grr ik moest nog maar 9 secondenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:53 schreef AirRaid het volgende:
Dragonball Z Budokai Tenkaichi.
Ik krijg de ronde waarin je 60 seconden moet overleven tegen Oozaru Vegeta niet voldaan.
In begin vuur ik meteen enkele kamehameha'ss op hem af om hem te vloeren en wat seconden te winnen om kracht op te laden waarna ik wer wat kamehameha's op hem afvuur.
waarna ik hem de rest van de tijd probeer te ontlopen
maar dit lukt me niet altijd voldoende
Ik heb fahrenheit uitgespeeld, wat is t probleem??quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:05 schreef natas1972 het volgende:
het gaat om het spel Fahrenheit, ik hoop echt dat je me kan helpen wordt er gek van, hoe werkt het hier eigenlijk, zal wel aan mij liggen maar snap er niks van allemaal. hahahaah ach ja ben blond he
zeker vol met bugs, ik heb een keer vast gezeten omdat ik een filpje niet kreeg en een keer toen ik het halve spel oversloeg en wapes misten om verder te gaan... ik ben toen maar gestopt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:25 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit al drie maanden vast met PoP Warrior Withinzonet het spel maar weer eens aangezet, maar het blijft totaal onduidelijk waar ik naartoe moet. Of ik naar past of present moet... waar ik ook naartoe ga, ik ben overal al eerder geweest en krijg zelfs exact dezelfde vijanden voor m'n kiezen
Ik snap er geen drol meer van. Heb het gevoel dat er een bug in m'n spel zit, want dit soort zaken heb ik nog nooit meegemaakt. Nog meer mensen die rare ervaringen hebben met dit spel? Ik ben overigens al best wel ver. Nadat ik de empress verslagen had ging het fout
Spaar je Ki om Ki-dashes te doen, gebruik de gewone normale ki attacks om die aap bezig te houden (dan gaat ie blocken), zogauw ie op je afkomt, dash je precies langs hem, dus naar zijn rug, dat wint je wat tijd.quote:
Maak je borst maar nat...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |