quote:Op maandag 27 december 2004 11:09 schreef Mike het volgende:
Overigens, op de uitzending zit copyrights, dus er mag helemaal niet gedownload worden.
Dan wel gedubd waarschijnlijk.quote:Op maandag 27 december 2004 11:55 schreef Gorro het volgende:
Wordt op de één van die Duitse zenders niet toevallig uitgezonden? Niet ideaal, maar beter dan niets.
Und der Oscar geht nach....quote:Op maandag 27 december 2004 11:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dan wel gedubd waarschijnlijk.
Nein.quote:Op maandag 27 december 2004 11:55 schreef Gorro het volgende:
Wordt op de één van die Duitse zenders niet toevallig uitgezonden? Niet ideaal, maar beter dan niets.
quote:
Chwis Wock is hilawious.quote:Op maandag 27 december 2004 22:34 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]!!!
Daar heb ik nog niet eens bij stilgestaan. Oh come on, dit menen ze niet. Ik wil Jonathan Ross potverdomme met z'n stomme gewrw tussen de uitreikingen door
. Arrrgh.
Ik ook van jou.quote:Op maandag 27 december 2004 22:42 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]!
Wie valt hier nou niet voor?
Als jij ook zo praat voor jou natuurlijk.quote:Op maandag 27 december 2004 22:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik ook van jou.![]()
Of ging het over Jonathan?
vroeg eerderquote:
met Duits commentaarquote:Op dinsdag 28 december 2004 21:43 schreef ChatGirl het volgende:
er staat me iets van bij dat pro 7 het uitzond? zou dat kunnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |