abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24179864
Ik heb net op mijn werk een complete beenham gekregen voor kerst. Nu wil ik dit evt. klaarmaken vanavond of morgen maar ik heb geen oven in mijn studentenhuis. Volgens mijn collega's kan je zo'n ding ook in een pan klaarmaken (ze hadden het over 2 uur koken).

Heeft iemand hier een recept voor toevallig?
pi_24180022
Pak een pan

Stop hem erin

Ff wachten

Pizza
We can sing and dance and we don't need pants
  vrijdag 24 december 2004 @ 14:11:11 #4
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_24180032
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Hij zou het wel weten.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  vrijdag 24 december 2004 @ 14:26:51 #5
3305 Phat Lip
Heeft geen dikke lip.
pi_24180339
In plakjes snijden (beetje à la donner kebap), dan in de pan en dan op brood. Heerlijk!
pi_24180506
Of heel in de grote vleespan en regelmatig omdraaien. Let op voldoende olie/boter/etc. gebruiken.
pi_24180723
braden
±35-45 min.
Laat het bak- en braadproduct in de braadpan uitbruisen en licht bruinen. Schroei het vlees in de pan aan alle zijden dicht. Voeg vervolgens wat boter toe en temper het vuur. Keer het vlees regelmatig en overgiet het af en toe met de braadboter. Plaats bij het braden het deksel van de braadpan schuin op de pan.
Het vlees kan ook, na het aanbraden, in een braadslede (in de oven) verder gebraden worden. Haal na het braden het vlees uit de braadpan of -slede.
Blus de braadboter af met water of ander vocht, zoals wijn, om eventueel jus te maken. Laat het vlees ± 10 minuten rusten voordat het wordt aangesneden.

Bijzonderheden
Bedruip en keer beenham regelmatig tijdens het bereiden.
Zout de beenham pas na het bereiden.
Overgebleven ham is koud ook heerlijk op brood.
Smaakidee
Een begeleidende saus op basis van vruchten (smaakt bijzonder goed bij veel soorten wit vlees).
Wist u dat...
Hammetjes vaak ook voorgekruid te koop zijn?
Groot vlees extra sappig wordt als het na bereiding ± 10 min. rust onder aluminiumfolie?

Bron: http://www.vlees.nl/content/vleeswaaier/content.asp?vl=1

Zoiets?
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_24180933
Klinkt goed inderdaad! ik ga een poging wagen vanavond, lukt het niet? dan hebben we altijd nog de chinees op de hoek ;-)
pi_24180982
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:59 schreef bierdopje het volgende:
Klinkt goed inderdaad! ik ga een poging wagen vanavond, lukt het niet? dan hebben we altijd nog de chinees op de hoek ;-)
Met een wekkertje wat op elk 10 minuten laat afgaan, om naar het vlees te kijken en het te bedruipen, kan het haast niet mis gaan!
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Eet smakelijk!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  zaterdag 25 december 2004 @ 12:23:35 #10
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_24198994
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:59 schreef bierdopje het volgende:
Succes!!!
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop