abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29924269
Een vraagje over Burn out 3.

Je hebt de Crash modus. Hoe kan ik in godsnaam alle andere banen daarvan openen. Je hebt standaard trailertrash. ik heb deze al uitgespeeld door de 100000 punten te halen. Ik kreeg een nieuwe auto, maar geen nieuwe baan.

Hoe krijg ik die?
pi_29993967
Vraagje over PES4

Als ik vanuit onderuit beeld schuin naar boven (richting het doel) loop en probeer dan te schieten, dat gebeurt er niets. Dit gebeurt verder vanuit geen enkele riching, dus alleen als ik vanuit onder schuin naar boven naar het doel loop.

Iemand een idee?
pi_30056315
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 16:33 schreef renz0r het volgende:
Een vraagje over Burn out 3.

Je hebt de Crash modus. Hoe kan ik in godsnaam alle andere banen daarvan openen. Je hebt standaard trailertrash. ik heb deze al uitgespeeld door de 100000 punten te halen. Ik kreeg een nieuwe auto, maar geen nieuwe baan.

Hoe krijg ik die?
Tijdje terug dat ik het heb gedaan, maar volgens mij kan je dan gewoon die racebanen doen en openen er vanzelf ook weer Crashbanen. Elke crashbaan heeft ook andere 'delen' waarop gecrasht wordt. Na elke race krijg je een overzicht wat en waar je hebt unlocked.
pi_30132231
Vraagje over Tony Hawk Underground (xbox)

Ik heb nog maar 1 doel, die is in Hawaii, als je achter die huizen komt heb je een riool/bowl daar is de opdracht dat je in 1 combo over die gaps heen springt.. hoe in godsnaam moet je dat doen, ik haal de 2 niet eens.. iemand tips?
pi_30139233
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 14:52 schreef wc-eend het volgende:
Vraagje over Tony Hawk Underground (xbox)

Ik heb nog maar 1 doel, die is in Hawaii, als je achter die huizen komt heb je een riool/bowl daar is de opdracht dat je in 1 combo over die gaps heen springt.. hoe in godsnaam moet je dat doen, ik haal de 2 niet eens.. iemand tips?
Ik weet niet precies welke plek je bedoelt, maar in 1 combo = 1 lange truck. Met de shoulderbuttons kan je toch zo je board draaien (net als je neerkomt) dan een manuel doen, dan vlieg je weer de lucht in, dan een gaptransfer en weer hetzelfde. Als je dat dan genoeg doet kan je al die gaps in 1 combo doen.
Correct me if im wrong, ik weet niet precies welke het is
Succes ermee
pi_30173701
Pff das wel superlastig.. maar ga het proberen..
pi_30179917
ik zit weer es vast in chaser, en kan geen walktrougs vinden
ik zit in het level van dat onderzeer gedoe
ik heb al spare parts gevonden voor de vrachtwagen en daarna moet ik de deur van de loods openmaken
buiten de loods zelf heb je twee deuren waar een groen licht brand, bij de ene hebje waarschijnlijk een kaart nodig en bij die andere kan je er gewoon niet binnenkomen
ik ben het level wel 10 keer heen en weer gelopen op zoek naar een ingang of een kaart van de loods maar kan er niet achterkomen waar die is
ik heb zelfs het hele traject terug onder water enz een paar keer gedaan in de hoop dat ik daar weer naar binnen kon, maar ik kan vandaaruit het water niet meer uitkomen
wie weet hoe ik de deur van de loods open krijg---
------
deze staat ook nog opennnnn
pies on joe toe
pi_30381925
@ Badgirly

Dit vond ik in een walkthrough:
Aztec archeological site:

Martin and Java are now in front of an Aztec temple. Exit left and Martin calls for Prof. Alexander Uben. Listen to the talk between Uben and Martin. Martin needs proof to convince the professor who he is - not Inspector Labacos. The ID in inventory does not work. Exit at bottom of screen and then exit right in front of the temple. See Martin and Java fly back to New York.
http://www.pointlesskilling.tk
pi_30700781
Hoi,ik zit verschrikkelijk vast bij myst exile amateria island. Ik zit vast bij die 5 ringen, heb ook al een walkthrough geraadpleegd maar dat blijkt ook niet te werken... .

Ik heb de dingen als volgt ingesteld. De ring die naar de zon staat heb ik op 10 uur staan(omdat bij het bekijken van de main control panel zo blijkt dat dat zo moet),de ring direct rechts van de ring die naar de zon staat heb ik op twaalf uur staan. De ring die links van de ring naar de zon staat,heb ik op 2uur staan. De ring uiterst links(linksonder eigelijk met als referentiepunt de ring naar de zon) staat op vier uur en de ring rechtsonder staat op zes uur.

Verder heb ik al deze ringen in deze volgorde gevolgd(dus eerst die van 10,dan 12,2,4,6uur...en dan zou het stil moeten worden...maar dat gebeurd dus niet bij mij :-s. Iemand die me duidelijk kan uitleggen wat ik fout doe???want ik volg gewoon de walkthroughs :-s

groeten
pi_30713426
quote:
Op donderdag 8 september 2005 11:36 schreef n7eo het volgende:
@ Badgirly

Dit vond ik in een walkthrough:
Aztec archeological site:
Bedankt voor je hulp, maar hier ben ik al een tijdje voorbij. Martin zit nu opgesloten in de tempel, heb de ene kant ontdaan van struiken en ik kan er verder niks meer. 'K heb de walkthrough er ook al tegen m'n zin bij gepakt, tig keer doorgelezen... Helaas, wat er beschreven wordt werkt gewoonweg niet.
pi_30740678
Ik zit vast met Call of duty: finest hour. Ik zit in de tank en kan er niet meer uitkomen. Heb iedereen dood maar nu zit ik vast in die tank...
Bijna 360 bezitter...
pi_30748831
ik ben er al uit.
Bijna 360 bezitter...
pi_30750185
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 08:08 schreef damian25 het volgende:
ik ben er al uit.
Heb je er werkelijk 10 uur over gedaan of ben je ondertussen nog gaan slapen?
pi_30755476
Toch maar even gaan slapen tussendoor
Bijna 360 bezitter...
  donderdag 22 september 2005 @ 16:05:07 #190
130967 Negative
Hardcore Gamer
pi_30827141
Ik zit vast met Fahrenheit ik ben nu in een bibliotheek van un ouwe gast en die helpt mij pas met een oud boek te ontcijferen ofso als ik zijn verloren boek heb gevonden die ergens in die bibliotheek moet liggen ik ben een UUR aan het zoeken geweest en echt NIX gevonden!!! Kan iemand mij helpen please???
pi_30859613
Kan ik met COD finest hour ook om een hoekje kijken. Zou het een stuk makkelijker maken in ieder geval. Super spel trouwens, wat een sfeertje!
Bijna 360 bezitter...
  vrijdag 23 september 2005 @ 15:48:46 #192
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_30860231
quote:
Op donderdag 22 september 2005 16:05 schreef Negative het volgende:
Ik zit vast met Fahrenheit ik ben nu in een bibliotheek van un ouwe gast en die helpt mij pas met een oud boek te ontcijferen ofso als ik zijn verloren boek heb gevonden die ergens in die bibliotheek moet liggen ik ben een UUR aan het zoeken geweest en echt NIX gevonden!!! Kan iemand mij helpen please???
Bekijk het boek met het vergrootglas. Er is ergens een lijst met de indeling van de bibliotheek (wat staat op welke verdieping en wat betekenen de kleuren). Combineer die twee en je weet in welke kast je moet zoeken.
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
  vrijdag 23 september 2005 @ 19:31:49 #193
130967 Negative
Hardcore Gamer
pi_30866800
Dat boek heb ik al bekeken dan krijg je dat van for my brother ofso dan zegt tie that's usefull ofso maar waar hangt die lijst? Of zeg gewoon WAAR ik moet kijken
pi_30898264
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 19:31 schreef Negative het volgende:
Dat boek heb ik al bekeken dan krijg je dat van for my brother ofso dan zegt tie that's usefull ofso maar waar hangt die lijst? Of zeg gewoon WAAR ik moet kijken
Dat boek van die kerel kijk je helemaal benee, dan zie je naam schrijver.
Dan ga je 1 verdieping hoger en dan ligt er zon boekje op een krukje dan kijk je bij die naam van die pipo en zie je 1978 ofzoiets staan.
Dan ga je boekenkasten bekijken, en zoals zo vaak ligt het boek het verst weg. Helemaal bovenaan en dan aan de oostkant. (wanneer de noordkant is tegenover de deur waaardoor je naar binnen bent gekomen)
pi_30976729
Hallo , ik heb een vragen over Bit Lord 1.1 ( Download Programma )
sins gister avond doet hij raar ( volgens mij )
wie dit programma meer gebruikt kan mij vast wel helpen
ik heb er een screens shot van gemaakt , ik heb mijn pc al een tijdje aan staan en hij gaat niet verder downloaden , kan iemand mij helpen?

pi_30977884
Dat mag dus niet he GameMaster
pi_30978007
?
pi_30978623
1) Dit is het GAM forum en jouw vraag hoort eerder in DIG
2) Bespreken van warez mag niet...al weet ik niet zeker of programma's die daarvoor gebruikt ook daaronder vallen. Daar gaan de mods over
pi_30978735
owh sorry , ok
pi_31046546
ik zit vast met obscure in the amphitheater ik weet niet hoe ik nou verder moet... ik heb net dat monster zeug ding neergeknald etc...
Do not take life too seriously. You will never get out of it alive.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')