Heu!quote:Op woensdag 29 december 2004 19:37 schreef Sport_Life het volgende:
Jij gaat mij niet wijsmaken dat je voor een mp3speler een kleurenschermpie nodig hebt...
Zwarte tekst op witte achtergrond leest veel rustiger, en daar kan ik duidelijk over meepraten. En wat dacht je van album covers?quote:Op woensdag 29 december 2004 19:37 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Jij gaat mij niet wijsmaken dat je voor een mp3speler een kleurenschermpie nodig hebt...
Ipod's zonder kleurenscherm gaan ook maar een uur of 9 mee met accu dus ik snap je niet echtquote:Op woensdag 29 december 2004 19:18 schreef Geqxon het volgende:
Zit op jouw mp3 speler een kleurenscherm, gecombineerd met een 60gb hdd? Nee? Nee?
Ik gebruik mijn display slechts om muziek te selecteren hoorquote:Op woensdag 29 december 2004 19:50 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Zwarte tekst op witte achtergrond leest veel rustiger, en daar kan ik duidelijk over meepraten. En wat dacht je van album covers?
Als 40 GB weinig is , dan is 60 ook weinig...quote:Op woensdag 29 december 2004 21:34 schreef Geqxon het volgende:
Maar er zit maar 40gb in..... weetje hoe weinig.
Als jezelf geen HD mp3 speler heb moet je niet zo zwak gaan zwetsenquote:Op woensdag 29 december 2004 21:34 schreef Geqxon het volgende:
Maar er zit maar 40gb in..... weetje hoe weinig. Kleurenscherm EN 60gb had ik het over
lol iddquote:Op woensdag 29 december 2004 21:53 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Als jezelf geen HD mp3 speler heb moet je niet zo zwak gaan zwetsen.
Lekker belangrijk hoeveel kleuren dat ding precies heeft, (Dat is net zoiets als zeggen dat een camera met meer megapixels automatisch beter is..quote:Op woensdag 29 december 2004 20:51 schreef Steve-O het volgende:
260000 kleuren scherm (geen 65000 zoals bij je ipod photo)
Jij hebt een iRiver aangeraakt? Bah.quote:Op woensdag 29 december 2004 22:04 schreef nietzman het volgende:
[..]
Lekker belangrijk hoeveel kleuren dat ding precies heeft, (Dat is net zoiets als zeggen dat een camera met meer megapixels automatisch beter is... ) ik heb ze beide aan mogen raken en vind het schermpje van de iPod photo vele malen duidelijker dan die van de iriver.
quote:Op woensdag 29 december 2004 21:53 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Als jezelf geen HD mp3 speler heb moet je niet zo zwak gaan zwetsen.
Zonder USB-on the goquote:Op woensdag 29 december 2004 14:02 schreef Perfect_Dark_Zero het volgende:
Het enige wat ik op dit alles te zeggen heb is: "iPod Photo"
nee joh iPod is gewoon de bestquote:Op donderdag 30 december 2004 11:52 schreef De_Warme_bakker het volgende:
het zal altijd een heen-en-weer zijn, Ipod lovers and haters.
er is geen oplossing, tis een persoonlijke keuze
idd Ik vind het een butt-dingquote:Op donderdag 30 december 2004 11:52 schreef De_Warme_bakker het volgende:
het zal altijd een heen-en-weer zijn, Ipod lovers and haters.
er is geen oplossing, tis een persoonlijke keuze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |