Allochtonen krijgen overheidssubsidie om (s)linkse kranten te lezen.quote:Op zaterdag 25 december 2004 14:18 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Doe niet zo raar.
Iedereen weet dat allochtonen geen kranten lezen.
quote:Op zaterdag 25 december 2004 14:20 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Allochtonen krijgen overheidssubsidie om (s)linkse kranten te lezen.
Ik betwijfel of dat iedereen dat weet. Want het is idd zo. Marokkanen lezen uberhaupt weinig. Turken lezen hun eigen kranten liever.quote:Op zaterdag 25 december 2004 14:18 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Doe niet zo raar.
dat is hun tweede nationaliteit.quote:Op zaterdag 25 december 2004 14:15 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het zijn ook Nederlanders vanwege hun Nederlandse paspoort.
Ik vind dat er een verkiezing moet komen van Beste Krantlezende Allochtoon.quote:Op zaterdag 25 december 2004 14:21 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik betwijfel of dat iedereen dat weet. Want het is idd zo. Marokkanen lezen uberhaupt weinig. Turken lezen hun eigen kranten liever.
En dat bepaal jij?quote:
nee, dat is slechts m'n mening.quote:
En niet naar de Vpro kijken. Ze hebben niets voor niets een schotel aan de muur hangen.quote:Op zaterdag 25 december 2004 14:18 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Doe niet zo raar.
En waarom had ie geen Duits paspoort meer? Juist omdat ie dat kon inleveren. Nederlandse Marokkanen kunnen hun Marokkaans paspoort alleen "kwijtmaken", volgens de Marokkaanse overheid blijf je altijd Marokkaan.quote:Op zaterdag 25 december 2004 14:35 schreef DaveM het volgende:
[..]
Die had geen Duits paspoort meer en woonde al 60 jaar in Nederland.
Precies. En als die dingen nou nog delftsblauw waren... maar nee...quote:Op zaterdag 25 december 2004 14:35 schreef schatje het volgende:
En niet naar de Vpro kijken. Ze hebben niets voor niets een schotel aan de muur hangen.
En dat moeten we niet langer pikken. Grote onzin dat. Zo wordt je nog onder dwang Marokkaan.quote:Op zaterdag 25 december 2004 14:49 schreef Toffe_Ellende het volgende:
En waarom had ie geen Duits paspoort meer? Juist omdat ie dat kon inleveren. Nederlandse Marokkanen kunnen hun Marokkaans paspoort alleen "kwijtmaken", volgens de Marokkaanse overheid blijf je altijd Marokkaan.
Inderdaad. Daarbij blijven fulltime Nederlandse Marokkanen een stukje trots behouden. Daar is niks mis mee, maar het wordt wel vaak misbruikt.quote:Op zaterdag 25 december 2004 15:18 schreef PJORourke het volgende:
[..]
En dat moeten we niet langer pikken. Grote onzin dat. Zo wordt je nog onder dwang Marokkaan.
En Nederland erkent die wet en dus ook dat kinderen van Marokkaanse ouders automatisch als Marokkaan worden geboren, ook al vindt de geboorte in NL plaats.quote:Op zaterdag 25 december 2004 14:49 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
En waarom had ie geen Duits paspoort meer? Juist omdat ie dat kon inleveren. Nederlandse Marokkanen kunnen hun Marokkaans paspoort alleen "kwijtmaken", volgens de Marokkaanse overheid blijf je altijd Marokkaan.
Dat is geen feit, dat is een mening. En mijn mening is dat iedereen met een Nederlands paspoort Nederlander is.quote:Op zaterdag 25 december 2004 15:38 schreef DaveM het volgende:
[..]
En Nederland erkent die wet en dus ook dat kinderen van Marokkaanse ouders automatisch als Marokkaan worden geboren. Dat ze daar bovenop een Nederlands paspoort krijgen is fijn voor hen maar maakt hen nog geen Nederlanders.
gelukkig gaat het over AHA hierquote:Op zaterdag 25 december 2004 15:45 schreef PJORourke het volgende:
Het grote schandaal is dat de burgerlijke stand kinderen van Marokkaanse afkomst automatisch bij ambassade/consulaat aanmeldt. Ongevraagd, en je kan het niet tegenhouden als je dat zou willen.
Weeh mij, ik moet hem nog wel eens lezen omdat het de enige nationale krant is die we in onze supermarkt hebben.quote:Op zaterdag 25 december 2004 13:32 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Nee, dat blijft de krant van Zwakker Nederland, de Telegraaf.
Neeh er is Niks fout met de Islaam er zijn ezels die het misbruikenquote:Op zaterdag 25 december 2004 21:14 schreef DaveHarris het volgende:
@Meki; Hoe kan zij dat gat nou groter maken terwijl het juist islam is die leert niet met `ongelovigen` om te gaan, dat je zelfs je eigen vader moet verwerpen als hij ongeloof boven geloof verkiest? Het is niet de aankaarter van het probleem die de tweedeling heeft veroorzaakt, de `wij` tegenover `zij` gedachte is inherent aan islam, zeker als je in dar-el-harb woont.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |