quote:Van Eijden, Jaakke en Slop woensdag aanwezig op informatie-avond
De directieleden Arie van Eijden en Jeroen Slop en voorzitter John Jaakke zullen woensdagavond aanwezig zijn op de informatie-avond van de Ajax Supporters Delegatie in het Supportershome. Tijdens de avond die om 19.30 uur zal beginnen, zal informatie gegeven over de stand van zaken omtrent de ASD en de gesprekken met Ajax.
Als hij zoveel scoort als in Bremen dan hoef je niet veel te zingenquote:Op vrijdag 24 december 2004 11:44 schreef jimjim1983 het volgende:
hoe gaan we hem eigenlijk toejuichen?
cha...ri...steas...lalalalalala
En als m'n vader z'n kwakkie op de kachel had geloosd was het met een sisser afgelopen.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:08 schreef Aeroxie het volgende:
[..]
Als hij zoveel scoort als in Bremen dan hoef je niet veel te zingen![]()
Dat er niet veel te zingen zal zijn met jullie voorbestemde miskoopquote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En als m'n vader z'n kwakkie op de kachel had geloosd was het met een sisser afgelopen..
Wat is je punt?
dank je jomandaquote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:34 schreef Aeroxie het volgende:
[..]
Dat er niet veel te zingen zal zijn met jullie voorbestemde miskoop
Waarom moet je nou weer hier komen om te zeiken? Je loopt zelf rond met een Nicky Hofs en Boussabon....quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:34 schreef Aeroxie het volgende:
[..]
Dat er niet veel te zingen zal zijn met jullie voorbestemde miskoop
Hoor je mij zeggen dat dat goede spelers zijn??? Het zijn in iedergeval geen miskopen, want ze zijn transfervrijquote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:57 schreef VoreG het volgende:
[..]
Waarom moet je nou weer hier komen om te zeiken? Je loopt zelf rond met een Nicky Hofs en Boussabon....
Zie bold.quote:Ronald Koeman sprak uit erg blij te zijn met de komst van Charisteas. ,,We zijn al een aantal maanden zorgvuldig op zoek naar een nummer 9, vanaf het verlies van Zlatan. Hoewel Angelos Charisteas niet veel speelde bij Werder Bremen, vinden we hem een aanwinst voor Ajax. Bij Bremen wordt heel anders gevoetbald dan bij ons. Bij het scouten let je dan vooral op wat de spits doet als zijn team in balbezit is. Wat hij liet zien was goed. Behalve bij Bremen hebben we hem ook aan het werk gezien bij het Griekse nationale team. Hij heeft voetballende kwaliteiten en is kopsterk. Daarnaast weet hij hoe het is om met drie man voorin te spelen, want Griekenland voetbalt wél op die manier."
Charisteas beaamt dat. ,,Bij het Griekse team spelen we sinds drie jaar met drie man voorin. Sinds Otto Rehagel trainer is. Dat ik niet veel gespeeld heb bij Werder Bremen klopt, maar ik ben 24 jaar, prof en international. Met de druk die hier zal zijn, kan ik omgaan. Het EK in Portugal was ook heel belangrijk. Daar heb ik laten zien wat ik kan. Verder zal ik het op het veld laten zien. Natuurlijk is de tactiek bij Ajax anders, maar ik heb de tijd om dat te leren."
Want een spits bij Ajax moet aan veel criteria voldoen. ,,Het verleden bewijst dat het vinden van een Ajax-spits moeilijk is. We verwachten veel van hem. Hij moet goals maken, aanspeelbaar zijn, oog hebben voor de derde man." De voorbereiding zal vooral worden gebruikt om de spelers te laten wennen aan Charisteas en de manier waarop met hem samengespeeld moet worden. ,,Want hij zal ook iemand in zijn buurt nodig hebben", verwacht Koeman.
Waarom hij voor Ajax koos, maakte de Griek ook duidelijk. ,,Ajax is een topclub. Het stadion is groots en ik denk dat ik met de club titels kan winnen. Hoeveel doelpunten ik dan maak, ga ik niet zeggen. Dat is niet het allerbelangrijkste. Dat is winnen."
Niet, Charisteas is meestal de man die rechts de ruimtes induikt, Vryzas de centrale spits en een inschuivende middenvelder... Dus niet echt 433, maar wel 3 man voorin.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:29 schreef JeroenV het volgende:
UHm, Daggla. Jij als Griek wist dat toch al wel? Ik vraag me af in hoeverre dat spel van de Grieken te vergelijken is met dat van Ajax.
Qoute van Charisteas:
'Ik zal even moeten wennen aan het systeem en de spelers, maar ik heb de tijd om dat te leren'.
Was hij juist niet gekocht om er gelijk te staan...
Maar toch heb ik er wel vertrouwen in.
Er is geen een spits die meteen in het Ajaxsysteem past. Zelfs Zlatan had maanden de tijd nodig.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:29 schreef JeroenV het volgende:
Qoute van Charisteas:
'Ik zal even moeten wennen aan het systeem en de spelers, maar ik heb de tijd om dat te leren'.
Was hij juist niet gekocht om er gelijk te staan...
véél tijd trouwens. khoop dat Charisteas er sneller staat dan Zlatan destijds...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Er is geen een spits die meteen in het Ajaxsysteem past. Zelfs Zlatan had maanden de tijd nodig.!
Ik als Feyenoord suporter ben ook wel blij dat Angelos komtquote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:36 schreef methodmich het volgende:
Iedereen is blij met Aggelos, die nummer 9 krijgt. Nou, mooi zo.
Het was ook een kopgoal.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:50 schreef Suijk het volgende:
Ik ook wel, mm. Ik kon helaas niet naar de training, maar daar had ie wel gescoord.![]()
Ja, fijn.. Nog meer gevaar bij dode spelmomenten nu... En jullie hebben al zo'n ijzersterke verdediging.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 17:12 schreef Aeroxie het volgende:
[..]
Ik als Feyenoord suporter ben ook wel blij dat Angelos komt![]()
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 18:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, fijn.. Nog meer gevaar bij dode spelmomenten nu... En jullie hebben al zo'n ijzersterke verdediging..
Zou je niet eerst gewoon eens even kijken hoe het allemaal gaat.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
ik ben trouwens níet blij met zijn komst hoor... (als ajacied)
Hij spreekt trouwens beter Duits dan Rehagel.quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zou je niet eerst gewoon eens even kijken hoe het allemaal gaat.?
Ja, prachtig om dat Griekse accent er doorheen te horen.quote:Op woensdag 5 januari 2005 01:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij spreekt trouwens beter Duits dan Rehagel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |