Ben er al lang uitquote:Op maandag 3 januari 2005 10:55 schreef Chen het volgende:
[..]
Mischien had je het maar beter niet moet kopen![]()
Ben je er al uit?
Bah.. Ik speel al een jaar CoD.. spelen in clanverband, dat houd het leuk.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:23 schreef Mattt het volgende:
Ben er al lang uit.
Maar ehh.. ik speel het niet meer zo vaak.
Werd mij te saai.
Al gelukt?quote:Op donderdag 30 december 2004 16:20 schreef St.Germain het volgende:
Hallo iedereen,
ik geraak niet voorbij de tweede level in Egypte (light sleeper) in Age Of Mythology, waar je verondersteld wordt een zwaard terug te brengen. Ik ga voorop met mijn 4 helden, en heb elke vijand gedood. Volgens de walkthrough zouden die dorpelingen en werkers (in het groen) mij bedanken voor hun bevrijding en zich dan aansluiten bij mij, maar dat gebeurt om één of andere reden niet. Ik heb elke vijand gedood, en geraak niet voorbij de 2 poorten aangezien ik deze niet kan aanvallen. Weet iemand hoe ik voorbij deze level kan geraken (zonder cheat codes te gebruiken)?
Bedankt!!
Heeft iemand dit spel wel?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 02:12 schreef RealRico het volgende:
AMERICAN CHOPPER
Bij Chapter 5 - Cops and Copper, moet je een truck vinden.
Iemand enig idee waar deze te vinden is?
(Speel de XBox versie, bij de weg, maar volges mij scheelt dat niks van de PS2, of PC versie)
Want..?quote:
Ik heb hetzelfde probleem met breaktrough ik moet klaus beschermen en die sukkel krijgt de deur maar niet openquote:Op zondag 26 december 2004 11:06 schreef bonke het volgende:
bij mohaa breaktrough zit ik vast in het level waarbij ik achter klaus aan moet lopen
heb geen kogels meer granaatjes zijn op en ik moet hem beschermen tot ie die deur open krijgt
en bij spearhead zit ik vast in het level waarbij ik met wat maatjes die raketgevallen moet veroveren
op een gegeven moment komt er een tank voorbij waar een kleefbom op moet, maar ik heb helemaal geen kleefbom
Aha. ik ga het proberen. Bedankt!quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:07 schreef bonke het volgende:
je moet ook nog ff de bal naar die slechterik gooien die aan die paal hangt
als je oplet staat er op die zandbak een schijinwerper
en later op dat mannetje aan die paal
barracks (en andere gebouwen) promoveren nadat je ze voldoende 'level 1' eenheden hebt laten trainen.. nadat je eerst een x-aantal gondorian soldiers hebt geproduceerd krijg je de melding "we've upgraded the barracks" of iets dergelijks, waarna je ook guards of the citadel (pikemen als je wilt) kunt trainen..quote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:25 schreef De_Ananas het volgende:
Bij Lotr Battle for middle Earth, hoe krijg je daar barracks lvl 2 zodat je pikemen enzo kan maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |