Ja, deze aflevering was doortrokken van dat soort sarcastische uithalen naar politiek Amerika. Om de minuut wel een grap over Reagan, het congres, Bob Dole, etc. Het was echt een van de leukste Simpsons-afleveringen die ik ooit gezien heb.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:04 schreef Murray het volgende:
Bart: "At last those planes are flying where they belong."
Homer: "That's right, over the homes of poor people"
* pattriotisch muziekje *
Ik ben het totaal niet met je eens, en natuurlijk kun je niet 16 seizoenen alleen maar op de familie focussen. Er zitten wel wat mindere seizoenen tussen (11 en 12 naar mijn mening, al zijn die ook niet bagger ofzo), maar het grootste deel is gewoon geniaalquote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:31 schreef vinge het volgende:
Is iedereen het met me eens dat de laatste tien seizoenen nergens op sloegen? Waar is de familie, ipv de onzin?
quote:
Ik weet niet of het ivm pasen was, maar er was idd geen nieuwe afleveringquote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:57 schreef Brammie1 het volgende:
klopt het dat er afgelopen zondag geen nieuwe episode in de US was (ivm pasen)?
En zo ziet ie eruit:quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:41 schreef MrBadGuy het volgende:
Er is trouwens ook een nieuw deel aangekondigd in de Simpsons Guides getiteld: 'The Simpsons One Step Beyond Forever : A Complete Guide to Our Favorite Family...Continued Yet Again'!
De nieuwe guide @ Amazon
De oudere guides @ Amazon
Die boeken zijn tofquote:
mwa.. politiek en campagne voeren word wel vaker op de hak genomen, vooral in de aflevering Trash Of The Titans , een van de beste Simpsons afleveringen vind ikquote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:14 schreef zodiakk het volgende:
Ja, deze aflevering was doortrokken van dat soort sarcastische uithalen naar politiek Amerika. Om de minuut wel een grap over Reagan, het congres, Bob Dole, etc. Het was echt een van de leukste Simpsons-afleveringen die ik ooit gezien heb.
Moe: 'I have sewage pipes that lead to nowhere!'
Krusty: 'I will make sure those pipes will lead to a better tomorrow!'
Kos-te-lijk.
Op de Nederlandse tv weet ik zo niet, ze kwamen een tijdje geleden wel eens op Veronica maar dat is volgensmij gestopt. In de VS komen nieuwe afleveringen op:quote:Op maandag 11 april 2005 19:36 schreef W2O het volgende:
Wanneer komen The Simpsons er eigenlijk voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |