In Amsterdam zit Dare 2 Wear, ( www.dare2wear.info ), daar ga ik altijd. En qua prijs moet je denken aan ongeveer 50 euroquote:Op zaterdag 12 maart 2005 17:06 schreef saaw het volgende:
wilde wel vragen of iemand een tip heeft voor een shop in amsterdam? er zijn er zo veel en ik weet echt niet waar het goed gebeurt dus zijn er mensen met goede ervaringen?
en waar moet ik aan denken qua prijs? niet dat ik het niet laat zetten als het duur is, want het moet natuurlijk wel veilig en hygienisch gebeuren, maar dan heb ik een beetje een idee
Deze vraag hoort hier niet echt en iedereen denkt daar anders over.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 17:41 schreef saaw het volgende:
en heeft iemand misschien tips ivm ouders?
ze weten al anderhalf jaar dat ik graag een lippiercing wil en hebben altijd gezegd dat ze het er niet mee eens zijn
hoe kan ik het beste vertellen dat ik het laat zetten als ik 18 wordt? of moet ik het gewoon doen en hun reacties afwachten als ik thuis kom?
Het zit ook bij mij om de hoekquote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:51 schreef Roellio het volgende:
Dare2Wear zit bij mij om de hoek, ben er laatst even binnen gelopen. Is wel een leuke shop!
Gewoon vertellen dat je er 1 wil als je 18word, en dat je het snapt dat je ouders het liever niet hebben, maar dat het jouw keuze is. Van 18 naar 17, ook al is het slechts een getal is imo wel een stap in verantwoordelijk, je ouders zijn niet meer verantwoordelijk over je, en je beslist zelf meer wat je doet.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:07 schreef saaw het volgende:
met je post geef je al genoeg aan, ik vraag om meningen en of tips, dus zowiezo bedankt
ik snap je standpunt maar ben van mening dat het mijn lichaam is en ik ermee kan doen en laten wat ik zelf wil
Om wat voor piercing gaat het?quote:Op zondag 13 maart 2005 19:32 schreef Together-Alone het volgende:
Mijn piercing zit een beetje te zeuren de laatste tijd. Kben al de hele tijd in de weer met zout-wateroplossing, maar het blijft geirriteerd enzo.![]()
Dit is niet waar. Op sommige plekken kan het veel langer duren eer het genezen is als er een ringetje geplaatst is. Denk je maar eens in dat je een ringetje in je wenkbrauw hebt en je trekt een strak t-shirt aan...quote:Op zondag 27 maart 2005 09:59 schreef Tique het volgende:
Voor zover ik weet moet je, waar het kan, beginnen met een ringetje, dit is ook veel makkelijker schoon te houden.
Yeps, als het gaat zwellen ben je juist blij dat er een wat langer staafje in zit. En het is maar voor een paar weken dus...quote:Op zondag 27 maart 2005 04:30 schreef Subsonik het volgende:
Kunnen ze btw bij een labret gelijk zo' plat ding aan de binnekant zetten??
Gaat er eerst zo'n langer staafje in? (wat er als een paddestoel uitkomt?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |