abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31122770
Ik heb The Sims Bustin Out voor de Xbox. Dit spel is te spelen met 2 players maar HOE???
Weet iemand hoe?
  maandag 3 oktober 2005 @ 11:45:11 #202
118095 AnneS
Prutlip uit Limboland :-)
pi_31140491
Ik heb het spel Playboy the Mansion voor de PC.
Nu loop ik vast bij mission 5, je moet ken willard uitnodigen en een essay van hem regelen.
Telkens als ik hem uitnodig op een feest, dan zegt hij mijn uitnodiging af.
Weet iemand hoe ik dit aan moet pakken?
Ik ben een lekker ijsje
Check ook eens http://www.icegirl.net/
pi_31378268
Het spel: Kingdom Hearts CoM voor de GBA SP. Ik kan de eerste vorm van Marluxia niet verslaan, ik kom een heel eind. Maar dan word de &%#^ ineens heel snel en dan drukt hij me in de hoek en ben ik dus kapot.

What to do?
pi_31385035
Aloha iedereen...

Ben op het moment MOHPA aan het spelen (medal of honor pacific assault) en ik ben bij het level "bloody ridge 3" Daar moet je op het eind aan een mede soldaat vragen om te helpen met het klimmen op een ridge... maar dit lukt absoluut niet bij mij.... Heb verschillende walkthroughs doorgelezen en daar zeggen ze dat ik de user key moet gebruiken terwijl ik op de hand van Minoso's richt. Maar dit werkt niet...

Weet iemand wat ik moet doen???? HEEEEEEEEEEEEEELPPPPPPPPP Ik wil verder
- ..mux.. -
pi_31385167
Sta je wel bij t goeie randje dan? Ik kan me herrinneren dat ik er eerst zelf op klom en toen pas iemand ging helpen, maar tis alweer tijdje geleden om eerlijk te zijn
Where facts are few, experts are many.
pi_31385254
Er is volgens mij maar een randje of ik moet helemaal terug en dat heb ik ook al geprobeerd. In een ander forum stond dat ik op iemand hand moest richten en dan de use knop maar dat werkt ook niet....
- ..mux.. -
pi_31385982
yo, problem solved... liep te snel door het vorige level hee waardoor er een van mijn mannen was blijven hangen in het vorige level... na het loaden was hij verdwenen. Heb een iets oudere savegame gepakt en stukje overnieuw gedaan. Nu werkt het danke!
- ..mux.. -
pi_31421455
hee.
ik zit vast met ''splinter cell choas theory''
in het 2e level pas.
dan moet je op een gegen moment ''craps'' open maken, 4 craps volgens mij.
dat zijn die houten dozen die je open moet maken.
maar steeds vind ik er maar 3
weet iemandt misschien waar ze allemaal zijn?
  zondag 16 oktober 2005 @ 23:17:56 #209
132865 dealordie
Ik ben gewoon coowl
pi_31499596
In het begin van level vind je er eentje vlak bij zon soort "container", althans als ik denk wat jy bedoeld!
http://www.dealordie.nl <-- De coolste Online RPG Wargame van het internet!
pi_31564797
Dragonball Z Budokai Tenkaichi.

Ik krijg de ronde waarin je 60 seconden moet overleven tegen Oozaru Vegeta niet voldaan.
In begin vuur ik meteen enkele kamehameha'ss op hem af om hem te vloeren en wat seconden te winnen om kracht op te laden waarna ik wer wat kamehameha's op hem afvuur.
waarna ik hem de rest van de tijd probeer te ontlopen
maar dit lukt me niet altijd voldoende
pi_31584985
Far Cry - Instincts:

het is in het level "Dead Marshes", een level 's nachts waarin je ook vecht tegen die zombies. je hebt na een tijdje een checkpoint in een barak, alleen ik kom er met geen mogelijkheid in :\
er zitten trouwens ook 2 gasten in, maar die schiet je van buitenaf neer.

er staat nog wel precies zo'n zelfde barak naast waar je wel in kan en waar ook een trap in zit naar het dak. maar vanaf daar is de sprong naar die andere barak te ver. is dit de goeie route (er zit een gat in het dak), of kan ik een bepaalde boost krijgen (Y activeert niet zoveel bijzonders )

iig bedankt
pi_31612561
het gaat om het spel Fahrenheit, ik hoop echt dat je me kan helpen wordt er gek van, hoe werkt het hier eigenlijk, zal wel aan mij liggen maar snap er niks van allemaal. hahahaah ach ja ben blond he
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 15:25:45 #213
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_31628241
Ik zit al drie maanden vast met PoP Warrior Within zonet het spel maar weer eens aangezet, maar het blijft totaal onduidelijk waar ik naartoe moet. Of ik naar past of present moet... waar ik ook naartoe ga, ik ben overal al eerder geweest en krijg zelfs exact dezelfde vijanden voor m'n kiezen Ik snap er geen drol meer van. Heb het gevoel dat er een bug in m'n spel zit, want dit soort zaken heb ik nog nooit meegemaakt. Nog meer mensen die rare ervaringen hebben met dit spel? Ik ben overigens al best wel ver. Nadat ik de empress verslagen had ging het fout
Niet meer actief op Fok!
pi_31630457
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 19:53 schreef AirRaid het volgende:
Dragonball Z Budokai Tenkaichi.

Ik krijg de ronde waarin je 60 seconden moet overleven tegen Oozaru Vegeta niet voldaan.
In begin vuur ik meteen enkele kamehameha'ss op hem af om hem te vloeren en wat seconden te winnen om kracht op te laden waarna ik wer wat kamehameha's op hem afvuur.
waarna ik hem de rest van de tijd probeer te ontlopen
maar dit lukt me niet altijd voldoende
grr ik moest nog maar 9 seconden
pi_31665512
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 21:05 schreef natas1972 het volgende:
het gaat om het spel Fahrenheit, ik hoop echt dat je me kan helpen wordt er gek van, hoe werkt het hier eigenlijk, zal wel aan mij liggen maar snap er niks van allemaal. hahahaah ach ja ben blond he
Ik heb fahrenheit uitgespeeld, wat is t probleem??
pi_31679279
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 15:25 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit al drie maanden vast met PoP Warrior Within zonet het spel maar weer eens aangezet, maar het blijft totaal onduidelijk waar ik naartoe moet. Of ik naar past of present moet... waar ik ook naartoe ga, ik ben overal al eerder geweest en krijg zelfs exact dezelfde vijanden voor m'n kiezen Ik snap er geen drol meer van. Heb het gevoel dat er een bug in m'n spel zit, want dit soort zaken heb ik nog nooit meegemaakt. Nog meer mensen die rare ervaringen hebben met dit spel? Ik ben overigens al best wel ver. Nadat ik de empress verslagen had ging het fout
zeker vol met bugs, ik heb een keer vast gezeten omdat ik een filpje niet kreeg en een keer toen ik het halve spel oversloeg en wapes misten om verder te gaan... ik ben toen maar gestopt.
succes, begin opnieuw en herlaad savegames.
chogquir in sc2
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 17:41:35 #217
30495 masterr112
Wat kan je wel??
pi_31682938
Ik zit niet echt vast ofzo.. maar wilde graag weten hoe je kan instellen dat je met Unreal championship op de Xbox tegen bijvoorbeeld 10 bots kan? dus bijvoorbeeld 2 spelers tegen 10 bots? of kan dit niet?
pi_31695321
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 16:54 schreef AirRaid het volgende:

[..]

Spaar je Ki om Ki-dashes te doen, gebruik de gewone normale ki attacks om die aap bezig te houden (dan gaat ie blocken), zogauw ie op je afkomt, dash je precies langs hem, dus naar zijn rug, dat wint je wat tijd.
pi_31756160
Ik betwijfel of iemand ooit dit spel heeft gespeeld op de PS2. Maar ik heb hem wel, The Sims!

Nu zit ik alleen met het allerlaatste doel vast.. Ik moet zo'n pensioen-feest geven, dus ik alles proberen, hottubs in de tuin, veel eten, Bug-Zapper, muziek, tv, toiletten, banken. Niets helpt!

Nu heb ik ook 'per ongeluk' er een baby bijgekregen. Maar ik had al 2 kinderen naar boarding-school gestuurd in een vorig level. Ik dus ervoor zorgen dat dat kind het leger in ging. Ineens staat mijn goal: Have a baby er weer. Dus ik denk.. oke, bug misschien? Dus ik weer een kind krijgen, netjes opvoeden en naar boarding-school sturen. Doel gaat helaas niet weg..

Maar goed, ik denk.. eerst pensioen-feest geven, misschien dat dan alles goed komt. Maar dit lukt me dus niet. Heeft iemand ooit het spel gespeeld en misschien tips voor me?
  maandag 31 oktober 2005 @ 12:46:02 #220
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_31834991
Ik ben bezig met Fahrenheit op de PC.
Ik moet 3 kinderen redden in de flashback die ik kreeg op de begraafplaats.
Maar nu heb ik 2 kinderen gevonden (dikke vervelende jochie + jongen aan het eind van het pad wanneer je de trap oploopt), weet iemand waar het derde kind zich ophoudt?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  maandag 31 oktober 2005 @ 18:45:54 #221
133786 DeathTrail
-----------------
pi_31844632
Je bedoelt denk ik dat verstoppertje spel in de legerbasis? Heb even snel voor je opgezocht:

- You encounter Markus and convince him to get out of the hangar before it
blows up, but now you've got to find his three friends (they are playing
hide and seek, remember?) and convince them to leave too. As you look at the
screen there is a wall of crates down and to the left, so head there and you
should be able to see one of the crates has a loose panel. Head towards it
and you'll be able to "SEE" one of Markus's friends. That's one out.

- Now run all the way to the back of the hangar, where's there's half a plane
just past some steps. Look inside the back of the plane, and you'll be able
to "SEE" another friend. "LIE" to him about his mother, and he'll get out too.
That's two out.

- Now run to the steps we saw a second ago, and run down the gangway to the
fourth or so set of metal sheets against the wall, the third kid is hiding
there. You can "SEE" him, and he'll get out. That's all three saved, Lucas
gets out automatically and you've saved the day. Markus gives you your next
lead, and it's chapter over.
-----------------
pi_31992461
Rockstar Games: The Warriors. (PS2)

Level 11 F Pelham, Boys in Blue.

Op een gegeven moment moet je als Cochise de leider van de Turnbull AC's, Birdie uitschakelen. Hij zit in een rolstoel en schiet op de Warriors, het enige dat schijnt te helpen is voorwerpen naar hem toe te gooien zoals flessen en stenen.
Maar omdat hij elke keer als hij gewond is zelf ook een dosis Flash snuift, komt er geen einde aan met dat flessen en stenen gooien en hij schuilt ook telkens weer achter een hek, zodat gooien met stenen geen enkele zin heeft!

Zit hier echt helemaal vast!

edit: laat maar..

[ Bericht 2% gewijzigd door Tom32 op 06-11-2005 15:32:11 ]
  maandag 7 november 2005 @ 17:26:51 #223
127932 Masterneeter
als in Markieneeter
pi_32061784
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 16:54 schreef AirRaid het volgende:

[..]

Maak je borst maar nat... Ik ben nu bij alle voor mij speelbare saga's bij die klote Survice battles, wordt je niet vrolijk van. Vol in de aanval gaan wil ook nog wel eens helpen maar als je met Ki-blast- wegvlieg moves wordt ingehaald en in de pan wordt gehakt wordt je niet vrolijk (wat kunnen die controllers toch veel hebben zeg )
signature schmignature...
  vrijdag 11 november 2005 @ 20:14:38 #224
40544 Sir_Mix_A_Lot
Ignore this terrible drug
pi_32188511
Ik kom niet verder met MK Shaolin Monks voor de Xbox.
Ik heb Baraka verslagen en ben terug gegaan naar de Wushu academy voor de "wall leap" functie. Ik probeer nu naar de wastelands te gaan waar je via een inham met de wall leap functie omhoog moet komen. (ik weet dit omdat er anders een icoontje kwam dat je de functie die nodig is nog niet hebt) Ik krijg dit alleen niet voor elkaar. ik loop tegen de muur omhoog spring met een salto naar achter maar haal het net niet.

Wat doe ik fout???
Hard work pays off in the future. Laziness pays off now.
  maandag 14 november 2005 @ 12:47:47 #225
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_32255582
iemand enig idee hoe je de mensen uit Black and White 2 een beetje tevreden kunt houden..? Zitten bij mij steeds te zeiken dat ze "meer spare time" willen hebben.. maak je er een paar disciple af, zitten ze nog steeds te ouwe teringhoeren dat ze meer "spare time" willen hebben. Zet je ze in een huisje, nog steeds.. Iemand een idee..?
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')