Ej niet fucken met Heuvel hequote:Op woensdag 22 december 2004 23:10 schreef djenneke het volgende:
[..]
Geeren noord ligt in de hoge vugt.
Zeg maar gerust heel Breda-Noord (Kesteren, Geeren Noord en Zuid ook vooral, Liniekwartier) en dan inderdaad ook Tuinzicht, maar vergeet ook het Heuvelkwartier niet!
Puinzigtquote:Op vrijdag 31 december 2004 15:41 schreef The-1 het volgende:
Breda Noord, Tuin(tuig)zicht, Kesteren, Westeinde, Bomenbuurt
Ja, daar vind je dan ook niks onder het miljoen...quote:Op maandag 3 januari 2005 09:42 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Bij ons in Brabantpark is het schitterend wonen ..
kzou iig niet alleen de kerkelanden in durven, iig niet op de fiets.. zo erg is het daar.quote:Op zondag 2 januari 2005 20:14 schreef Taurus1978 het volgende:
In Almelo hebben we 2 soorten Ghetto's, Ghetto's met veel allochtonen zoals de Kerkelanden en dan heb je nog de wijken met de 'beroepswerklozen', de Goosenmaat en het Nieuwstraatkwartier, ook wel 'Frans Bauer buurt' genoemd.
Daar kan ik me nou helemaal niets bij voorstellen. Ik ken helemaal niemand die Rotterdam uit wil(de).quote:Op maandag 3 januari 2005 10:21 schreef marcb1974 het volgende:
Heel Rotterdan is een ghetto, gelukkig woon ik er ook niet meer
Verwende nesten zijn het!quote:Op maandag 31 januari 2005 03:14 schreef JAM het volgende:
En waarom zien de 'ghetto's' van Enschde eruit als iets wat we in Den Haag een rijkestinkerdbuurt zouden noemen?
Dat is de willem de zwijgerstraat op de foto's,zoek maar op.quote:Op zaterdag 25 december 2004 17:46 schreef Escape het volgende:
[..]
Nope, dit is niet de Bennekel.
welke buurt wel zou ik ook niet weten, lijkt op strijp
Het scheelt al dat de Oranjebuurt plat ligt!quote:
Lekker achterhaalde beelden zeg. Het vuil wordt inmiddels al een paar jaar ondergronds ingezameld. Criminaliteit is enorm gedaald...De verhouding tussen immigranten en autochtonen is aan het bijtreken...evenals de verhouding koop-en huurwoningen.quote:Op maandag 31 januari 2005 04:04 schreef Manono het volgende:
Transvaalbuurt en Indische buurt Amsterdam Oost
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Foto van Osdorp = Geuzenveldquote:Op maandag 31 januari 2005 04:04 schreef Manono het volgende:
Bijlmer natuurlijk, ziet er lekker groen uit op afstand:
[afbeelding]
Geuzenveld:
[afbeelding]
Mercatorplein (nu opgeknapt)
[afbeelding]
[afbeelding]
Osdorp
[afbeelding]
Amsterdam Noord
[afbeelding]
Transvaalbuurt en Indische buurt Amsterdam Oost