lol i dacht dat ik de enige was die dit vond...quote:Op zaterdag 19 februari 2005 15:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het einde van Barons Of Suburbia ('She is risen.') doet me enorm denken aan het einde van Professional Widow (en dan niet die nare remix, maar de gewone. Dat 'give me peace, love and a hard cock' gedeelte). Jullie ook?
Vertel!quote:Op zondag 5 juni 2005 21:12 schreef oYo het volgende:
Sweet The Sting is de nieuwe singel en deze werd gisteren opgenomen in de Carling Apollo waar ze 4 nummers speelde met The Gospel Singers. Heel erg apart en uniek.
Ik mocht er bij zijn, prachtig gewoon!
Klinkt inderdaad erg gaaf. Ik vind Witness op CD toch een van de mindere nummers, maar ik geloof dat dat live geweldig is!quote:Op zondag 5 juni 2005 21:30 schreef oYo het volgende:
Tori had een paar gastenThe Gospel Singers (6 mannen en vrouwen).
Aan de deur hing al een aankondiging dat Tori opnamen deed voor Sweet The Sting, maar dat ze daarbij gasten had uitgenodigd stond er niet op. Ze had er ongelooflijke zin in en deed volgens mij wat nummers die niet waren gerepeteerd, zoals de singers terug halen voor Hoochie Woman!
Het was gewoon een hele vette avond met pareltjes! Winter, Hey Jupiter, Icicle, Yes Anastasia...
4 nummers met The Gospel Singers: Mother Revolution, Sweet The Sting, Hoochie Woman en Witneess (wat was die goed!!!).
En Tori's Piano Bar: Father Figure en Like A Prayer!
(Jullie al songs aangevraagd voor volgende week?)
www.toriamos.comquote:Op zondag 5 juni 2005 23:46 schreef mindwar het volgende:
aangevraagd?kan dat dan?
Hoe wat waarVERTEL
De vorige keer dat ze in Ahoy speelde was het geluid best goed, zeker voor Ahoy begrippen.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:41 schreef _Etter_ het volgende:
ik ben er ook vanavond, ben benieuwd hoe alles klinkt in echo bak ahoy, laatste keer dat ik haar zag was in den haag en daar was het top geluid!
Just as we like her the bestquote:Op zondag 12 juni 2005 00:35 schreef Davidboaz het volgende:
Ik vond het concert errug melodramatisch; zwartgallig bijna. Met The Beekeper als laatste album verwachtte ik een toegankelijker concert. Jammer ook, dat ze continu zo blijft hangen in haar tonen. Het was zwart, sober en bijna deprimerend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |