Johan Cruijjffquote:Op vrijdag 24 december 2004 23:21 schreef PeuRac het volgende:
Engels is gewoon goed
En JC roeleert de pan uit![]()
* Silentuz mompelt iets over een pot die een ketel verwijt met zwart zien ofzoquote:Op vrijdag 24 december 2004 22:42 schreef Markster het volgende:
[..]
Wat een humor. Alles afkraken wat niet uit het land komt, waar jij vandaan komt. Tering, dat ik dat niet inzie zeg.
Britten zijn gewoon kut. En hun 'humor' nog kutter.
Iets beter/vaker kijken: De beste 'affordable' wagen van 2004 is volgens Topgear de Volkswagen GTI.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:26 schreef Markster het volgende:
Wat een grafdude is dat toch, alles wat Brits is is goed, alles wat niet Brits is is fout.loser
Huh ? Kijktip voor jou: Topear op de BBC.quote:Op zaterdag 25 december 2004 00:26 schreef el_hombre het volgende:
Een presentator die zelfs een autoprogramma leuk kan maken is een goede presentator
mensen die 'zeker' spellen als jij doet, hebben alleen recht om te zeiken over hun gebrekkige opleiding.quote:
So true, en je OP ook. Fuck jermeyquote:Op vrijdag 24 december 2004 22:42 schreef Markster het volgende:
Britten zijn gewoon kut. En hun 'humor' nog kutter.
Discovery, de objectieve bron van informatie... sorry, heb ik de wederkomst van Jezus christus van Nazareth, koning der joden, gemist?quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:39 schreef Markster het volgende:
Discovery, die zijn tenminste objectief.
De aflevering waarin die Duitse liet zien dat ze een rondje Nurburgring sneller kon rijden dan Clarkson, dat was geweldig. Jeremy Clarkson is één van mijn favoriete presentatoren, maar af en toe is het best leuk als hij eens op z'n nummer wordt gezet.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:43 schreef MaartenGrendel het volgende:
Top Gear is gaaf, maar Jeremy Clarkson is wel een arrogante zeikerd inderdaad.
Zen Minutes? Youw Zit Ahj Laap in Zen Minutes?quote:Op zaterdag 25 december 2004 11:52 schreef dwerg het volgende:
[..]
De aflevering waarin die Duitse liet zien dat ze een rondje Nurburgring sneller kon rijden dan Clarkson, dat was geweldig. Jeremy Clarkson is één van mijn favoriete presentatoren, maar af en toe is het best leuk als hij eens op z'n nummer wordt gezet.
En Aston Martin is een geweldig merk.
Humor en uitstraling is veel belangrijker dan hebben van een reetquote:Op zaterdag 25 december 2004 11:50 schreef Marruk het volgende:
Hij heeft ook geen reet, zou ie door de plee zakken denken jullie?
quote:Op zaterdag 25 december 2004 12:10 schreef Pietverdriet het volgende:
Zen Minutes? Youw Zit Ahj Laap in Zen Minutes?
Eye Caen zdoo That with a Vaaan!!
quote:
Dat zegt ie juist helemaal niet, hij geeft vaak zelfs toe dat Engelsen of Britten dingen minder goed doen dan andere Europeanen. Elk volk heeft zo zijn eigenaardigheden, en hij weet dat op een humoristische manier te onderzoeken. En zit weinig chauvinisme bij in zijn programma, sterker nog hij geeft behoorlijk af op alles wat slecht is in de U.K. zoals de eetgewoonten, de wegen, het weer, de auto's enz.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:26 schreef Markster het volgende:
Wat een grafdude is dat toch, alles wat Brits is is goed, alles wat niet Brits is is fout.loser
Idd, de TS zou eens de columns moeten lezen van die gast (in het blad Top Gear) waarin hij zijn eigen land afvalt.quote:Op zaterdag 25 december 2004 12:19 schreef LSS het volgende:
[..]
Dat zegt ie juist helemaal niet, hij geeft vaak zelfs toe dat Engelsen of Britten dingen minder goed doen dan andere Europeanen. Elk volk heeft zo zijn eigenaardigheden, en hij weet dat op een humoristische manier te onderzoeken. En zit weinig chauvinisme bij in zijn programma, sterker nog hij geeft behoorlijk af op alles wat slecht is in de U.K. zoals de eetgewoonten, de wegen, het weer, de auto's enz.
quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:26 schreef Markster het volgende:
Volgens mij zijn het vooral de fransen die de wind van voren krijgen maar die hebben dan ook geen behoorlijke auto gebouwd sinds de Traction Avant.quote:Op zaterdag 25 december 2004 16:19 schreef CybPraetorian het volgende:
ok ok hij is wel een beetje anti duits (vooral Opel/vauxhal) en pro engels (Jaguar)
De laatste aflevering sluit hij af met de tekst dat hij er trots op is zichzelf Europeaan te kunnen noemen.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:43 schreef Markster het volgende:
[..]
Toevallig heb ik die gemist, ik heb wel die van duitsland, frankrijk en spanje gezien.
Lekker negatief wer, vooral tegen de Duitsers.
iddquote:Op zaterdag 25 december 2004 12:19 schreef LSS het volgende:
[..]
Dat zegt ie juist helemaal niet, hij geeft vaak zelfs toe dat Engelsen of Britten dingen minder goed doen dan andere Europeanen. Elk volk heeft zo zijn eigenaardigheden, en hij weet dat op een humoristische manier te onderzoeken. En zit weinig chauvinisme bij in zijn programma, sterker nog hij geeft behoorlijk af op alles wat slecht is in de U.K. zoals de eetgewoonten, de wegen, het weer, de auto's enz.
Preciesquote:Op zaterdag 25 december 2004 18:57 schreef DarkElf het volgende:
top gear is leuk
jeremy is gewoon annoying maar moet er wel vaak om lachen..
quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:27 schreef Stuart het volgende:
Pfffffff, Jeremy Clarkson is zwaar tof![]()
Tuurlijk mag je hem een eikel vinden, maar lul geen onzin.quote:Op zaterdag 25 december 2004 15:02 schreef Markster het volgende:
Niet dat ik hem opeens tof vind hoor, ik blijf het een eikel vinden.
Nou, feiten en dealer...quote:Op zondag 26 december 2004 00:43 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik vind hem op dezelfde manier vermakelijk als Maarten van Rossum: dodelijke manieren om te zeggen dat iets kut is, en dat met glans. Het is ook gewoon presentatie, als je feiten wil dan kun je naar je dealer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |