Nee elke dinsdagavond rond 0.00 uurquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:57 schreef Trey het volgende:
Komt the office UK elke dag?
De eerste paar afleveringen leken er veel op, maar ondertussen zijn er in Amerika meer afleveringen gemaakt dan in Engeland en zijn ze een hele eigen weg ingeslagen.quote:Op woensdag 7 december 2005 20:22 schreef DonStefano het volgende:
Is het heel anders dan de engelse serie? Dacht namelijk dat het een letterlijke kopie was - alleen dan met engelse acteurs; maar hele verhalen over iPods kan ik me niet herrinneren.... misschien toch ook maar eens kijken!
Ja haha,quote:Op woensdag 7 december 2005 20:18 schreef tonks het volgende:
ja die van gister was leukmet die iPod
Best vergelijkbaar...quote:Op woensdag 14 december 2005 00:52 schreef Bigs het volgende:
Damn.. het lijkt wel alsof ik Jiskefet zit te kijken ofzoIs deze kerstspecial een beetje vergelijkbaar met de rest van de serie? of is die totaal anders
Het was enkele maanden geleden al uitgezonden op bbc 3 (die op kabel of digitale tv in UK zit...). Dus erg vreemd is het vage tijdstip niet..quote:Op maandag 19 december 2005 12:32 schreef homerjay het volgende:
Afgelopen nacht is om 1u30 (!!) BBC begonnen met The Office US. Beetje apart hoe je veel dingen herkent uit het origineel, maar ook wel weer leuke flauwe US grapjes hebben bedacht (Waazzzuupppp!).
Wel benieuwd welke kant het op gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |