nou meer bijna de helft,de andere helft is immews zeew bekakt,wel grappig dat verschil tussen de buurten.de burkas en matjes met dikke gouden kettingen tussen het hockey,tannisvolk in hun volvo's en saabs.quote:Op maandag 14 februari 2005 23:38 schreef haagse_elfje het volgende:
den haag is een grote getto bijna...
quote:Op maandag 14 februari 2005 23:04 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Sterf.
Edit: ik bedenk me net dat je waarschijnlijk gewoon niet begrijpt dat het sarcastisch is. Op Aruba is geen ghetto; het staat al in de krant wanneer er een omaatje van de stoep tyft.
Daar gaat ik naar school, naja aan de rand dan (Willaertstraat) daar valt het nog wel meequote:Op donderdag 23 december 2004 01:29 schreef AlmightyArjen het volgende:
Zwolle, holtenbroek
Ook wel HoltenBronx genoemd...
dat valt ook wel mee. Sommige stukken van matenpark en mheenpark zijn ook niet zo heel erg fijn. Orden heeft ook de stukken waar raar volk rondloopt.quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:10 schreef DrWolffenstein het volgende:
Zevenhuizen in Apeldoorn; woon er gelukkig ver vandaan. Een soort kruising tussen de Amerikaanse stad Detroit en de Amersterdamse Bijlmer.
Laat ik net hierzo tussen wonen ( bij maashaven in de buurt)...En jammer om te zeggen,maar tis waarquote:Op woensdag 22 december 2004 22:29 schreef chatter het volgende:
Rotterdam toevoeging:
Afrikaanderwijk, Tarwebuurt, Feijenoord
Apeldoorn zuid valt wel mee,alleen midden van zuid een beetje, maar is een stuk minder geworden.quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:47 schreef ASroma het volgende:
Apeldoorn de lijn zevenhuizen-[sprenklaar-anklaar-kerschoten] en Apeldoorn Zuid.
Staan in schrill contrast met wijken als Ordebos, de parken, Berg en Bos.
Apeldoorn zuid is pauper hoor, net als die lijn idd......vooral de Gentiaan en 7huizen en Zuid....quote:Op donderdag 17 februari 2005 15:17 schreef Party_P het volgende:
[..]
Apeldoorn zuid valt wel mee,alleen midden van zuid een beetje, maar is een stuk minder geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |