*&*&!@@!$#$R!quote:Op woensdag 29 december 2004 19:13 schreef EricusMaximus het volgende:
Ashton Brothers straks
19.30-20.00u op Nederland 3
Ach, volgend jaar sta ik in de OP tussen al die namen.quote:Op donderdag 30 december 2004 19:42 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Ik zie ze nog geen TTT topic maken.
quote:Op oudjaarsavond, vrijdag 31 december dus, zijn we er weer met Spijkers Jaaroverzicht, het alternatieve jaaroverzicht met als basis de Kopspijkersfragmenten uit 2004 en natuurlijk een aantal nieuwe televisiehoogte en –dieptepunten. Twee teams onder leiding van Bert Visscher en Peter Heerschop spelen het spel. In het team van Bert zitten verder Ali B en Daphne Bunskoek. Willem van Hanegem en Anita Witzier helpen Peter. Ze spelen om de wensen van twee verraste gasten in vervulling te doen gaan. Natuurlijk is er ook een extra lange bijdrage van het Kopspijkerscabaret en een speciale muzikale parodie. Oudjaarsavond van 22.35 uur tot 00.01 uur, Spijkers Jaaroverzicht 2004, bij de VARA op Nederland 3
Ja. Klopt.quote:Op donderdag 30 december 2004 20:48 schreef _superboer_ het volgende:
kopspijkers is 31 december, van hun site:
[..]
Probeer het eens uit.quote:Op donderdag 30 december 2004 21:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wie is die Wilco Terwijn? .. Kan je daarmee lachen?
quote:Op donderdag 30 december 2004 21:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nou, dat is dus een beetje het dilemma waar ik mee zit...
Ik wil 'm best uitproberen,
maar dan wil ik er achteraf geen spijt van krijgen dat ik 'm uitgeprobeerd heb.
Dus ik dacht, als iemand mij nu vertelt dat ie écht leuk is, dan wil ik het wel proberen, want dan kan ik tenminste iemand anders nog de schuld geven..
Juist de laatste jaren vind ik FReek weer steeds beter worden. Nadat ie juist (nog) zwaardere kost ging showen.quote:Op zondag 26 december 2004 18:59 schreef BrauN het volgende:
[..]
Freek de Jonge is al jaren niet grappig meer... veel te moeilijk en zwaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |