Tetraktys | donderdag 23 december 2004 @ 17:59 |
11 januari ga ik naar een voorlichtingsdag van de luchtmacht in eindhoven. het lijkt me onwijs gaaf om f16 piloot te worden namelijk. ik weet dat de seelctie heel zwaar is, maar hé... niet geschoten is altijd mis he! zijn er misschien fokkers die ervaring hebben met een voorlichtingsdag van de luchtmacht en er iets over willen vertellen of die 1 van de 400 f16 piloten van nederland zijn die iets over de selectie en de opleiding kunnen vertellen? of zijn er misschien onder jullie die 11 januari ook naar eindhoven gaan? groeten | |
Twisted_TpaU | donderdag 23 december 2004 @ 18:49 |
Ik hoop voor je dat je conditie in prima staat is, dat je iq hoger ligt dan de gemiddelde nederlander en dat je ook maar niets aan je ogen hebt. Verder wens ik je veel succes! | |
Delenlill | vrijdag 24 december 2004 @ 01:27 |
En je niet langer bent dan ummm wat was het? 185? ![]() | |
RemcoDelft | vrijdag 24 december 2004 @ 11:00 |
Ik zou ook eens aan je shift-toetsen gaan werken.... Eindhoven... F16.... hoofdletters aan het begin van de regel.... jaja en die Bert-icon weghalen... Wat lijkt je zo "gaaf" aan F16-piloot (ja, met een streepje!) als baan? 2 uurtjes per week vliegen, en de rest van de tijd papieren invullen? | |
sjoqr | vrijdag 24 december 2004 @ 11:44 |
Ben ooit (14 jaar geleden) naar de 1ste keuring geweest in Gilze-Rijen. Hele dag bezig geweest met theoretische testen e.d. Eind van de dag een test in een zweefvlieg simulator gehad. Helaas niet gehaald. Er werd niets gezegd wat er fout gegaan was, hier moets ik zelf maar achter komen (de psycholoog vertelde dat dit te maken had met mijn geestelijke ontwikkeling (ik was 16). ongeveer anderhalf jaar later wist ik het opeens, maar ton wilde ik niet meer. Belangrijkste tip blijf rustig, laat je niet gek maken, en don't tip your wings at your father.. ![]() | |
Tetraktys | zaterdag 25 december 2004 @ 23:53 |
quote:Waarom raak je direct zo off-topic? Het is toch niet verplicht om hier hoofdletters en alle correcte leestekens te gebruiken? En laat mij lekker mijn Bert avatar houden... OT: Ik heb altijd al een voorliefde gehad voor vliegen en dit lijkt me de ultieme uitdaging op vlieg-gebied. | |
Furby | zondag 26 december 2004 @ 03:49 |
Nou, trek geen trui of t-shirt aan met daarop groot een f16 of iets dergelijks. Die psychologen zitten al aan de bar rond te kijken als iedereen binnenkomt op Gilze. Dan kan je al meteen vertrekken met de mededeling dat je over 2 jaar het nog eens mag proberen als je volwassener bent. Je moet 1.81 zijn tot 1.93. Langer dan 1.93 moeten ze je bovenbenen opmeten of je nog wel past in zo'n ding. ![]() | |
the_Napster | zondag 26 december 2004 @ 23:41 |
quote:uh nee, ik ken een F-16 vlieger van 1,65m ![]() Voor meer informatie over de keuring van de KLu kan je kijken op www.airwork.nl een hele uitgebreide toelichting | |
Lennox | vrijdag 31 december 2004 @ 20:13 |
Ik mag me op 2 februari melden op Gilze - Rijen. Ik ben benieuwd ![]() | |
BloodhoundFromHell | zondag 2 januari 2005 @ 10:39 |
quote:dat is een meid en voor meiden gelden andere eisen. | |
koosch | zondag 2 januari 2005 @ 13:27 |
Is dat niet die meid met de generaal als pappa? | |
ryzer | woensdag 5 januari 2005 @ 21:58 |
jup, maar wel buiten dienst generaal, 0mdat tie alweer een tijdje uit dienst is ![]() | |
koosch | woensdag 5 januari 2005 @ 23:46 |
Had al zo'n vermoeden, tis een bekend geval binnen de Klu. ![]() | |
Toodles | donderdag 6 januari 2005 @ 08:49 |
Op zich heb je al de goede instelling voor een F16 vlieger:quote: ![]() | |
Skyscape | zaterdag 8 januari 2005 @ 14:15 |
quote:Ze is op dit moment geen F-16 piloot meer. ![]() Haar vader is een goede collega van mijn pa (nog steeds bij de KLu), toevallig. Hij vloog ook die spitfire tijdens de missing man formatie op Bernhard's uitvaart. |