Nou wat een ghetto dat kanaleneiland zeg. Loop er zo ongeveer iedere dag rond en merk weinig ghetto-achtigs.quote:Op vrijdag 24 december 2004 19:40 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Duidelijk Lombok, Kanaleneiland, Zuilen, Centraal Station, Best veel ghetto's in Utrecht
HEHEHEquote:Op zaterdag 25 december 2004 16:04 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
[..]
Ik woon in zevenkamp, ik ben dan ook crimineel. gezellige buurt hoor![]()
binnenkort ga ik in schiebroek wonen... heb je ook van die mooie stukjes
Niet heel Schalkwijk hoor! ik woon zelf in Schalkwijkquote:Op donderdag 23 december 2004 09:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
So true!!
Haarlem:
Haarlem noord en schalkwijk!
Amsterdamse buurt ook geen pretje maar daar gaat alles plat
mwah ... het is daar nu nog wel erg ja ... maar het verplaatst zich langzamerhand naar de A-landen. Ik zit nog altijd in het centrum van mijn stadje :-)quote:Op donderdag 23 december 2004 02:08 schreef cerror het volgende:
[..]
Holtenbronx!
Mijn broer woont in de lassuslaan...
Heerlijke buurt ja
,maar dat is ook ommoord toch..quote:Op maandag 27 december 2004 23:35 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
[..]
HEHEHE
grootste getto is 7kamp en 3068 is 7kamp en de postcodeloterij is gevallen op 3068
HEHEHE
Inderdaad, Kanaleneiland heeft voornamelijk een slechte naam. Tegenwoordig valt het heel erg mee, aangezien het grootste tuig verhuisd is naar Leidsche Rijn. Ik woon nu vier jaar in Kanaleneiland en het ergste dat ik tot nu toe heb mee gemaakt, is dat de papierbak in onze flat in brand was gestoken door kwajongens.quote:Op maandag 27 december 2004 20:43 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Nou wat een ghetto dat kanaleneiland zeg. Loop er zo ongeveer iedere dag rond en merk weinig ghetto-achtigs.
3068 een ghettoquote:Op maandag 27 december 2004 23:35 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
[..]
HEHEHE
grootste getto is 7kamp en 3068 is 7kamp en de postcodeloterij is gevallen op 3068
HEHEHE
Zevenkamp is dodelijk saai, maar voor de rest niet slecht. Zeker geen ghetto, i.m.o.. Familie van me woonde vroeger op de Tochtenweg en dat was een kakkerbuurt vergeleken met Croowsijk.quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:09 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
nou zevenkamp is nou niet echt de place to be... ommoord is nog wel ok, alexander zit geloof ik ook nog voor een deel in 3068
Ik woon in Lombok en het is niet bepaald een ghetto...alles word op dit moment gerenoveerd...quote:Op vrijdag 24 december 2004 19:40 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Duidelijk Lombok, Kanaleneiland, Zuilen, Centraal Station, Best veel ghetto's in Utrecht
Ik heb zelf ook in Parijs gewoond, ik moet toegeven dat er wel meer buurten zijn waar ik liever niet alleen rond loop .. Dat is bv ook in de wijk rond Pére la chaisse en Bel Air, grote steden trekken nu eenmaal enge mensen aan ..quote:Op zaterdag 25 december 2004 13:39 schreef Herrtee het volgende:
Een beetje half-OT: maar heeft iemand wel eens gehoord van Sarcelles? Of sowieso eens door de voorsteden van Parijs gereden....Die zijn pas leuk.
Sarcelles is wel een van de allerergste, aan de noordkant van de stad. Daarvan is de term 'Sarcellitis' afgeleid, een depressie die het gevolg is van een vreselijke stedelijke omgeving. Dan ben je toch wel een heel geval apart, als wijk zijnde. Meteen maar een fotootje van t net gejat:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |