quote:
Op maandag 27 december 2004 14:22 schreef depax het volgende:bedankt voor de reacties allemaal die zinnig waren dan.
En voor de grammatica mensen.
Ik zit hier voor mijzelf niet voor jullie als jullie mijn taal niet bevalt ga je maar ergens heen flierefluiten stelletje zeikers.
Dit forum is voor phun van mij en niet om aan mijn taal te werken dan ging ik wel weer naar school.
Jammer dat je er zo over denkt - het is net als rommel op straat: heel normaal voor sommigen om hun troep op straat te gooien, anderen ergeren zich eraan en het algehele beeld vormt een rommeltje, niet echt leefbaar dus. Omdat per definitie een forum uit tekst bestaat, moet je proberen geen rommel te maken met die tekst, zodat het forum leesbaar blijft.
quote:
denk trouwens dat ze maar eens naar de dokter moet gaan
![]()
Lijkt mij wel zinnig, ja.
Trouwens, nog niet gehoord, maar is het in beide borsten, of slechts 1? En is de kleur echt wit, iets gelig, iets groenig? Is het wat zoeter dan volle melk? Net zoiets als rauwe melk van een koe? (Sorry voor de vergelijking
![]()
)
Voelt je vriendin misschien ook in haar borst of er klieren o.i.d. zijn opgezet? Misschien is er wel degelijk sprake van een ontsteking.
Maar het kan ook zijn dat jij er elke dag te hard aan zuigt - dan is het mogelijk dat ze inderdaad melk gaat produceren.
i.i.v. Is het nuttig om even langs de dokter te gaan
![]()
Succes en laat horen (lezen) wat er bij de dokter over is gezegd!