Het lukt dus alleen als mensen uit het getroffen gebied hiernaartoe bellen niet andersom? Kan iemand mij dit vertellen?????quote:Op zondag 26 december 2004 14:49 schreef RonaldV het volgende:
Goed nieuws (voor mij dan)!![]()
Mijn familie is in orde, en heeft er behalve uitgevallen telefoons, niets van gemerkt. Mijn zwager heeft net eindelijk contact gehad met mijn schoonvader. Het hotel van de "vakantievierders" is ongeschonden (mijn zwager woont zelf 15KM landinwaarts).
Ik heb op m'n blog alle info over de beving (incl. links naar Wikipedia enz.) op één pagina bij elkaar staan. Wellicht heb je daar wat aan?quote:Op zondag 26 december 2004 15:07 schreef Frutsel het volgende:
Daar met bijv allerlei info, kaartjes en sites waar je goede info kunt vinden. Zijn er hier al een heleboel geplaatst zie ik... misschien een idee voor een "snelle poster"?![]()
True, u heeft gelijkquote:Op zondag 26 december 2004 15:12 schreef BwennieBren het volgende:
Roel, Atjeh ligt in Indonesië
goeje blog!quote:Op zondag 26 december 2004 15:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb op m'n blog alle info over de beving (incl. links naar Wikipedia enz.) op één pagina bij elkaar staan. Wellicht heb je daar wat aan?
Ach, zelfs de pinguins hebben het daar overleefd.quote:Op zondag 26 december 2004 15:07 schreef Frutsel het volgende:
Over die aardbeving van 8.1 bij de Zuidpool/Tasmanie hoorde je op ut forum niets... Vraag me af of me moeder die gevoeld heeft, die zit op dit moment in Christchurch Nieuw Zeeland.
Minor thingy hoor, jouw nieuwswaarde en overige info over dit verschrikkelijk gebeuren is zeer uitgebreid, ook van de andere fokkers overigens. Neemt niet weg dat ik hier helemaal verdrietig en stil achter mijn scherm en TV zit (temeer omdat ik in dat gebied vrienden heb zitten) want ik vind het vreselijk!quote:Op zondag 26 december 2004 15:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
True, u heeft gelijk.
't Zijn ook zoveel landen waarin ik me ineens weer moet verdiepen.
ok dan!quote:Op zondag 26 december 2004 15:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb op m'n blog alle info over de beving (incl. links naar Wikipedia enz.) op één pagina bij elkaar staan. Wellicht heb je daar wat aan?
quote:Op zondag 26 december 2004 15:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
In het getroffen gebied is er geen waarschuwingssysteem voor tsunami's, omdat het zo weinig voorkomt. Aldus een deskundige op SKY News.
bron : http://www.odci.gov/cia/publications/factbook/geos/bm.html (burma)quote:Natural hazards:
destructive earthquakes and cyclones; flooding and landslides common during rainy season (June to September); periodic droughts
Hmja, maar dat zijn floodings, geen tsunami's zoals die vandaag hebben plaatsgevonden denk ikquote:Op zondag 26 december 2004 15:32 schreef mechatronics het volgende:
[..]
[..]
bron : http://www.odci.gov/cia/publications/factbook/geos/bm.html (burma)
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |