Echt nietquote:Op donderdag 30 december 2004 18:51 schreef De_Warme_bakker het volgende:
[..]
Het is in dit topic 'de goeie' vs. Steve-O volgens mij![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Echt niet
IK vind het ook een butt-ding
IK wil nog steeds de AV480![]()
![]()
quote:Op zondag 2 januari 2005 07:35 schreef Catch22- het volgende:
als iPod bezitter stenig ik u!
voordelen
- Supermooi
- Het is een iPod en geen dertien-dozijn mp3-speler
- hij trekt aandacht
- hij werkt supersimpel en snel
nadeel is de prijs misschien, maar ik heb wel wat over voor gebruiksgemak en design
Oooh jij wil gewoon met n00bs kunnen praten?quote:Op zondag 2 januari 2005 07:46 schreef Catch22- het volgende:
En daarbij, als je tegen een n00b zegt: " Ik heb een creative zen micro bla bla" zegt hem dat niets. Zeg je dat je een iPod hebt, dan is de zaak duidelijk.
Geloel. Elke accu heeft een maximale levensduur en elke accu zal op een gegeven moment definitief de geest geven. Dat is met de iPod echt niet anders als met een andere speler, of met elk ander apparaat dat op batterijen werkt.quote:Op zondag 2 januari 2005 21:01 schreef ssebass het volgende:
ook als de accu slechter wordt houd je bij andere spelers nog genoeg capaciteit over),
Ach ja. Je bent sowieso geen audiofiel als je de equalizer van consumenten-spul gebruikt.quote:Op zondag 2 januari 2005 21:12 schreef nietzman het volgende:
[..]
En dat gemiep over de geluidsqualiteit... Iedereen die eens een stukje over de equaliser van de iPod heeft gelezen is kennelijk plotsklaps audiofiel met het gehoor van een fledermaus.
ik heb de ipod gekocht omdat ik hem ontzettend mooi vond en omdat er weinig goede andere HD spelers waren toen ik hem kocht (bijna 2 jaar geleden)quote:Op zondag 2 januari 2005 21:59 schreef Eddie__ het volgende:
Zelf ben ik trouwens wel benieuwd of de bezitters van een iPod ook nog andere mp3-spelers hebben getest. Of hebben jullie gewoon een iPod gekocht op de 'looks' of vanwege dat iedereen er al een heeft en er zo over op loopt te scheppen?
Ikzelf heb ongeveer alle harde schijf MP3spelers in de winkel uitgeprobeerd en had gewoon wat met de iRiver.
kijk dat bedoel ik nou. Toen ik mijn ipod kocht wist niemand wat voor ding dat was behalve pc liefhebbers en er waren relatief weinig andere spelers op de markt (behalve een oerlelijk ding van archos). Nou vind ik hem niet lelijk (nog steeds mooi) maar nu loopt iedere 'IkDenkDatIkHipBen" persoon ermee.quote:Op zondag 2 januari 2005 21:01 schreef ssebass het volgende:
I-pod is een BreEZah ding. Ik kan het echt niet meer zien. Zoals andere mensen deze kopen voor de looks wil ik hem juist niet meer door de looks.
Lekker belangrijk wie er nog meer mee rond loopt. Ik vind het een mooi apparaat en ik heb hem gekozen, omdat het gebruiksgemak echt subliem vind. Daarnaast werkt een iPod naar mijn bescheiden mening goed samen met iTunes en is de geluidskwaliteit goed. Wellicht is de geluidskwaliteit van iRiver beter, maar ik vind de iRiver ook lelijker.quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:14 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
kijk dat bedoel ik nou. Toen ik mijn ipod kocht wist niemand wat voor ding dat was behalve pc liefhebbers en er waren relatief weinig andere spelers op de markt (behalve een oerlelijk ding van archos). Nou vind ik hem niet lelijk (nog steeds mooi) maar nu loopt iedere 'IkDenkDatIkHipBen" persoon ermee.
andere oordopjes kopen en het geluid klinkt dan formidabel. iTunes vind ik niks, XPlay werkt voor mijquote:Op donderdag 6 januari 2005 08:42 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Lekker belangrijk wie er nog meer mee rond loopt. Ik vind het een mooi apparaat en ik heb hem gekozen, omdat het gebruiksgemak echt subliem vind. Daarnaast werkt een iPod naar mijn bescheiden mening goed samen met iTunes en is de geluidskwaliteit goed. Wellicht is de geluidskwaliteit van iRiver beter, maar ik vind de iRiver ook lelijker.
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:06 schreef Brasco125 het volgende:
IK begrijp best dat er betere alternatieven zijn voor de geeks en nerds. Ik heb diverse MP3-spelers gehad, aan alle mankeerde wel wat. was het niet batterylife of interface, dan wel geluidskwaliteit. In dat opzicht ben ik gewoon meer dan tevreden met dit apparaat, dat in alle categorieen een ruim voldoende haalt in mijn gebruiksbehoefte.
Ipod is een massaproduct voor de niet-nerds. Zie jij de doorsnee muts haar mp3tjes verslepen van haar HDD partitie naar haar Ipod koppeling? de bediening is zo simpel (inclusief iTunes) dat elke randdebiel het kan bedienen en er functioneel gebruik van kan maken. ik druf mijn klauwen er voor in het vuur te steken dat het bij 80% niet zo is. Maar goed, waar een product een weg baant naar een zeer grote groep gebruikers omdat het bepaalde kwaliteiten heeft zijn er altijd azijnzeikers die dat niet kunnen accepteren. Als je Linux hebt zuigt windows, heb je windows geef je geen reet om die mensen die zo hard brullen omdat ze iets gebruiken en daar tevreden mee zijn. Heb je een iPod precies het zelfde. En dan het uiterlijk. Omdat andere apparaten er uit zien als een 1 kilo wegende Semtex-bom plus ontsteking, kun je hooguit de andere producenten kwalijk nemen dat ze een apparaat niet kunnen vormgeven. als je in NY een dagje rond loopt zie je iedereen met witte koptelefoontjes lopen, niet alleen als mode artikel (zoals iedereen beweert) maar omdat ze thuis geen ogg of NARC files hebben maar gewoon hun ipod via de Firewire poort willen aansluiten en een tijdje later een gevulde Ipod hebben. Ipod is niet fancy en dat is zijn kracht. Jullie mogen met die waanzinnig goede schoenendozen spelen, maar laat mij met mijn iPod met rust.
Euh, dat de batterij slechts 18 maanden meegaat is een tekst van de gebroeders Neistat. Als je daarvan een filmpje wilt zien: Klikplekjequote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:01 schreef 2Mini het volgende:
Ik vind het zielig dat iPod zelf bekend maakt en overal in de GB flyers ophangt met de tekst dat de iPod batterij niet langer dan 18 maanden mee gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |