Gelukkig maar . Je zal maar veel geld voor een gadget geven en er nog niet gelukkiger ook van worden.quote:Op zaterdag 25 december 2004 12:17 schreef itsontoday het volgende:
ipodbezitters zijn gelukkiger.
Je zal maar veel geld voor een gadget geven en er ongelukkig van worden...quote:Op zaterdag 25 december 2004 12:26 schreef dopa het volgende:
[..]
Gelukkig maar . Je zal maar veel geld voor een gadget geven en er nog niet gelukkiger ook van worden.
Ja, mensen die een iBook kopen omdat het een van de kleinste en stilste laptops op de markt is, die ook nog eens een hele dag op een accu kan werken voor een hele redelijke prijs, zijn er natuurlijk niet. Om nog maar te zwijgen over het OS wat er standaard op staat natuurlijk. Het gaat alleen maar om de looksquote:
Begrijp me niet verkeerd, ik doelde op de ipodalternatieven! Ik word heel gelukkig van mijn Ipod mini!quote:Op zaterdag 25 december 2004 13:37 schreef Hugster het volgende:
dat gebeurt helaas voor jou zelden...
Ik kan niet iemand bedenken waarbij z'n iPod is tegengevallen..
Tja, de accus zijn idd prima van de iBooks, maar ik vind MacOSX nou niet echt het OS van de eeuw hoor. Het is ook niet slecht, maar beter dan XP is het niet. Het is niet sneller, niet compatible met 95% van de rest van de wereld en dat het mooi is zal me aan mijn reet roesten, ik zie 90% van de tijd mijn browser/IRC client of spelletje. Wat is er dan zo fijn aan OSX? Zonder uiterlijk aan de orde te brengen.quote:Op zaterdag 25 december 2004 14:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, mensen die een iBook kopen omdat het een van de kleinste en stilste laptops op de markt is, die ook nog eens een hele dag op een accu kan werken voor een hele redelijke prijs, zijn er natuurlijk niet. Om nog maar te zwijgen over het OS wat er standaard op staat natuurlijk. Het gaat alleen maar om de looks
gewoon Shure oordopjes kopen. Zaligquote:Op zaterdag 25 december 2004 16:42 schreef GiSH het volgende:
mensen die zeuren over die oordopjes van apple, heb gewoon rare oren
Het feit dat ik al m'n applicaties gewoon kan draaien, zonder dat ik kans heb op virussen of spyware.quote:Op zaterdag 25 december 2004 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat is er dan zo fijn aan OSX? Zonder uiterlijk aan de orde te brengen.
Wijs mij maar een PC notebook aan die 6 uur op een batterij werkt en een 12" scherm heeft voor 1000 euro.quote:En de prijs vind ik niet redelijk.
Nope.quote:Op zaterdag 25 december 2004 18:23 schreef GiSH het volgende:
ik heb nu mijn iPod aan een windoos laptop hangen.. als ik nu een powerbook koop, moet dan alles van de iPod af??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |