de auto is niet van haar, ze pimpt er alleen maar meequote:Op zaterdag 25 december 2004 13:18 schreef Marty26 het volgende:
Mijn auto zou het nooit wordenik ben meer van de italiaanse autoś
Maar kan niks anders als Respect hebben voor de TS !! super leuk verhaal om telezen en ook leuk om te zien wat er van gemaakt is. Vind hem erg mooi gewordenen hoop dat er niet weer iemand achterop knalt voor jullie.
Fijne kerst dagen
Oh ja dat klopt dat ding is van haar vriend. Elke gezonde nette vriendin zou het uitmaken als je met zo'n kermisding zou komen aanrollen en zij gaat ermee pimpen. Maar ieder zijn eigen keus en niks ten nadele van de TS want het is tenslotte kerstmisquote:Op zaterdag 25 december 2004 13:35 schreef Pumatje het volgende:
[..]
de auto is niet van haar, ze pimpt er alleen maar mee
We konden ze er ook afhalen ja.quote:Op zaterdag 25 december 2004 13:22 schreef _Arthur het volgende:
Lijkt me handig om de volgende keer de banden van je velgen te halen voor het spuiten...
Timmetjuh. leest en post mee hoorquote:Op zaterdag 25 december 2004 13:35 schreef Pumatje het volgende:
[..]
de auto is niet van haar, ze pimpt er alleen maar mee
Je, 'even' tussen de brunch en het dinerquote:
quote:Op zaterdag 25 december 2004 14:23 schreef Pumatje het volgende:
ga weg, ik vind de velgen een goede keuze.
lolquote:Op zaterdag 25 december 2004 15:00 schreef daNpy het volgende:
[..]
Je, 'even' tussen de brunch en het diner
Ik vind de traanplaten wel mooi staan en het zijn tenminste ook échtequote:Op zondag 26 december 2004 19:31 schreef Pumatje het volgende:
andere sideskirts misschien nog?:)
en traanplaat moet een mooi matje wordenstaat zo pauper bij dit mooie crxje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |