Naast de discoflitsertjes denk ik dat ik mijn stroboscoop eens inzetquote:Op vrijdag 31 december 2004 00:46 schreef beertje_ het volgende:
[..]
Neej, discoflitsers
vanmiddag nog speciaal opgehaald
Je plaatste een foto met een Rokkor-x 1:1.4quote:Op vrijdag 31 december 2004 08:58 schreef exile0000 het volgende:
Ik heb gisteren mijn gevonden schatkoffertje eens goed bekeken en het bevat om precies te zijn:
Een Minolta XG-1 (body)
Een Philips Flash P36 Computer TL (flitser)
Een Minolta MD Rokkor 50mm 1:1.7 (lens) met HOYA UV(0) (filter)
Een Sigma Zoom-K 1:4.5 f=100~200mm (zoomlens) met Vivitar UV-HAZE (filter)
Ik heb ontdekt dat de afdichtring bij de lensaansluiting (of hoe dat in het jargon ook mag heten) beschadigd is. Dit zou heel goed het lichtlek kunnen zijn waar ik het eerder over had. Ik denk dat het wel eenvoudig te repareren is. Ik ga er in het nieuwe jaar eens mee naar de fotoboer. En dan ga ik me eens storten op de analoge fotografie![]()
Om te bieden of om te vragenquote:Op vrijdag 31 december 2004 09:26 schreef super-muffin het volgende:
Wat is een beetje een redelijke prijs voor dit setje?
Een Asahi Pentax Spotmatic
Lens1 Super-Takumar 1:1.4/50
Lens2 Super-Takumar 1:2.8/105
Flits schoentje
Skylight-filter
FilterTassen (camera - 105mm lens - filter).
Heb ik oplossing voor verzonnen: vertrek na vuurwerk naar A'dam (want eerst mama's oliebollen opknabbelenquote:Op vrijdag 31 december 2004 10:56 schreef Bowiefan het volgende:
succes en Oud en Nieuw in een grote stad........ dat gaat toch niet samen
Dat zijn iig niet mijn ervaringen, je doet potjandorie geen oog dicht de hele nacht en smorgens maar hopen dat alles nog onbeschadigd is als je je auto onder een berg rood papier vandaan haald
* Bowiefan zoekt een lief klein dorpje op voor een rustig oud en nieuwetje
Ziet er goed uit!quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:25 schreef stil het volgende:
zo, voor mij kan oudjaarsnacht beginnen, de oliebollen zijn klaar:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:25 schreef stil het volgende:
zo, voor mij kan oudjaarsnacht beginnen, de oliebollen zijn klaar:
[afbeelding]
[afbeelding]
ik heb er al 1 op. op mijn werk gingen ze uitdelenquote:
Ik heb ooit eens een project gedaan met een collega die zo ongeveer voor alles dat ie niet verkeerd deed met gebak, saucijzenbroodjes of weet ik niet wat aan kwam kakkenquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:52 schreef Xilantof het volgende:
doen ze trouwens best vaak daar....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |