Over de taalkundige invulling van de vervoeging van "klysma" lullen we niet, maar ik denk dat je gelijk hebt voor wat betreft de voorbereidende handelingen van de dames in kwestiequote:Op zaterdag 25 december 2004 11:28 schreef Pharkus het volgende:
Die dames hebben zichzelf natuurlijk van te voren helemaal schoon geklysmaad...
Je snapt het niet. TS bedoelt dat de man de vrouw lekker in de bek schijt en niet andersom.quote:Op zaterdag 25 december 2004 11:28 schreef Pharkus het volgende:
Die dames hebben zichzelf natuurlijk van te voren helemaal schoon geklysmaad...
dat lijkt me nou juist een geinige discussiequote:Op zaterdag 25 december 2004 11:35 schreef huggy_bear het volgende:
[..]
Over de taalkundige invulling van de vervoeging van "klysma" lullen we niet,
Lees de OP nog eens goed ....quote:Op zaterdag 25 december 2004 11:39 schreef BrauN het volgende:
[..]
Je snapt het niet. TS bedoelt dat de man de vrouw lekker in de bek schijt en niet andersom.
begrijpend lezenquote:Op zaterdag 25 december 2004 11:39 schreef BrauN het volgende:
[..]
Je snapt het niet. TS bedoelt dat de man de vrouw lekker in de bek schijt en niet andersom.
Ass To Mouth is met je leuter uit haar kont naar haar mondquote:Op zaterdag 25 december 2004 11:39 schreef BrauN het volgende:
Ok, ik heb 'm door.quote:Op zaterdag 25 december 2004 11:44 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ass To Mouth is met je leuter uit haar kont naar haar mond
Scat / poepsex is meer in de categorie je bruine trui in haar mond breien en vice versa
weer? omgquote:Op zaterdag 25 december 2004 11:48 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ok, ik heb 'm door.
Ik met m'n dirty mind gelijk weer aan poepsex denken.
En dat noem jij een blooper?quote:Op zaterdag 25 december 2004 12:39 schreef Funksoldier het volgende:
ghehehe, wel een keer een blooper gezien, man staat, kont naar achter, vrouw likt z'n anus en bwhooop!!!! zo in d'r giegel!
heb em hier op me hd staanquote:Op zaterdag 25 december 2004 12:39 schreef Funksoldier het volgende:
ghehehe, wel een keer een blooper gezien, man staat, kont naar achter, vrouw likt z'n anus en bwhooop!!!! zo in d'r giegel!
ghehehe, hij is mooi he, hoe ze de kamer uitloopt, en de rest in een scheur ligt......quote:
Idd ik ga maar eens uitloggenquote:Op zaterdag 25 december 2004 13:45 schreef jehovaguerilla het volgende:
Jij zit teveel achter de computer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |