quote:Op zondag 26 december 2004 20:12 schreef Johan-Derksen het volgende:
Mwah, stadion naar 4000k uitbreiden denk ik...
Dan heb ik het meest veilige stadion van de wereld... Iedere supporter een eigen vak en eigen uitgang
zat jij maar in IXquote:Op zondag 26 december 2004 22:16 schreef komrad het volgende:
Ik kondig bij deze mijn promotie aan, ik stond al 11 punten voor op nummer 3 en ik heb gewonnen met 4-1, 2e helft 94% balbezit. Maar ik kan dus niet meer ingehaald worden. Sta nog steeds 4 punten voor op nummer 2 omdat die ook maar blijft winnen. Kampioenschap is theoretisch volgende week mogelijk als ik win en mijn tegenstander verliest. Het eerst moet kunnen, het 2e is ook nog wel mogelijk daar mijn concurrent uit moet tegen nummer 4, we shall see.
MAAR volgend jaar dus in VIII
ja triest he, maar ik denk wel een leuke basis te hebben om volgend seizoen ook leuk mee te kunnen doenquote:
Haaiquote:Op zondag 26 december 2004 22:25 schreef E.r.w.i.n het volgende:
Grappig spel dit, alleen jammer dat ik in m'n eerste wedstrijd voetballes (1-6 verloren) krijg.
dat is niet weinig, zuur voor jequote:Op zondag 26 december 2004 22:27 schreef ASSpirine het volgende:
Na een ongelukkige botsing in het strafschopgebied moest Azzez-speler Jean-Claude Truc in de 41e minuut van het veld worden gedragen.
7 weken geblesseerd![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |