Van de sims op de Gamecubequote:Op maandag 6 juni 2005 16:09 schreef ymme het volgende:
Ik kom niet verder naar het 2 huis. Dat spookhuis laat ik maar zeggen
Ik kom daar niet verder, met die opdrachten die je moet uitvoeren, iemand hier ervaring mee, hoe het wel moet?
http://db.gamefaqs.com/co(...)ims_bustin_out_e.txtquote:Op maandag 6 juni 2005 16:09 schreef ymme het volgende:
Ik kom niet verder naar het 2 huis. Dat spookhuis laat ik maar zeggen
Ik kom daar niet verder, met die opdrachten die je moet uitvoeren, iemand hier ervaring mee, hoe het wel moet?
dank je maar die gaat maar tot missie vierquote:Op maandag 13 juni 2005 14:17 schreef Atreidez het volgende:
Altijd leuk, van die mensen die Fok! gebruiken als hun persoonlijk vraagbaak
Misschien dat je hier wat info uit kan halen, er van uitgaande dat t Armada 2 is : http://www.cheatcc.com/pc/sg/star_trek_armada_2.txt
Ja, ik ben ongeduldig, ja, maar toch even een *kick*.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:58 schreef Forumpi het volgende:
Ik probeer bij Hitman Contracts op de PC in het derde level THE BJARKHOV BOMB een onderzeeer tot zinken te brengen. Heb de bommen geplaatst. Heb een remote control in m'n bezit, maar weet niet hoe ik die moet equippen. heb gezocht in een walktrough op Gamefaqs, maar daar staat alleen iets van
(...)walk outside and set the bombs off (...). Maar vind in al m'n controls geen mogelijkheid om die remote in de hand te nemen. Nogmaals, het is de PC versie.
Vind 't een leuk spel en wil graag verder, dussssss. Iemand?
Welk spel?quote:Op maandag 13 juni 2005 12:02 schreef dvdk het volgende:
In de federation campain zit ik in de Delta quadrant.
Ik moet het opnemen tegen de Borg.
Ik moet een galaxy class klasse schip redden die gestrand is.
Ik speel op 'hard' btw.
Maar ik word constant aangevallen door veel schepen en ik kan me maar net geod verdedigen.
Na een tijd komt er een borg cube op intercept course naar dat schip en ben ik dus te laat.
iemand tips voor me?
mvg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |