quote:Op maandag 27 december 2004 01:21 schreef Pracissor het volgende:
Gewoon een schaar uit de keukenla pakken en gewoon een beetje knippen jaar je gevoel, ondertussen lees je gewoon de Yes of Tina...
quote:Op maandag 27 december 2004 01:48 schreef jehovaguerilla het volgende:
hahaa .. vergeet ook niet een foto te maken als je klaar bent
Mijn kapper gebruikt idd zo'n schaar om uit te dunnen. Zijkant/achterkant scheren, daarna met zo'n schaar erdoor heen raggen en in precies 10 minuten ben ik klaar, maar volgens mij kun je toch in meerdere lagen knippen en tegelijk een uitgedund effect krijgen zonder die schaar te gebruiken. Ik neem aan dat alleen betere kappers dat kunnen, maja daar betaal je ook dik voor.quote:Op maandag 27 december 2004 08:22 schreef moussy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo'n schaar moet je dan hebben en die kan je al bij een drogist kopen.
dat bepaal ik zelf wel wanneer ik moet lijkt me, en mijn haar groeit blijkbaar sneller he, en mijn haar... ik weet niet of jij een model hebt ofzo, of standaard kort. Maar ik heb er een model in. En een andere kapper/kapster heb ik het al eens laten doen, maar die bakt er gewoon imo niets van. MIjn haar is niet kort, achter in mijn nek is het best lang, bovenop kort, voor iets langer dan bovenop, en de zijkanten kort lopend naar lang..quote:Op maandag 27 december 2004 21:27 schreef Kapmes het volgende:
Je wordt ten eerste zwaar genaaid met die 30 euro. Wat voor bijzonders doen ze in godsnaam dat ze zoveel durfen te vragenEn waarom om de 4 weken
Mijn haar groeit al snel dat ik iedere 2 maanden moet als ik het netjes kort wil houden...
Als je kapper goed kan knippen, blijft je haar minstens 6 weken goed zitten. Soms wel 8 weken! Waarschijnlijk kan je huidige kapster dus niet goed uitdunnen, waardoor er rare plukken uit je coupe gaan steken. Probeer eens een ander!quote:Op maandag 27 december 2004 21:09 schreef Pumatje het volgende:
mja, ik ga al elke 4 weken naar de kapper, dat is 13 keer in het jaar.
13 maal 30 euro = 390 euro per jaar aan de kapper.
sorry maar, ik ga niet NOG vaker naar de kapper om het uit te laten dunnen.
dat laat ik een vriendin van me wel doen, 1 van ze moet er wel gevoel voor hebben, ik durf die schaar niet in de handen van een maatje van me te leggen![]()
quote:Op dinsdag 28 december 2004 10:04 schreef eppo2 het volgende:
[..]
Als je kapper goed kan knippen, blijft je haar minstens 6 weken goed zitten. Soms wel 8 weken! Waarschijnlijk kan je huidige kapster dus niet goed uitdunnen, waardoor er rare plukken uit je coupe gaan steken. Probeer eens een ander!
EIgenwijs!quote:Op dinsdag 28 december 2004 14:09 schreef Pumatje het volgende:
nee, mijn haar groeit enorm snel, net als mijn nagels.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |