Is dit trouwens serieus? Verkoopt Apple sokken voor de ipod???quote:
KTFC is lekkerderquote:Op vrijdag 24 december 2004 09:38 schreef Ingrate het volgende:
dit is net zo'n topic als MacDonalds vs Burger King
Je onwetendheid is een smet op de mensheid.quote:Op vrijdag 24 december 2004 10:35 schreef dopa het volgende:
dat het geen P&P is
Vergeef me mijn onwetenheid o grote Ipod kennerquote:Op vrijdag 24 december 2004 11:00 schreef nietzman het volgende:
[..]
Je onwetendheid is een smet op de mensheid.
De iPod is wel Plug and play, en dat is 'ie ook al jaren. Dat je een programma nodig hebt om er muziek op te zetten is alleen maar vanwege die heersende muziekDB op basis van id3tagjes.
Maargoed, hoge bomen vangen veel wind zullen we maar denken. De helft van de vooroordelen over de iPod zijn dus op grond van complete bullshit of hoaxes.
Ik heb niets tegen design. Ik heb zelfs graag een speler waarbij er aandacht is gegeven aan het design. Maar de Ipod kan me op dat gebied gewoon niet bekoren. Om dezelfde reden vind ik de Zen spelers ook maar niks. Wit staat me gewoon niet aan.quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:12 schreef Steve-O het volgende:
Wat heb je trouwens aan design in je broekzak ?
wat een afgunstquote:Op vrijdag 24 december 2004 22:15 schreef Miguel het volgende:
Ik heb lekker 256 MB op zak en zou nog niet dood met een iPod gevonden willen worden [afbeelding]
Zodra het mogelijk is om zelf te bepalen welke bestandsformaten er worden afgespeeld, zal ik het zeker overwegen. Tot die tijd hoef ik 'm nietquote:Op zaterdag 25 december 2004 11:30 schreef De_Warme_bakker het volgende:
volgens mij is iedereen die zegt dat hij hem niet wil gewoon jaloers.
Ik zou 'em graag willen
quote:Op vrijdag 24 december 2004 09:47 schreef Karboenkeltje het volgende:
Gelukkig hebben ipod Apple-bezitters door dat het allerbelangrijkste aan een draagbare muziekspeler computer het uiterlijk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |