Kijk, jij snapt het. Ik word ook moslimquote:Op maandag 27 december 2004 00:25 schreef star_gazer het volgende:
Hey, Turken zijn lief. Het ligt allemaal aan ons. Hun zijn moslim dus hun zijn liev
![]()
Die hangen we wel apartquote:Op maandag 27 december 2004 00:24 schreef BGN het volgende:
Maar er zitten ook goede tussen....
Lief naïefquote:Op maandag 27 december 2004 00:21 schreef E-ric het volgende:
God wat leven we in een KUT land! Ondanks dat ik politiek echt rot vind stem ik volgende keer echt op een vet rechtse partij want deze eikels moeten flink worden aangepakt! Dat hebben ze dan wel voor mekaar.
naief? waarschijnlijk wel, maar als je vernederd wordt door wie dan ook kun je daar erg kwaad om worden. Zo te horen ben jij een ubermens.quote:Op maandag 27 december 2004 00:28 schreef Dagonet het volgende:
Lief naïef
Dus die rechtse partij gaat die paar schoolyard bullies aanpakken voor je
En jij wil mensen doodschieten omdat ze je niet laten door tafelvoetballen. Goed zo knul, jij komt er wel.
Zielepoot.
Jakkes, een allochtonen-knuffelaar.quote:Op maandag 27 december 2004 00:28 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Lief naïef
Dus die rechtse partij gaat die paar schoolyard bullies aanpakken voor je
En jij wil mensen doodschieten omdat ze je niet laten door tafelvoetballen. Goed zo knul, jij komt er wel.
Zielepoot.
Uiteindelijk draait het toch wel allemaal om die vraag ja....quote:Op maandag 27 december 2004 00:38 schreef BGN het volgende:
Gingen ze uiteindelijk nog tafelvoetballen?
't Is uiteindelijk toch 1 grote pot met dezelfde inhoud.quote:Op maandag 27 december 2004 00:41 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik denk dat je marokkanen bedoelt.. ?
Allochtonenknuffelaar #2 ????quote:Op maandag 27 december 2004 00:41 schreef surferr het volgende:
jij bent lekker bezig wou je zeggen,
4 turken beginne een beetje te duwen en te irriteren(en ze worden er nog voor beloont ook)
En jij begint meteen over 10 turken die op de hoek zouden staat met geweren![]()
En jij zou ze wel willen excuteren?,![]()
Je lijkt me fouter dan die turken eig![]()
Precies! Gewoon bluffen... komen de wapens... tja, god heeft je niet voor niets 2 benen gegeven... ren er dan ook mee als de windquote:Op maandag 27 december 2004 00:41 schreef pekel het volgende:
Zoals al eerder is gezegd in dit topic, probeer je agressief op te stellen. Meestal rennen ze dan jankend weg.
Behalve als ze een mes hebben, dan ren ik wel snel weg.
Ja, ik heb daar ervaring in.
ja en nee, Als je zulke dingen opnoemt dan is dat niks vergeleken met een paar "opstandige"turken.quote:Op maandag 27 december 2004 00:43 schreef BGN het volgende:
[..]
Allochtonenknuffelaar #2 ????
Hij doet wat verstandig is, al had niemand het hem kwalijk genomen als dat niet deed. Dan is het logisch dat je even wat overdrijft in je reactie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |