met een man meer, dus gevecht winnen is kleine kans en zouden we winnen dan hadden ze wel hun hele tyfus groepje er bij gehaald.
Weet ook niet of er buiten nog 10 staan ofdat ze wapens hebben.

Als ik een pistool had zou ik ze terplekke het liefst executeren!
Maar wat zijn er toch irritante kutturken in Nederland, niemand die voor ons op durfde te komen daaro.

Tering! wat zijn dat toch voor klote eikels die gewoon je hele avond weten te verpesten!!
Ook kut omdat ze een slecht voorbeeld stellen voor de rest van de turkse gemeenschap.
Weet ook wel dat er ook rotte Nederlanders zijn, bla bla bla! Ben godverdomme nog nooit bedreigd door een Nederlander maar heb wel al kutervaringen met deze teringlijers.

God wat leven we in een KUT land! Ondanks dat ik politiek echt rot vind stem ik volgende keer echt op een vet rechtse partij want deze eikels moeten flink worden aangepakt! Dat hebben ze dan wel voor mekaar.

Bedankt zielepoten! dat jullie het voor mij en voor jullie eigen mensen verpesten!
Good morning! And in case I don't see you: good afternoon, good evening and good night!
pi_24227231
Goh, het zit wel diep zo te horen.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_24227265
Maar er zitten ook goede tussen....
pi_24227279
Als je in een cafe ofzo bent dan zijn er toch ook anderen ie dat zien?

maar wel goed dat je niet op ruzie reageerde
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_24227281
Ben je wel eens bedreigd en daardoor ook vernederd door zulke lui?
Dan voel je je echt niet prettig.

Wil ook niet alle buitenlanders nu eikels noemen. Voel me er ook niet goed bij.
Maar ben wel erg pissed nu

En dat er goede tussenzitten, nou zo voelt dat nu niet!
Good morning! And in case I don't see you: good afternoon, good evening and good night!
  maandag 27 december 2004 @ 00:25:18 #6
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_24227296
Hey, Turken zijn lief. Het ligt allemaal aan ons. Hun zijn moslim dus hun zijn liev

"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_24227316
quote:
Op maandag 27 december 2004 00:25 schreef star_gazer het volgende:
Hey, Turken zijn lief. Het ligt allemaal aan ons. Hun zijn moslim dus hun zijn liev

Kijk, jij snapt het. Ik word ook moslim
  maandag 27 december 2004 @ 00:28:27 #8
39973 tommie_b
Ben ik DAT ???!!!!!
pi_24227372
quote:
Op maandag 27 december 2004 00:24 schreef BGN het volgende:
Maar er zitten ook goede tussen....
Die hangen we wel apart

OT: Ga naar de sportschool, leer een vechtsport, krijg zelfvertrouwen en dreig net ff harder terug...

Moet de oplossing zijn... 90% is toch het type: "veel geschreeuw, weinig wol"
Het zouden net zo goed nederlanders kunnen zijn.. Maar onze turkse en marokkaanse vrienden hebben de naam losse handjes te hebben dus maken die pubertjes daar gebruik van...
Moderator: "Je beledigt, kleineert en terroriseert alle mede-Fokkers. Labiele vrouwen probeer je in je bed te lullen, huwelijke maak je kapot en studenten drijf je tot zelfmoord!"
Tommie_b: "Nou ja, misschien neem ik wel wat veel hooi op mijn vork."
  maandag 27 december 2004 @ 00:28:49 #9
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_24227380
quote:
Op maandag 27 december 2004 00:21 schreef E-ric het volgende:

God wat leven we in een KUT land! Ondanks dat ik politiek echt rot vind stem ik volgende keer echt op een vet rechtse partij want deze eikels moeten flink worden aangepakt! Dat hebben ze dan wel voor mekaar.
Lief naïef

Dus die rechtse partij gaat die paar schoolyard bullies aanpakken voor je

En jij wil mensen doodschieten omdat ze je niet laten door tafelvoetballen. Goed zo knul, jij komt er wel.

Zielepoot.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_24227472
quote:
Op maandag 27 december 2004 00:28 schreef Dagonet het volgende:
Lief naïef

En jij wil mensen doodschieten omdat ze je niet laten door tafelvoetballen. Goed zo knul, jij komt er wel.

Zielepoot.
naief? waarschijnlijk wel, maar als je vernederd wordt door wie dan ook kun je daar erg kwaad om worden. Zo te horen ben jij een ubermens.
Ben je wel eens ooit om niets bedreigd of mishandelt?? Zo ja? hoe voelde jij je toen?

Het gaat niet om het tafelvoetballen, maar dit soort mensen doen alles om je te irriteren. Deze soort mensen die voor de lol andere mensen intimideren, denken dat ze alles mogen. Is het dan bij iets stoms als tafelvoetbal dan doen ze het ook bij andere dingen.
pi_24227590
Ik houd het er enkel op dat mijn positieve-negatieve ervaringen ratio niet echt in balans is...
Sucked voor je dude, maar je hebt de verstandige beslissing genomen
"Cry 'havoc,' and let slip the dogs of war."
pi_24227592
Gingen ze uiteindelijk nog tafelvoetballen?

En de verstandige beslissing voelt vaak niet zo goed.
Vijf 'Nederlanders' die "kuthoer" naar je vriendin roepen terwijl je er naast loopt, bijvoorbeeld. Niet dat ik dat meegemaakt heb, ik ga niet met kuthoeren om.
pi_24227623
volgens mij wel, maar zijn gewoon naar buiten gegaan, hoefde die kutkoppen echt niet nog eens te zien. te zielig voor woorden.
pi_24227627
quote:
Op maandag 27 december 2004 00:28 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Lief naïef

Zielepoot.
Jakkes, een allochtonen-knuffelaar.
Hoi.
  maandag 27 december 2004 @ 00:40:22 #15
39973 tommie_b
Ben ik DAT ???!!!!!
pi_24227630
quote:
Op maandag 27 december 2004 00:38 schreef BGN het volgende:
Gingen ze uiteindelijk nog tafelvoetballen?
Uiteindelijk draait het toch wel allemaal om die vraag ja....
Moderator: "Je beledigt, kleineert en terroriseert alle mede-Fokkers. Labiele vrouwen probeer je in je bed te lullen, huwelijke maak je kapot en studenten drijf je tot zelfmoord!"
pi_24227638
jij bent lekker bezig wou je zeggen,

4 turken beginne een beetje te duwen en te irriteren(en ze worden er nog voor beloont ook)
En jij begint meteen over 10 turken die op de hoek zouden staat met geweren

En jij zou ze wel willen excuteren?,
Je lijkt me fouter dan die turken eig
sorry voor al m'n typfouten
pi_24227649
Zoals al eerder is gezegd in dit topic, probeer je agressief op te stellen. Meestal rennen ze dan jankend weg.

Behalve als ze een mes hebben, dan ren ik wel snel weg.
Ja, ik heb daar ervaring in.
Hoi.
pi_24227650
Ik denk dat je marokkanen bedoelt.. ?
The gum you like, is coming back in style.
pi_24227679
quote:
Op maandag 27 december 2004 00:41 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik denk dat je marokkanen bedoelt.. ?
't Is uiteindelijk toch 1 grote pot met dezelfde inhoud.
Hoi.
pi_24227685
quote:
Op maandag 27 december 2004 00:41 schreef surferr het volgende:
jij bent lekker bezig wou je zeggen,

4 turken beginne een beetje te duwen en te irriteren(en ze worden er nog voor beloont ook)
En jij begint meteen over 10 turken die op de hoek zouden staat met geweren

En jij zou ze wel willen excuteren?,
Je lijkt me fouter dan die turken eig
Allochtonenknuffelaar #2 ????

Hij doet wat verstandig is, al had niemand het hem kwalijk genomen als dat niet deed. Dan is het logisch dat je even wat overdrijft in je reactie.
  maandag 27 december 2004 @ 00:45:22 #21
39973 tommie_b
Ben ik DAT ???!!!!!
pi_24227715
quote:
Op maandag 27 december 2004 00:41 schreef pekel het volgende:
Zoals al eerder is gezegd in dit topic, probeer je agressief op te stellen. Meestal rennen ze dan jankend weg.

Behalve als ze een mes hebben, dan ren ik wel snel weg.
Ja, ik heb daar ervaring in.
Precies! Gewoon bluffen... komen de wapens... tja, god heeft je niet voor niets 2 benen gegeven... ren er dan ook mee als de wind
pi_24227728
Helaas, je bent ongeschikt voor de landmacht
pi_24227729
dat zeg ik niet, maar ze waren al met meer, wie weet dat er in een andere kroeg nog meer zitten.
Het waren geen types die om de buurt wilden vechten.

En ja zou graag willen dat ik ze ter plekke kon doodschieten, dat was mijn gevoel op dat moment.
Ze maakte me zo kwaad. Zeker omdat ik niet echt veel kon doen. Dan ben ik maar fout.

Geef die jongens maar een dikke knuffel zou ik zeggen! he dan ik alles weer goed. Dan zullen ze het niet meer doen. Get real!
pi_24227750
en het waren 100% zeker te zeggen turkse gasten
pi_24227757
quote:
Op maandag 27 december 2004 00:43 schreef BGN het volgende:

[..]

Allochtonenknuffelaar #2 ????

Hij doet wat verstandig is, al had niemand het hem kwalijk genomen als dat niet deed. Dan is het logisch dat je even wat overdrijft in je reactie.
ja en nee, Als je zulke dingen opnoemt dan is dat niks vergeleken met een paar "opstandige"turken.

Maar ik krijg ook een beetje het idee, dat de TS meteen als watje hun ,hun gang liet gaan.
Meestal als je gewoon een beetje relax blijft en geen angst laat zien en aardig blijft is er niks aan de hand. Turken kunnen nou eenmaal erg intimiderend overkomen, en ik denk dat de TS daar meteen van in ze broek ging schijten en weg ging.
En dan op Fok gaan roepen over 10 turken met geweren, en dat ie ze wel ff om zal leggen met een pistool.
sorry voor al m'n typfouten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')