abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24320025
quote:
Op donderdag 30 december 2004 18:51 schreef De_Warme_bakker het volgende:

[..]

Het is in dit topic 'de goeie' vs. Steve-O volgens mij
Echt niet

IK vind het ook een butt-ding

IK wil nog steeds de AV480
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_24320205
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Echt niet

IK vind het ook een butt-ding

IK wil nog steeds de AV480

Ik had laats die Gmini 400 in me handen dan ding is ongeveer net zo groot als een i-pot maar speelt wel divx/Xvid af
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  zondag 2 januari 2005 @ 07:35:20 #153
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_24351079
als iPod bezitter stenig ik u!

voordelen
- Supermooi
- Het is een iPod en geen dertien-dozijn mp3-speler
- hij trekt aandacht
- hij werkt supersimpel en snel

nadeel is de prijs misschien, maar ik heb wel wat over voor gebruiksgemak en design
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zondag 2 januari 2005 @ 07:44:12 #154
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_24351088
quote:
Op zondag 2 januari 2005 07:35 schreef Catch22- het volgende:
als iPod bezitter stenig ik u!

voordelen
- Supermooi
- Het is een iPod en geen dertien-dozijn mp3-speler
- hij trekt aandacht
- hij werkt supersimpel en snel

nadeel is de prijs misschien, maar ik heb wel wat over voor gebruiksgemak en design

Ja dat ie supermooi is dat is echt een vcoordeel Dat hij aandacht trekt ook

en "Het is een iPod en geen dertien-dozijn mp3-speler" Nou ja goed

Veel plezier met je iPod
  zondag 2 januari 2005 @ 07:46:41 #155
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_24351092
ik vind het wel fijn om een mooi, stylish apparaat bij me te hebben.

En daarbij, als je tegen een n00b zegt: " Ik heb een creative zen micro bla bla" zegt hem dat niets. Ze je dat je een iPod hebt, dan is de zaak duidelijk.

ik heb al anderhalf jaar plezier van mijn iPod first gen 5gb
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zondag 2 januari 2005 @ 07:49:44 #156
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_24351093
quote:
Op zondag 2 januari 2005 07:46 schreef Catch22- het volgende:
En daarbij, als je tegen een n00b zegt: " Ik heb een creative zen micro bla bla" zegt hem dat niets. Zeg je dat je een iPod hebt, dan is de zaak duidelijk.
Oooh jij wil gewoon met n00bs kunnen praten?

Zeg dan dan meteen
  zondag 2 januari 2005 @ 08:00:39 #157
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_24351100
een n00b kan ook gewoon iemand zijn die geen nerd is, zoals bijv. je oom of tante, opa of oma.

maar ik ga de iPod niet verdedigen verder, IK ben van mening dat het een mooi apparaat is en daarom heb IK er 1 gekocht
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_24360160
I-pod is een BreEZah ding. Ik kan het echt niet meer zien. Zoals andere mensen deze kopen voor de looks wil ik hem juist niet meer door de looks.

Het enige voordeel is het gebruiksgemak. Dat zou de enige reden zijn waarom ik hem zou kopen, maar aan de andere kant wennen andere systemen ook. Verder heeft de I-pod veel nadelen: korte accuduur (ja ik wil reizen en geen stroom bij de hand dus wel belangrijk, ook als de accu slechter wordt houd je bij andere spelers nog genoeg capaciteit over), mindere geluidsqualiteit, niet 100 euro meer waard dan de zen touch (deze heeft namelijk nog een betere geluidsqualiteit dan een i-pod) etc, etc.

Voor mij is de ideale speler op schrift de Iaudio M3L, ben alleen heel benieuwd naar de werkelijke gebruiksvriendelijkheid mbt mapstructuren. Verder is I-pod een prima apparaat maar ik zal hem nooit kopen. Wel eerst overwogen btw.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  zondag 2 januari 2005 @ 21:12:37 #159
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_24360327
quote:
Op zondag 2 januari 2005 21:01 schreef ssebass het volgende:
ook als de accu slechter wordt houd je bij andere spelers nog genoeg capaciteit over),
Geloel. Elke accu heeft een maximale levensduur en elke accu zal op een gegeven moment definitief de geest geven. Dat is met de iPod echt niet anders als met een andere speler, of met elk ander apparaat dat op batterijen werkt.

En dat gemiep over de geluidsqualiteit... Iedereen die eens een stukje over de equaliser van de iPod heeft gelezen is kennelijk plotsklaps audiofiel met het gehoor van een fledermaus.
Ik ga naar huis.
  zondag 2 januari 2005 @ 21:54:50 #160
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_24360978
quote:
Op zondag 2 januari 2005 21:12 schreef nietzman het volgende:

[..]

En dat gemiep over de geluidsqualiteit... Iedereen die eens een stukje over de equaliser van de iPod heeft gelezen is kennelijk plotsklaps audiofiel met het gehoor van een fledermaus.
Ach ja. Je bent sowieso geen audiofiel als je de equalizer van consumenten-spul gebruikt.
  zondag 2 januari 2005 @ 21:59:59 #161
65870 Eddie__
ja.......dus?
pi_24361061
Zelf ben ik trouwens wel benieuwd of de bezitters van een iPod ook nog andere mp3-spelers hebben getest. Of hebben jullie gewoon een iPod gekocht op de 'looks' of vanwege dat iedereen er al een heeft en er zo over op loopt te scheppen?

Ikzelf heb ongeveer alle harde schijf MP3spelers in de winkel uitgeprobeerd en had gewoon wat met de iRiver.
Het moeilijkste van alles is net te doen alsof je het druk hebt wanneer dat niet zo is
pi_24361139
Ik heb voor de ipod een Mpio HD 100 gehad een 20 gig mp3 speler van 250 gram van meer dan 10 centimeter. Hij werkte perfect vooral het gewone drag and drop systeen was echt heel handig. Alleen het gewicht en formaat was gewoon niet handig ik kon er weinig mee sporten of wat dan ook. Ook heb ik de Packard Bell Audiokey 2 gehad dat vond ik echt helemaal niets, kon geen nummer vinden door die onhandige menustructuur.
  zondag 2 januari 2005 @ 22:50:36 #163
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_24361343
De iPod was toen al helemaal het enige fatsoenlijke wat er qua HD-based spelers op de markt was, op een paar enge Archos-dingen na.

En in de tussentijd heb ik meer dan genoeg andere spelers in mijn handen gehad, maar geen van allen konden ze aan mijn iPod tippen.
Ik ga naar huis.
  maandag 3 januari 2005 @ 11:26:04 #164
77188 Quickbeam
Legends only evolve
pi_24368987
Ik vind dat er geen battle nodig is, als jij tevreden bent je eigen mp3 speler waarom zou je die dan moeten verdedigen. Ik vind het een super ding, mijn 3g apple ipod en zal niet willen ruilen voor een ander.
Widening the bell curve.. one step at a time
  maandag 3 januari 2005 @ 11:27:26 #165
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_24369010
quote:
Op zondag 2 januari 2005 21:59 schreef Eddie__ het volgende:
Zelf ben ik trouwens wel benieuwd of de bezitters van een iPod ook nog andere mp3-spelers hebben getest. Of hebben jullie gewoon een iPod gekocht op de 'looks' of vanwege dat iedereen er al een heeft en er zo over op loopt te scheppen?

Ikzelf heb ongeveer alle harde schijf MP3spelers in de winkel uitgeprobeerd en had gewoon wat met de iRiver.
ik heb de ipod gekocht omdat ik hem ontzettend mooi vond en omdat er weinig goede andere HD spelers waren toen ik hem kocht (bijna 2 jaar geleden)
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 3 januari 2005 @ 17:49:20 #166
95512 Maaark
kaploink kaploink
pi_24375432
Ik vind wel dat er een battle nodig is; mits de andere mogelijkheden goed worden besproken.

Tot een ruime maand geleden leek de iPod mij zwaar kut, en wilde ik een iRiver of een Xclef gaan kopen.
Toen had ik de mogelijkheid om een middagje met een iPod mini te spelen. De gebruiksvriendelijkheid vond ik geweldig.. en vanaf dat moment ben ik aan het sparen gegaan, flink aan het surfen gegaan voor andere mogelijkheden, e.d.
Dit topic zorgt er ook weer voor dat ik andere dingen ga bekijken en erover na ga denken...
Het is zo jammer dat de Iaudio M3L geen schermpje in de unit zelf heeft maar alleen een in de afstandbediening, anders was ik waarschijnlijk voor deze gegaan.
iPod's zijn mooi, en handig. Enige nadeel vind ik dat ik wel mijn complete muziekbibliotheek opnieuw moet gaan taggen. bleh.
pi_24415781
tvp
pi_24417478
quote:
Op zondag 2 januari 2005 21:01 schreef ssebass het volgende:
I-pod is een BreEZah ding. Ik kan het echt niet meer zien. Zoals andere mensen deze kopen voor de looks wil ik hem juist niet meer door de looks.
kijk dat bedoel ik nou. Toen ik mijn ipod kocht wist niemand wat voor ding dat was behalve pc liefhebbers en er waren relatief weinig andere spelers op de markt (behalve een oerlelijk ding van archos). Nou vind ik hem niet lelijk (nog steeds mooi) maar nu loopt iedere 'IkDenkDatIkHipBen" persoon ermee.
  woensdag 5 januari 2005 @ 21:09:19 #169
24054 search64
Avec le grande
pi_24418515
quote:
Op zondag 2 januari 2005 07:35 schreef Catch22- het volgende:

voordelen
- hij trekt aandacht

Triest hoor.
"He who makes a beast of himself, gets rid of the pain of being a man."
pi_24427360
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 20:14 schreef Chillmeister het volgende:

[..]

kijk dat bedoel ik nou. Toen ik mijn ipod kocht wist niemand wat voor ding dat was behalve pc liefhebbers en er waren relatief weinig andere spelers op de markt (behalve een oerlelijk ding van archos). Nou vind ik hem niet lelijk (nog steeds mooi) maar nu loopt iedere 'IkDenkDatIkHipBen" persoon ermee.
Lekker belangrijk wie er nog meer mee rond loopt. Ik vind het een mooi apparaat en ik heb hem gekozen, omdat het gebruiksgemak echt subliem vind. Daarnaast werkt een iPod naar mijn bescheiden mening goed samen met iTunes en is de geluidskwaliteit goed. Wellicht is de geluidskwaliteit van iRiver beter, maar ik vind de iRiver ook lelijker.
pi_24428190
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 08:42 schreef RubberenRobbie het volgende:

[..]

Lekker belangrijk wie er nog meer mee rond loopt. Ik vind het een mooi apparaat en ik heb hem gekozen, omdat het gebruiksgemak echt subliem vind. Daarnaast werkt een iPod naar mijn bescheiden mening goed samen met iTunes en is de geluidskwaliteit goed. Wellicht is de geluidskwaliteit van iRiver beter, maar ik vind de iRiver ook lelijker.
andere oordopjes kopen en het geluid klinkt dan formidabel. iTunes vind ik niks, XPlay werkt voor mij
  vrijdag 7 januari 2005 @ 16:06:45 #172
66779 Brasco125
gamertag: DirtyBrasco NL
pi_24452961
IK begrijp best dat er betere alternatieven zijn voor de geeks en nerds. Ik heb diverse MP3-spelers gehad, aan alle mankeerde wel wat. was het niet batterylife of interface, dan wel geluidskwaliteit. In dat opzicht ben ik gewoon meer dan tevreden met dit apparaat, dat in alle categorieen een ruim voldoende haalt in mijn gebruiksbehoefte.

Ipod is een massaproduct voor de niet-nerds. Zie jij de doorsnee muts haar mp3tjes verslepen van haar HDD partitie naar haar Ipod koppeling? de bediening is zo simpel (inclusief iTunes) dat elke randdebiel het kan bedienen en er functioneel gebruik van kan maken. ik druf mijn klauwen er voor in het vuur te steken dat het bij 80% niet zo is. Maar goed, waar een product een weg baant naar een zeer grote groep gebruikers omdat het bepaalde kwaliteiten heeft zijn er altijd azijnzeikers die dat niet kunnen accepteren. Als je Linux hebt zuigt windows, heb je windows geef je geen reet om die mensen die zo hard brullen omdat ze iets gebruiken en daar tevreden mee zijn. Heb je een iPod precies het zelfde. En dan het uiterlijk. Omdat andere apparaten er uit zien als een 1 kilo wegende Semtex-bom plus ontsteking, kun je hooguit de andere producenten kwalijk nemen dat ze een apparaat niet kunnen vormgeven. als je in NY een dagje rond loopt zie je iedereen met witte koptelefoontjes lopen, niet alleen als mode artikel (zoals iedereen beweert) maar omdat ze thuis geen ogg of NARC files hebben maar gewoon hun ipod via de Firewire poort willen aansluiten en een tijdje later een gevulde Ipod hebben. Ipod is niet fancy en dat is zijn kracht. Jullie mogen met die waanzinnig goede schoenendozen spelen, maar laat mij met mijn iPod met rust.
pi_24453066
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 16:06 schreef Brasco125 het volgende:
IK begrijp best dat er betere alternatieven zijn voor de geeks en nerds. Ik heb diverse MP3-spelers gehad, aan alle mankeerde wel wat. was het niet batterylife of interface, dan wel geluidskwaliteit. In dat opzicht ben ik gewoon meer dan tevreden met dit apparaat, dat in alle categorieen een ruim voldoende haalt in mijn gebruiksbehoefte.

Ipod is een massaproduct voor de niet-nerds. Zie jij de doorsnee muts haar mp3tjes verslepen van haar HDD partitie naar haar Ipod koppeling? de bediening is zo simpel (inclusief iTunes) dat elke randdebiel het kan bedienen en er functioneel gebruik van kan maken. ik druf mijn klauwen er voor in het vuur te steken dat het bij 80% niet zo is. Maar goed, waar een product een weg baant naar een zeer grote groep gebruikers omdat het bepaalde kwaliteiten heeft zijn er altijd azijnzeikers die dat niet kunnen accepteren. Als je Linux hebt zuigt windows, heb je windows geef je geen reet om die mensen die zo hard brullen omdat ze iets gebruiken en daar tevreden mee zijn. Heb je een iPod precies het zelfde. En dan het uiterlijk. Omdat andere apparaten er uit zien als een 1 kilo wegende Semtex-bom plus ontsteking, kun je hooguit de andere producenten kwalijk nemen dat ze een apparaat niet kunnen vormgeven. als je in NY een dagje rond loopt zie je iedereen met witte koptelefoontjes lopen, niet alleen als mode artikel (zoals iedereen beweert) maar omdat ze thuis geen ogg of NARC files hebben maar gewoon hun ipod via de Firewire poort willen aansluiten en een tijdje later een gevulde Ipod hebben. Ipod is niet fancy en dat is zijn kracht. Jullie mogen met die waanzinnig goede schoenendozen spelen, maar laat mij met mijn iPod met rust.
Amen

Als jullie ons met rust laten met jullie XClefjes, iRivertjes en iAudio'tjes, blijven wij ook jullie keuze voor jullie spelertjes respecteren
  zaterdag 8 januari 2005 @ 14:01:48 #174
30560 2Mini
Official Logo
pi_24463488
Ik vind het zielig dat iPod zelf bekend maakt en overal in de GB flyers ophangt met de tekst dat de iPod batterij niet langer dan 18 maanden mee gaat.

Dan ga je toch liever iets verzinnen zodat de batterij wel langer mee gaat?
Camera 1... 1!
pi_24464638
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 14:01 schreef 2Mini het volgende:
Ik vind het zielig dat iPod zelf bekend maakt en overal in de GB flyers ophangt met de tekst dat de iPod batterij niet langer dan 18 maanden mee gaat.
Euh, dat de batterij slechts 18 maanden meegaat is een tekst van de gebroeders Neistat. Als je daarvan een filmpje wilt zien: Klikplekje

Dus Apple hoeft helemaal niets aan de levensduur van de batterij te doen, want dit hele gebeuren is een hoax.

Je dacht toch niet werkelijk dat een fabrikant zoiets zelf op een advertentie zet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')