Kan best. Gaat hard nu. India zit al boven 3.000 en Indonesié zit over 2.000 doden.quote:Op zondag 26 december 2004 15:43 schreef yup het volgende:![]()
Dat is echt minder.
Ik durf het niet eens te denken maar hoeveel doden zouden er uiteindelijk zijn? 20.000?
quote:Guide to the areas of the continent hit by the massive sea surges:
SRI LANKA
Wide stretch of eastern and southern coast devastated by massive waves, and national disaster declared
Districts of Muttur and Trincomalee reportedly inundated by waves as high as six metres
Port in the capital, Colombo, shut by flash floods
INDIA
Large area of southern coast swamped by tidal waves, particularly states of Tamil Nadu - including its capital, Madras - and Andhra Pradesh, as well as federally administered territory of Pondicherry
Deaths also reported in the Andaman and Nicobar Islands, and Kerala state
INDONESIA
Province of Aceh on northern tip of Sumatra island badly hit, including provincial capital Banda Aceh and city of Lhokseumawe
Dozens of buildings destroyed in the initial earthquake before floodwaters washed over the region
THAILAND
Western coast of southern Thailand badly affected, including Phuket and Phi Phi islands
MALAYSIA
People reported to have been swept away from beaches near the northern city of Penang
MALDIVES
High waves and floods inundate islands
Two-thirds of low-lying capital, Male, reported to be under water
Unconfirmed reports of casualties on other islands
Ik vraag me af wat de betrouwbaarheid van dergelijke getallen is aangezien het om landen gaat waar men zelf niet eens weet hoeveel mensen er exact wonen.quote:Op zondag 26 december 2004 15:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kan best. Gaat hard nu. India zit al boven 3.000 en Indonesié zit over 2.000 doden.
Heb je gelijk in. '\t Lijkt me ook erg lastig om een betrouwbaar getal te leveren. om toch een idee te kunnen geven, ga ik ff uit van de officiële getallen die worden genoemd.quote:Op zondag 26 december 2004 15:53 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat de betrouwbaarheid van dergelijke getallen is aangezien het om landen gaat waar men zelf niet eens weet hoeveel mensen er exact wonen.
6.000 doden waaronder 7 Nederlanders vermist.quote:Op zondag 26 december 2004 16:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zeven Nederlanders vermist in Thailand
Ik weet niet of dat bij iedereen zo is, bij mij was het iig wel zo.quote:Op zondag 26 december 2004 15:06 schreef blue_devil het volgende:
[..]
Het lukt dus alleen als mensen uit het getroffen gebied hiernaartoe bellen niet andersom? Kan iemand mij dit vertellen?????![]()
Gelukkig waren het alleen NL christenhonden ja.quote:Op zondag 26 december 2004 16:02 schreef Youssef het volgende:
[..]
6.000 doden waaronder 7 Nederlanders vermist.
Dat boeit me dus echt geen fuck he?![]()
Sorry hoor, maar ik vond het wel heel erg cru om dat te horen. 6000 doden waaronder 7 Nederlanders.quote:Op zondag 26 december 2004 16:08 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Gelukkig waren het alleen NL christenhonden ja.
Gaat es ergens anders spelen?
Tot het over JOUW familie gaat natuurlijk.quote:Op zondag 26 december 2004 16:10 schreef Youssef het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik vond het wel heel erg cru om dat te horen. 6000 doden waaronder 7 Nederlanders.
6.000 en 7 doe toch normaalBelachelijk
Anders tyf je even op ipv het op jouw manier te interpreteren.quote:Op zondag 26 december 2004 16:13 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Tot het over JOUW familie gaat natuurlijk.![]()
Ik snap youssef wel eik,quote:Op zondag 26 december 2004 16:13 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Tot het over JOUW familie gaat natuurlijk.![]()
Ik ben bang dat het uiteindelijke aantal nog vele malen hoger gaat uitvallenquote:Op zondag 26 december 2004 16:14 schreef Meki het volgende:
6.000 Doden
In India alleen al om 2000 doden
Een jaar Na Bam daar vielen ruim 40.000 dodenquote:Volgens het Amerikaanse Instituut voor Geologisch Onderzoek behoort de beving in Zuid-Azië tot de zwaarste vijf bevingen ooit gemeten. Sinds een beving van 9,2 Alaska trof in 1964 is er niet meer zo'n zware beving voorgekomen op aarde. De naschokken hadden een kracht van rond de 7. De beving was over een opvallend groot gebied te voelen. Van Singapore tot de Noord-Thaise stad Chiang Mai en in Bangladesh zwaaiden gebouwen op en neer. Sri Lanka, dat het zwaarst lijkt getroffen te zijn door vloedgolven, ligt ruim zestienhonderd kilometer van het epicentrum van de beving.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |