quote:
Call of Duty
Level : pavlov 3
Ik moet me nu dus 2 minuten zien te overleven, maar ik ga maar dood, omdat er maar duiters blijven komen, ik red het niet. Is hier een oplossing voor ?
quote:
Campen...beetje liggen ergens bovenaan waar je ze goed aan kan zien komen. Af en toe naar beneden rennen, alles afknallen, dan weer naar boven, dan ben je even veilig (en kan je de tanks uitschakelen).
Tis even lastig maar na een tijdje is het goed te doen.
Succes
Hmm, okayquote:Op zondag 26 december 2004 11:03 schreef bonke het volgende:
dat is toch dat level waarbij je een stuk of drie tanks ook nog moet uitschakelen ??
gebruik daarbij flink wat handgranaatjes die je een verdieping lager gooit dan waar je moet zijn en schakel dan die tanks uit
ps: ik had er niet al te veel moeite mee ( keer of drie geprobeerd en toen was et klaar )
Probeer is:quote:Op zondag 26 december 2004 11:33 schreef bonke het volgende:
en dan had ik nog wat
af en toe heb ik wel es zin om heel snel door zo`n spel heen te jakkeren dmv een cheat
nu heb je van die cheats waarbij je in de eigenschappen van je snelkoppeling iets moet veranderen
bij mohaa is dat bv :
c\games dir\mohaa.exe +set ui_console 1 +set cheats 1 +set thereisnomonkey 1.
maar wat ik ook doe elke keer krijg ik dan de een of andere error in beeld
ps: mijn dir is dan "H:\medal of honor\MOHAA.exe"
wat doe ik nou fout ?
Dan ben ik die deur tussen de tanks niet tegen gekomen ! hé ! super bedankt !quote:Op maandag 27 december 2004 14:55 schreef bonke het volgende:
rechts van dit plaatje heb je een deur
die ga je binnne en dan heb je aan de linkerkant tussen de tanks nog een deur, trappetje op en dan kom je boven bij die gallerij
[afbeelding]
ergens in de buurt van waar die tank rijdt, is er één van die 4 controleposts die je moet uitschakelen (of hoe heet dit ook alweer?) ... als je die eerst verovert, kan je van daaruit de tank neerknallenquote:Op zondag 26 december 2004 11:06 schreef bonke het volgende:
bij mohaa breaktrough zit ik vast in het level waarbij ik achter klaus aan moet lopen
heb geen kogels meer granaatjes zijn op en ik moet hem beschermen tot ie die deur open krijgt
en bij spearhead zit ik vast in het level waarbij ik met wat maatjes die raketgevallen moet veroveren
op een gegeven moment komt er een tank voorbij waar een kleefbom op moet, maar ik heb helemaal geen kleefbom
Mischien had je het maar beter niet moet kopenquote:Op maandag 27 december 2004 13:53 schreef Mattt het volgende:
Weer call of duty , zucht
Factory 1
[afbeelding]
Hier zit ik dus, ik kan nergens heen , ik zie geen vijanden meer, en loop maar een beetje rond.
Wat moet ik in godsnaam doen ?
Hmmm ik had hier nooit last van maar ik heb wel wat tips.quote:Op donderdag 30 december 2004 16:20 schreef St.Germain het volgende:
Hallo iedereen,
ik geraak niet voorbij de tweede level in Egypte (light sleeper) in Age Of Mythology, waar je verondersteld wordt een zwaard terug te brengen. Ik ga voorop met mijn 4 helden, en heb elke vijand gedood. Volgens de walkthrough zouden die dorpelingen en werkers (in het groen) mij bedanken voor hun bevrijding en zich dan aansluiten bij mij, maar dat gebeurt om één of andere reden niet. Ik heb elke vijand gedood, en geraak niet voorbij de 2 poorten aangezien ik deze niet kan aanvallen. Weet iemand hoe ik voorbij deze level kan geraken (zonder cheat codes te gebruiken)?
Bedankt!!
Heb je die schatkaart nog?quote:Op maandag 3 januari 2005 17:10 schreef bonke het volgende:
Sid Meiers Pirates
ergens ten noorden van Florida key`s moet een schat liggen
nu ben ik het hele eiland afgegaan ( ook de eilandjes er om heen, maar niks, nada, noppes, geen schat te vinden dus
wie weet waar dat ding ergens ligt ?
Als ik denk dat ik weet waar je zit, moet er nog een uitgang zijn.quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:34 schreef --Popj-- het volgende:
Aaargh, ik ben vandaag begonnen met halflife 2, maar ik kom niet verder.
Ik zit nu in een ruimte waar je eerst bestormd wordt door die vliegende robots. Je kunt naar twee ruimtes met water, waar verder geen doorgang is. Je kunt wel tonnen gebruiken. Daarnaast kun je via een trap naar boven, waar je op een buis kunt springen, dat naar een gat in de muur leidt. Maar hier kom je niet in door alleen te springen...
weet iemand hoe ik hier wel wegkom?? please help!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |