* Krijgt hoop..quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Volgens mij wordt Joey maar 1 keer per week uitgezonden. Lijkt me sterk dat ze een gloede nieuwe serie er in 3 weken doorheen jagen. Dus hopelijk dan 4x per week The Simpsons nog
quote:
SBS Broadcasting B.V to me More options 11:24 (2 minutes ago)
Beste ...
The Simpsons zullen helaas komen te vervallen.
Met vriendelijke groet,
Marloes Smit
Communicatie-afdeling
SBS Broadcasting B.V.
Nog langer mailtjequote:Op donderdag 17 februari 2005 11:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Op mijn mailtje naar Veronica met de vraag wat er gebeurd met The Simpsons nu ze Joey gaan uitzenden, het volgende antwoord:
[..]
Is dan ook al snel dat ze het van de buis afhalenquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Op mijn mailtje naar Veronica met de vraag wat er gebeurd met The Simpsons nu ze Joey gaan uitzenden, het volgende antwoord:
[..]
Blijkbaar heeft de meerderheid in Nederland geen smaak of gevoel voor humor.quote:Op donderdag 17 februari 2005 18:45 schreef Frenkel het volgende:
Waarom moet dit met ALLE leuke programma's gebeuren![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:06 schreef CaptainCab het volgende:
Veronica haalt the Simpsons voor 2 weken van de tv af, om ze vanaf vrijdag 4 maart weer uit te zenden, echter om 19.30 ipv 20.00
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |