Tijdje terug dat ik het heb gedaan, maar volgens mij kan je dan gewoon die racebanen doen en openen er vanzelf ook weer Crashbanen. Elke crashbaan heeft ook andere 'delen' waarop gecrasht wordt. Na elke race krijg je een overzicht wat en waar je hebt unlocked.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:33 schreef renz0r het volgende:
Een vraagje over Burn out 3.
Je hebt de Crash modus. Hoe kan ik in godsnaam alle andere banen daarvan openen. Je hebt standaard trailertrash. ik heb deze al uitgespeeld door de 100000 punten te halen. Ik kreeg een nieuwe auto, maar geen nieuwe baan.
Hoe krijg ik die?
Ik weet niet precies welke plek je bedoelt, maar in 1 combo = 1 lange truck. Met de shoulderbuttons kan je toch zo je board draaien (net als je neerkomt) dan een manuel doen, dan vlieg je weer de lucht in, dan een gaptransfer en weer hetzelfde. Als je dat dan genoeg doet kan je al die gaps in 1 combo doen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:52 schreef wc-eend het volgende:
Vraagje over Tony Hawk Underground (xbox)
Ik heb nog maar 1 doel, die is in Hawaii, als je achter die huizen komt heb je een riool/bowl daar is de opdracht dat je in 1 combo over die gaps heen springt.. hoe in godsnaam moet je dat doen, ik haal de 2 niet eens.. iemand tips?
Bedankt voor je hulp, maar hier ben ik al een tijdje voorbij. Martin zit nu opgesloten in de tempel, heb de ene kant ontdaan van struiken en ik kan er verder niks meer. 'K heb de walkthrough er ook al tegen m'n zin bij gepakt, tig keer doorgelezen... Helaas, wat er beschreven wordt werkt gewoonweg niet.quote:Op donderdag 8 september 2005 11:36 schreef n7eo het volgende:
@ Badgirly
Dit vond ik in een walkthrough:
Aztec archeological site:
Heb je er werkelijk 10 uur over gedaan of ben je ondertussen nog gaan slapen?quote:Op dinsdag 20 september 2005 08:08 schreef damian25 het volgende:
ik ben er al uit.
Bekijk het boek met het vergrootglas. Er is ergens een lijst met de indeling van de bibliotheek (wat staat op welke verdieping en wat betekenen de kleuren). Combineer die twee en je weet in welke kast je moet zoeken.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:05 schreef Negative het volgende:
Ik zit vast met Fahrenheitik ben nu in een bibliotheek van un ouwe gast en die helpt mij pas met een oud boek te ontcijferen ofso als ik zijn verloren boek heb gevonden die ergens in die bibliotheek moet liggen ik ben een UUR aan het zoeken geweest en echt NIX gevonden!!! Kan iemand mij helpen please???
Dat boek van die kerel kijk je helemaal benee, dan zie je naam schrijver.quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:31 schreef Negative het volgende:
Dat boek heb ik al bekeken dan krijg je dat van for my brother ofso dan zegt tie that's usefull ofsomaar waar hangt die lijst? Of zeg gewoon WAAR ik moet kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |