Nou, ik heb vroeger ook wel eens oscars op een Duitse zender gekeken en toen waren ze echt alles live aan het vertalen. Ongelooflijk storend was datquote:Op donderdag 24 februari 2005 10:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
dat is alleen bij de herhaling/samenvatting, geloof ik. dat was bij de globes iig. ik kan niet kijken, moet de volgende dag fijnwerken.
Echt? Ik heb het niet zo kunnen beoordelen... haar überaanwezige lippen zaten de hele tijd in de weg...quote:Op zondag 20 februari 2005 13:54 schreef Ryan_R het volgende:
maar in The Bone Collector vond ik haar juist weer wel goed.
Ja, nameljik One Hour Photo en Insomniam beide zijn goede films.quote:Op donderdag 24 februari 2005 12:26 schreef Mr_Romano het volgende:
Michael Caine heeft toch wel een aardige, 40 jarige carriere zou ik zo zeggen.
Maar heeft Robin Williams nog iets leuks gedaan na Good Will Hunting ?
Ik heb ook Sky...Sky news geloof ik.quote:Op donderdag 24 februari 2005 11:43 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Vriend van mij neemt 'em op.... Hij heeft Sky, en die zenden het uit...
Volgende dag (zonder de krant te lezen) lekker kijken....
...was verschrikkelijk...quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:19 schreef FremantleDockers het volgende:
Smoochy!!
De Sky die ik bedoel heb je een sattelietschotel voor nodig + een decoder die je uit Engeland moet laten komen, in Nederland zijn ze (Helaas) niet te koop.... Veel cafe's en hotel's in Amsterdam hebben Sky omdat ze nogal veel sport en muziek uitzenden....quote:Op donderdag 24 februari 2005 15:57 schreef niksan het volgende:
[..]
Ik heb ook Sky...Sky news geloof ik.
Ik keek net op de site en zag dat het werd uitgezonden op Sky Movies 1
http://oscars.sky.com/
Ik heb zo'n idee dat Sky Movies 1 een ander kanaal is...
quote:
Hm. Dit geldt met name voor de actrices, vrees ik. Er zijn legio's actrices die één Oscar hebben gewonnen en daarna niets meer hebben gepresteerd.quote:Op zondag 20 februari 2005 12:44 schreef SunChaser het volgende:
Oscars winnen is meestal niet goed voor de carriere van een acteur trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |