abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 december 2004 @ 00:54:23 #26
73730 God_de_Vader
Die hard Toyota driver
pi_24247580
altijd direct dat vaginisme roepen dat is niet ieder probleem hoor ... gewoon proberen het wat minder hard te willen en gewoon relax knuffelen paar uur knuffelen en lachen daarna lukt dat allemaal wel eens je bezig bent loopt het als een trein :-)
-.,.-°--> MultiBox Your software and solutions partner. <--°-.,.-
-.,.-°--> Young and Safe on the Road <--°-.,.-
pi_24249882
ok ik kan wel pseudo-psylgologisch gaan lulllen maar dat heeft geen zin: dus hier zijn mijn tips:

geef haar een dildo

mischien kan zij hem hem een keer gebruiken terwijl jij tegenover haar zit...je ding te doen
naar verloop van tijd verdwijnt de spanning...(voor zover ik begrijp is het ook jou eerste keer)
en gaat het mischien wel makkelijker....

een andere optie, wat ik van een paar lesbo's heb gehoord, is dat poppers (drugs, maar semi-legaal) ook werken voor een vagina (kringspier werking is al langer bekend) maar ik ben hier TOTAAL niet zeker van, en dat kan je mischien ook hmaar het best eerst checken met andere poppers snuivers hier op het forum (heb zelf een hekel aan alle snuif/spuit drugs)

doe ermee wt je wilt, suc6 niet gegarandeert mar niet geschoten is niet geneukt
Heb je comentaar op mijn spelling/gramatica? hou het lekker voor je! mij boeit het niet
comentaar via email (ambong[@]gmail)
dit is een stupide tekstje, waar heel veel mensen 3 seconden van hun leven aan verspillen door het te lezen
  dinsdag 28 december 2004 @ 04:00:08 #28
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_24249889
Gewoon een beetje ruiger inbrengen, het is je schoonmoeder niet!
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_24251653
persoonlijk denk ik dat het vaginisme is..
pi_24252454
nee man je moet niet er ruig in gaan stoten ofzow
je zal er pijn doen....
maar haar gewoon heel geil....
en druk hem er dan langzaam in....
Of neem gewoon een andere vriendin ook geen last van ie shit
  Vis een optie? dinsdag 28 december 2004 @ 11:56:14 #31
70532 loveli
N
pi_24252943
Neem de tijd, het MOET niet per se NU gebeuren. Gewoon van elkaar genieten zonder de gedachte dat het ervan moet komen. Op een gegeven moment gaat het waarschijnlijk opeens als vanzelf.
Vaginisme komt echt niet zo vaak voor als een hoop mensen op dit forum denken. Zij heeft eerder al sex gehad, dus daar ligt het niet aan lijkt me.
Niet al jullie seks hoeft gemeenschap als doel te hebben. Later als alles wel soepel verloopt krijg je misschien heimwee naar de uren die jullie met elkaar bezig konden zijn. Gewoon genieten en alles wat er meer gebeurt is een onverwachte bonus. Jullie tijd komt echt wel, misschien over een dag of over een maand, laat je verrassen.
crap in = crap out
pi_24254574
quote:
Op maandag 27 december 2004 23:53 schreef dribbel79 het volgende:

[..]

ik las het ook net....
Was ook mijn eerste gedachte
bla bla bla......
pi_24262704
Haha, gaat de huisarts passen dan?

Naja -> gewoon es goed natbeffen, dan schuift ie er zo in, zeker als je met pikje ook nog es door dr schaamvocht heel wiepert
-> volg m'n trend, dan ben je pas een echte vent
pi_24268963
Sla de Kamasutra er eens op na...
Age of fruity enlightenment!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')