Bij dat huis vlakbij het ziekenhuis. Naast de ingang van het park.quote:Op maandag 3 januari 2005 22:11 schreef Chen het volgende:
Kan iemand mij helpen bij de Sims Bustin Out voor de N-Gage.
Ik moet ergens wat dingen laten recycelen maar ik weet niet waar.
Het busje staat er altijd, ook als je de missie met Ryder nog niet hebt gedaan. Het busje staat west van de gymzaal bij je hood, in een tuintje. Het is een zwart busje.quote:Op donderdag 7 april 2005 16:43 schreef Hugo_Boss het volgende:
Ik begrijp iets niet helemaal bij Grand Theft Auto: San Andreas. (Ik weet dat hier al onnoemelijk veel topics voor zijn maar ik heb geen flauw idee welke de meest recente is (met welk nummer))
dus dan maar hier:
Ik ben nog niet zo lang bezig, en vroeg me af hoe het inbreken nu werkt. Na die ene missie met Ryder zegt ie volgens mij dat je een bepaald busje moet hebben hiervoor, maar welke? Of meot het toch anders? Ik weet iig dat het altijd 's nachts moet.
Bedankt voor de info alvast.
Heb het gisternacht toevallig zelf ontdekt (zul je altijd zien) Maar bedankt voor de reactie!quote:Op zondag 10 april 2005 17:00 schreef Niwa het volgende:
[..]
Het busje staat er altijd, ook als je de missie met Ryder nog niet hebt gedaan. Het busje staat west van de gymzaal bij je hood, in een tuintje. Het is een zwart busje.
Verder geen info ofzo?quote:Op maandag 11 april 2005 20:40 schreef mcintosh het volgende:
Tekken 4
Heeft iemand daar verstand van hier??
de lift zou normaal naar beneden moeten gaan.. verder moet jij nix doen.. probeer eens de level opnieuw te doen?quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:29 schreef Subsonik het volgende:
HALF LIFE 2
Bij het Black Mesa project level, aan het begin
Zo'n vrouw neemt je mee naar een lift, maar die lift krijg ik niet in beweging, zij doet verder ook niks meer.
Verder is er nog wel een deur, maar die krijg ik ook niet open
Hoe kom ik hier verder??
t is een bug die bij veel illegale versies voorkomtquote:Op zaterdag 23 april 2005 14:57 schreef ne0n het volgende:
[..]
de lift zou normaal naar beneden moeten gaan.. verder moet jij nix doen.. probeer eens de level opnieuw te doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |