Volgens Greenpeace is dat ongetwijfeld de schuld van anderen.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hebben ze wat van Greenpeace geleerd, maar waar is de schone stroon van greenpeace?
Wel eens in Amerika geweest?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:01 schreef Pietverdriet het volgende:
Wel eens in het oostblok geweest, Tup?
Dan weet je hoe goed links en milieu samengaan, NOT.
Ja, het is een Islamitisch complot, dat zogenaamde broeikaseffect.quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:58 schreef PJORourke het volgende:
De conclusie die ik hier uit trek is dat de strijd tegen CO2 een verkapte strijd tegen de auto en tegen de westerse beschaving is, die in de ogen van veel linkse Rousseau-adepten duivels en decadent is.
Inderdaadquote:Op donderdag 6 januari 2005 22:38 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, het is een Islamitisch complot, dat zogenaamde broeikaseffect.
Mischien dat ik iets over het hoofd gelezen heb, maar kun je me wat meer vertellen over de pc theorie?quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:58 schreef PJORourke het volgende:
Methaangas en waterdamp zijn sterkere broeikasgassen dan CO2, in de pc-theorie.
Wat PJO zegt klopt. Methaan en waterdamp zijn hebben een sterker isolerend vermogen dan koolstofdioxide.quote:Op donderdag 6 januari 2005 23:32 schreef Basp1 het volgende:
Mischien dat ik iets over het hoofd gelezen heb, maar kun je me wat meer vertellen over de pc theorie?
Maar van de pc theorie heb ik nog nooit gehoord.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:55 schreef Steijn het volgende:
[..]
Wat PJO zegt klopt. Methaan en waterdamp zijn hebben een sterker isolerend vermogen dan koolstofdioxide.
Als je zoiets post mag je niet meer zeuren over de kwaliteit van de discussies in POL.quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:38 schreef Monidique het volgende:
Dat trek je dan toch gewoon af van de isolatie waarde van waterdamp.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 08:14 schreef Basp1 het volgende:
En over die waterdamp was volgens mij nog geen consesus, want deze waterdamp vormt wolken welke weer de instraling van de zon tegen houden.
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 15:11 schreef Steijn het volgende:
[..]
Dat trek je dan toch gewoon af van de isolatie waarde van waterdamp.![]()
Die kwaliteit was geloof ik al ver te zoeken toen men kwam met dubieuze "onderzoekjes" als Petition Project.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 13:28 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Als je zoiets post mag je niet meer zeuren over de kwaliteit van de discussies in POL.![]()
Over de kwaliteit daarvan kan je discussieren. Jij probeert echter het topic op niet-inhoudelijke wijze te verzieken.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 20:28 schreef Monidique het volgende:
Die kwaliteit was geloof ik al ver te zoeken toen men kwam met dubieuze "onderzoekjes" als Petition Project..
Ah, kritiek is verzieken. Wederom wordt hier de rechtse 'tolerantie' jegens andere meningen getoond. Het verbaast mij echter niets, deze negatieve instelling, want van (extreem-)rechts valt simpelweg geen zinnig woord te verwachten. Nu ga ik uiteraard niet eens meer discussiëren, niet meer, want, zoals ik al aangegeven heb, het bezitten van het Oneindige en Ondeelbare Gelijk is genoeg voor mij.quote:Op zondag 9 januari 2005 15:51 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Over de kwaliteit daarvan kan je discussieren. Jij probeert echter het topic op niet-inhoudelijke wijze te verzieken.
Dit is geen kritiek, dit is zieken.quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:38 schreef Monidique het volgende:
Men oogst wat men zaait, PJ. Wanneer je gezonde belangstelling voor het klimaat afdoet als een complot tegen de Westerse samenleving, dan kan je natuurlijk verwachten dat er op zo'n belachelijke en paranoïde uitspraak geen serieuze reactie komt. Je verziekt je eigen topic door de meest onzinnige en fundamentalistische onzuiverheden te spuien.quote:Op zondag 9 januari 2005 16:12 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dit is geen kritiek, dit is zieken.
Piet, met mijn Oneindig en Ondeelbaar gelijk weet ik bepaalde dingen. Ik weet bijvoorbeeld dat het behoorlijk nutteloos is om te reageren op onzuiverheden die mij betichten van sympathie voor het communisme. Onzuiverheden die tevens dogmatisch extreem-rechts zijn en, ach, het moet gezegd worden, bepaald onwaardig om eigenlijk serieus te nemen.quote:Op zondag 9 januari 2005 16:24 schreef Pietverdriet het volgende:
Geef het goede voorbeeld eens, Modinidique, als jij nou voortaan alleen nog maar zinnige en inhoudelijke posts zou plaatsen, mmmm?
Wie spreekt er over een complot? Ik zeg alleen dat veel Groenen heimelijk terugwensen naar de tijd van de berenvellen en hutjes. Vandaar hun tegenstrijdige afkeer van zo veel energiebronnen.quote:Op zondag 9 januari 2005 16:18 schreef Monidique het volgende:
Men oogst wat men zaait, PJ. Wanneer je gezonde belangstelling voor het klimaat afdoet als een complot tegen de Westerse samenleving, dan kan je natuurlijk verwachten dat er op zo'n belachelijke en paranoïde uitspraak geen serieuze reactie komt. Je verziekt je eigen topic door de meest onzinnige en fundamentalistische onzuiverheden te spuien.
quote:The tone of the environmental voices was set by Stanford
biologist Paul Ehrlich, who said that the idea of cheap and nearly
limitless power from fusion was "like giving a machine gun to an idiot
child."
Als je je zelf zegt het communistische gedachtengoed te delen moet je niet huilen als mensen je daar op aanspreken.quote:Op zondag 9 januari 2005 16:27 schreef Monidique het volgende:
[..]
Piet, met mijn Oneindig en Ondeelbaar gelijk weet ik bepaalde dingen. Ik weet bijvoorbeeld dat het behoorlijk nutteloos is om te reageren op onzuiverheden die mij betichten van sympathie voor het communisme. Onzuiverheden die tevens dogmatisch extreem-rechts zijn en, ach, het moet gezegd worden, bepaald onwaardig om eigenlijk serieus te nemen.
Velen zouden zeggen "Bron?", piet, maar omdat ik weet, en zoals jij weet is daar niets tegen in te brengen, dat je nogal een geschiedenis hebt van loze uitspraken, zal ik dat niet vragen. Over het tweede gedeelte, piet, dat wil zeggen het gedeelte waar jij beweert dat ik wordt afgebrand: als het niet zo treurig was, zou ik er bijna om moeten lachen, piet, maar dat heb ik wel vaker bij jouw posts.quote:Op zondag 9 januari 2005 16:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Als je je zelf zegt het communistische gedachtengoed te delen moet je niet huilen als mensen je daar op aanspreken. Kortom, je lult zoveel humbug, en vervuilt iedere diskussie met lege frasen, holle parolen en nekgeklets dat je niet moet zeuren dat je wordt afgebrand.
Bitchy.quote:Op zondag 9 januari 2005 16:47 schreef Monidique het volgende:
Velen zouden zeggen "Bron?", piet, maar omdat ik weet, en zoals jij weet is daar niets tegen in te brengen, dat je nogal een geschiedenis hebt van loze uitspraken, zal ik dat niet vragen. Over het tweede gedeelte, piet, dat wil zeggen het gedeelte waar jij beweert dat ik wordt afgebrand: als het niet zo treurig was, zou ik er bijna om moeten lachen, piet, maar dat heb ik wel vaker bij jouw posts.
Ik moet je natuurlijk op je grote gouden M geloven.quote:Op zondag 9 januari 2005 16:34 schreef Monidique het volgende:
Je onderbouwing haalt je hele betoog onderuit, PJ.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |