Ik heb dus nooit iets naar deze bagger site gestuurd, en al helemaal geen link naar deze site op me webpagina staan. Kortom, weer zo'n vervelend SPAM bericht om mensen naar hun zielige sites toe te lokkenquote:This is a form letter to
websites listed in my links:
----------------------------
If your site is linked back to my sites, Thank You! ...and you needn't bother to read the rest of this note.
If your site is *not* linked back to my sites, please read:
Six of my sites are displaying a link to your site. Your link is displayed at bedroombondage.com, damseltheater.com, bondageforfree.com, loreleis-links.com, fetishscene.com, and my blog.
I will soon be reorganizing the link categories. Sites not linking back will be removed from the sorted categories, and placed in an unsorted list. This will adversely affect the number of visitors I can send to you.
If you haven't linked back to my sites yet, please consider doing it soon. Info is at:
If you want to see how I've linked you, visit:
...scroll down, and use the Search box to find your site name, email address or URL.
Thank you for your attention. Sorry to bother y'all,
--Lorelei
Dat hoeft niet altijd, deze had de titel: 'Your site is linked on our page', Ik submit regelmatig links naar me site om mijn mp3 speler bekender te maken. Maar dat is alleen op software pagina's. Vaak krijg ik ook van die 'delivery failures', die verwijder ik wel meteen.quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:41 schreef XiChico het volgende:
Gewoon op het del knopje drukken. paar seconden werk.
En je moet ze ook niet openen .. je kan meteen aan het onderwerp zien dat het spam is.
Kijk op me website zou ik zeggenquote:Op vrijdag 24 december 2004 00:43 schreef Slee-3r het volgende:
hm TS... als ik zo zie wat voor sites erin staan wat voor een site moet jij dan wel niet hebben?
Link?quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:44 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat hoeft niet altijd, deze had de titel: 'Your site is linked on our page', Ik submit regelmatig links naar me site om mijn mp3 speler bekender te maken. Maar dat is alleen op software pagina's. Vaak krijg ik ook van die 'delivery failures', die verwijder ik wel meteen.
Waarom zou je makkelijk doen als het ook moeilijk kan? Dit is nu gewoon gratis promotie voor je ook nog.quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:50 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
http://www.phsoft.nl
Je kan ook op het huisje helemaal rechts klikken hoor![]()
Dat mag je zelf bepalen, Winamp is in ieder geval bekenderquote:Op vrijdag 24 december 2004 00:51 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Waarom zou je makkelijk doen als het ook moeilijk kan? Dit is nu gewoon gratis promotie voor je ook nog.
Is het beter dan Winamp?
Nee, niet echt hequote:Op vrijdag 24 december 2004 00:47 schreef Slee-3r het volgende:
Lijkt idd niet op: "bedroombondage.com, damseltheater.com, bondageforfree.com, loreleis-links.com, fetishscene.com, and my blog"
I know, volgend jaar breng ik een nieuwe versie uit. Hopelijk zijn dan de meeste bugs verholpen.quote:Op vrijdag 24 december 2004 01:05 schreef erikkll het volgende:
er zitten nog wel een paar foutjes in die mp3 speler maar hij's mooi licht!
Geen probleem, vast niet zo moeilijk in te bouwen, buiten de 'play next' functie om danquote:Op vrijdag 24 december 2004 01:07 schreef erikkll het volgende:
en ik wil graag voor de mp3 speler een extra functie aandrageneen prioriteit... bijvoorbeeld als je een liedje aan 't spelen bent, en je ziet in je playlist een leuk liedje staan, dat je die een hogere prioriteit kunt geven zodat die als volgende aan de beurt is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |