En met getoonde belangstelling vrees ik ook nog met oud en nieuw.quote:Raad je plaatje # 170. Dit topic piekt met de Kerst.
als er niet gegoogled mag worden, wacht ik wel rustig afquote:Op donderdag 23 december 2004 22:01 schreef sooty het volgende:
[..]
Hint: Sendero Luminoso/Lichtend Pad
Bij mijn weten welquote:Op vrijdag 24 december 2004 09:29 schreef Oblivion het volgende:
Leeft ie nog?Voor vanmiddag vast Loogje!
![]()
quote:Op vrijdag 24 december 2004 09:46 schreef Oblivion het volgende:![]()
Ik moet geloof ik nog wakker worden...![]()
![]()
quote:
En wat doet deze mevrouw?quote:Op vrijdag 24 december 2004 10:04 schreef fotoloog het volgende:
Pyl strijkt met de eer
Duits actricequote:Op vrijdag 24 december 2004 10:06 schreef Oblivion het volgende:
[..]
En wat doet deze mevrouw?
Ik ken haar namelijk helemaal niet...![]()
Is dat niet die zanger Sharkey?quote:
Okay, weet ik dat ook weer...quote:Op vrijdag 24 december 2004 10:08 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Duits actrice
O.a. Lili Marleen...
Neuh...present !!quote:Op vrijdag 24 december 2004 10:27 schreef Oblivion het volgende:
Bimmel is vandaag extra vroeg naar huis gegaan?![]()
quote:Op vrijdag 24 december 2004 10:28 schreef fotoloog het volgende:
Zal wel weer bij de koffie automaat staan...
Oh...quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:32 schreef fotoloog het volgende:
Ga met de goden
Yepquote:Op vrijdag 24 december 2004 11:35 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Oh...Vaya Con Dios... Belgische schone dus.
Neuh, volgens mij een Zweed.quote:
Yup, meervoudig volgens mij.quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:02 schreef pos het volgende:
sterkste man ofzoiets?
goedemorgen trouwens
Magnus....quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:32 schreef Berkery het volgende:
Het is een naam als Magnus Magnusson geloof ik
dan weet ik dat je de auteur van winnie bedoelt, maar zijn naam weet ik nietquote:Op vrijdag 24 december 2004 13:11 schreef Bimmel het volgende:
En als ik nou zeg:
Een beer, een tijger, een varken, honing,.....
Milne.. Ach dan maar weer een schattig acteurinnetje in veels te weinig kleren opzoeken?quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:14 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dan weet ik dat je de auteur van winnie bedoelt, maar zijn naam weet ik niet
Bimmel, van hetzelfde!!quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:12 schreef Bimmel het volgende:
Niet goed?
Moet ook bekennen dat ik gewoon 'Male actors Hot' in Google heb ingetikt en dat deze meneer in een lijstje stond....Dacht dat het aan mij lag dat ik 'm niet kende.
Obli, ik ga er van tussen. Hele fijne kerst en een geweldig 2005!
ken m nietquote:Op vrijdag 24 december 2004 14:07 schreef Bimmel het volgende:
Is ook wel een beetje een mannen ding denk ik zo...
Dan maar een 'lekkere knul' voor Obli
[afbeelding]
Ik ook niet, maar als je brand van nieuwsgierigheid, kan je het in de url lezen...quote:
Voor m'n gevoel wel,in de loop van volgende week hoop ik het te horenquote:Op vrijdag 24 december 2004 16:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Gesprek goed gegaan fotoloog?
Gopher aka Fred Grandyquote:
Spannendquote:Op vrijdag 24 december 2004 16:25 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Voor m'n gevoel wel,in de loop van volgende week hoop ik het te horen
quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Het kan ook nog Lisa Boray of zoiets zijn, das dan weer een zingerinnetje
quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:30 schreef tong80 het volgende:
Dead or alive
Sindsdien ook weinig meer van vernomenquote:You kick me round and around. Heerlijk nummer
Dan duim ik nog even verder voor je!!quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:25 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Voor m'n gevoel wel,in de loop van volgende week hoop ik het te horen
"When Smokey sings" : Smokey Robinson.quote:Op vrijdag 24 december 2004 19:20 schreef tong80 het volgende:
Nee geen Sammy. Een andere grootheid.
ABC heeft een nummer aan hem gewijd.
Yep, de grootste nepband van deze tijdquote:Op vrijdag 24 december 2004 20:31 schreef Modus het volgende:
Nickelback.
quote:Op vrijdag 24 december 2004 20:37 schreef Bullpit het volgende:
meneer heeft wel iets weg van een walrus , vast leden van een herriemakend bandje
Yep. De Teutels. Mickey, Paul Sr. en Paulie jr.quote:Op vrijdag 24 december 2004 20:38 schreef Modus het volgende:
Dat zijn die rednecks van Orange County Choppers, als ik het goed spel.
quote:Op vrijdag 24 december 2004 21:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Ist daß der Rudi?
Neuh. Je bent wel op het goede spoor: Dit is na Farian de meest succesvolle duitse producer.quote:
Jawohlquote:Op vrijdag 24 december 2004 21:13 schreef Modus het volgende:
Die van Enigma en Sandra? Michael Etu, Eku, o.i.d.
Enigma. Nooit van gehoordquote:Op vrijdag 24 december 2004 21:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Nooit van gehoord, gelukkig
Commodoresquote:
Nope. Singerin. Vroegah zag zij er zo uit:quote:Op vrijdag 24 december 2004 21:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Rosie O'Donnel?
Nope. Wel zelfde tijd/periode.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Ray Manzarek?
Er zijn vele songs van Bruce Springsteen gecovered. Deze aardige band heeft een van de beste op hun naam staan.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Doe maar een hintje
quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Manfred Mann's Earth band dus
Gaan we dit topic nog vol krijgen voor 12 uur ?quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:43 schreef tong80 het volgende:
Had geen hinty nodig dit genie herken ik uit duixzenden
Tja, als je je carriere bij Zappa begint zit je meestal wel gebeiteldquote:Op vrijdag 24 december 2004 22:43 schreef tong80 het volgende:
Had geen hinty nodig dit genie herken ik uit duixzenden
Als we flink door slowchatten moet het mogelijk zijnquote:Op vrijdag 24 december 2004 22:46 schreef sooty het volgende:
[..]
Gaan we dit topic nog vol krijgen voor 12 uur ?
Ik heb er ook een hard hoofd in. Je kan echter niet zeggen dat ik niet mijn best gedaan heb.quote:
Het is een man met androgyne uiterlijke kenmerkenquote:Op vrijdag 24 december 2004 22:51 schreef sooty het volgende:
[..]
Is dat een man of een vrouw ? Vertel.
Da's jammer. Ik dooi een gooi: Maurice White.quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:00 schreef Oblivion het volgende:
Weet alleen zijn naam niet...![]()
What's new...![]()
Nou, echt een lekker ding!!quote:
Neuh. Deze gasten zijn vaker aan de kleine rivier te vinden.quote:
Yepquote:Op vrijdag 24 december 2004 23:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Little Riverband?
Ben wel benieuwd naar dat zwart/wit plaatje,quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:07 schreef Z het volgende:
-later-
Ik ook hoor, ik had die post alleen over het hoofd gezienquote:Op vrijdag 24 december 2004 23:15 schreef sooty het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar dat zwart/wit plaatje,
zal 'm zo plaatsenquote:Op vrijdag 24 december 2004 23:15 schreef sooty het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar dat zwart/wit plaatje,
Het is niet Andre Rieu en zeker niet Andre Previn.quote:
Zingen en een beetje gitoarspeul'nquote:Op vrijdag 24 december 2004 23:19 schreef sooty het volgende:
[..]
Het is niet Andre Rieu en zeker niet Andre Previn.
Wat doet deze meneer in de muziek ?
Is het dan een Spanjool ?quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zingen en een beetje gitoarspeul'n
Neuhquote:Op vrijdag 24 december 2004 23:22 schreef thaleia het volgende:
Tommy Mottola? Die het met Mariah Carey deed?
dat maakt het al weer makkerlijker , 10x zoveel mensen waar we uit kunnen kiezenquote:
Dat gitaarspelen is meer om zichzelf te begeleiden. Hij heeft met Barbara Streisand op Highschool gezeten en zij heeft later ook een hit gehad met een door hem geschreven nummer.quote:
Zij noemt zichzelf Barbraquote:Op vrijdag 24 december 2004 23:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat gitaarspelen is meer om zichzelf te begeleiden. Hij heeft met Barbara Streisand op Highschool gezeten en zij heeft later ook een hit gehad met een door hem geschreven nummer.
Ik zou het maar doen als ik jou was, want dit schiet ook niet op.quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Zal ik als hintje nog een foto doen uit z'n glorietijd?
Hij zal toch wel wakker blijven om het heuglijke feit te vieren.quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat tong80 nog in de buurt is om een nieuw topicje klaar te zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |