Uitgegeven: 22-9-2001 15:17
AMSTERDAM - In delen van 41 gemeenten rijden zaterdag geen auto's. De gemeenten doen mee aan de Europese Autovrije Dag. De grootste autovrije gebieden zijn te vinden in Amsterdam, Goes, Deventer, Leeuwarden en Nijmegen.
Het is het derde achtereenvolgende jaar dat er in Nederlandse gemeenten een autovrije dag is. Voor het eerst is die op zaterdag in plaats van op zondag. De organisatoren Milieudefensie en Landelijk Overleg Autovrije (Zon-)dag (LOAZ) zeggen met de verplaatsing aan te sluiten bij de vierde Europese Autovrije Dag, die in bijna negenhonderd Europese steden wordt gehouden. bla bla bla bla....
--
wat vinden jullie van het feit dat er een autovrije zaterdag
komt en moet dit vaker gebeuren ?!
Ik vind het hele gebeuren maar onzin , en waarom op zaterdag als iedereen vrij heeft !!?!
Alle gekheid op een stokje, het verkeer is een groot milieuprobleem, en kost ook nog eens miljarden aan infrastructuur en het verwerken van de alsmaar meer dichtslibbende wegen. Er zal ergens een begin gemaakt moeten worden, en er is geen betere tijd dan het heden.
'r komt een dag dat we niet meer met de auto door de stad hoeven te cruisen.. echt... geloof in mij!
Niks gezien hier in Rotterdam
Zou ook mooi worden... ben je een dagie vrij om je zaakjes te regelen, mag ik de auto weer niet pakken!
Daar doen we dus niet aan mee
[Dit bericht is gewijzigd door dwerg op 22-09-2001 17:40]
quote:*checkt profielvan RaTz: geboren in 1985
Op zaterdag 22 september 2001 17:49 schreef RaTz het volgende:
Ik rij gewoon door. Dikke schijt aan zoiets stoms..
Op je scooter mag je ook gewoon doorrijden, kiddo.
quote:LOL !
*checkt profielvan RaTz: geboren in 1985Op je scooter mag je ook gewoon doorrijden, kiddo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |