abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24142910
Vanaf vandaag (woensdag 22-12-04) weer begonnen. Een nieuwe serie van The Trip.
Dit keer met 4 meiden ipv 4 jongen. De vriendinnen Simone en Fleur reizen van St. Petersburg naar de Sahara en tweeling Dianne en Wendy legt de afstand in tegenovergestelde richting af.

Eerste aflevering is wel grappig. Zelf vond ik Trip 2 stukken minder dan 1, maar deze komt alweer een beetje in de buurt van 1. Hopelijk kunnen ze het nog wat verder open trekken

http://www.mtv.nl/thetrip/index.html
O+ BlaBlub O+
pi_24142948
Dat wil ik ook zien! Allemaal lekkere wijven!
Ik heb alleen geen mtv in dat kutgehucht hier
pi_24143009
quote:
Op woensdag 22 december 2004 18:52 schreef Thomas B. het volgende:
Dat wil ik ook zien! Allemaal lekkere wijven!
Ik heb alleen geen mtv in dat kutgehucht hier
Nou, lekkere wijven valt nog wel mee hoor
O+ BlaBlub O+
pi_24143112
Damn, dit programma wordt echt elke editie slechter, nu hebben ze tot overmaat van ramp ook nog eens wijven als deelnemers (geen humor meer dus), na een paar minuten maar uitgezet.
pi_24143115
Kom je ook lekker op tijd mee, ipv dat je dit nou een uurtje geleden had gepost
Iemand een site waar je het kan kijken? Die mtv site van hun is niets anders dan de index van mtv zelf :/
pi_24143136
Ik ga zeker weer kijken .
pi_24143533
quote:
Op woensdag 22 december 2004 19:01 schreef Spiller het volgende:
Kom je ook lekker op tijd mee, ipv dat je dit nou een uurtje geleden had gepost
Iemand een site waar je het kan kijken? Die mtv site van hun is niets anders dan de index van mtv zelf :/
ff je popupkiller uitschakelen. van google hield m net ook ff tegen

er komen genoeg herhalingen op tv btw
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
pi_24143636
quote:
Op woensdag 22 december 2004 19:22 schreef gohan16 het volgende:

[..]

ff je popupkiller uitschakelen. van google hield m net ook ff tegen

er komen genoeg herhalingen op tv btw
allemaal kuttijden, zo vroeg in de avond. Vorige seizoenen om 21.00 uur was perfect.
  woensdag 22 december 2004 @ 21:00:00 #9
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_24145633
Wat een verschrikkelijke dozen zeg die tweeling nu in Marokko.... wat ontzettend irritant zijn die. BAH.

Maar het is wel een cool programma
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_24145901
quote:
Op woensdag 22 december 2004 18:55 schreef neggix het volgende:

[..]

Nou, lekkere wijven valt nog wel mee hoor
Ach het schijnt sowieso wel een leuke show te zijn...
  donderdag 23 december 2004 @ 01:25:55 #11
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_24151619
Gemist maar wil het zeker wel zien
Maja als ik het niet vergeet, MTV is meer een zender waar ik langs zap eigenlijk
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_24152032
2 vond ik zeker een stuk minder dan 1 maar het ligt heel erg aan de deelnemers en de locatie. Europa vind ik zowieso leuker dan afrika ofzo dus dat is nu wel beter. Maar ik heb het gemist dus maar hopen dat die dames een beetje lachen zijn net als steffen en flip en co en rogier. Die heb ik op dvd kijk ik nog regelmatig supergasten zijn dat
pi_24156813
quote:
Op donderdag 23 december 2004 02:01 schreef kultivate het volgende:
2 vond ik zeker een stuk minder dan 1 maar het ligt heel erg aan de deelnemers en de locatie. Europa vind ik zowieso leuker dan afrika ofzo dus dat is nu wel beter. Maar ik heb het gemist dus maar hopen dat die dames een beetje lachen zijn net als steffen en flip en co en rogier. Die heb ik op dvd kijk ik nog regelmatig supergasten zijn dat
Sluit ik me bij aan. Ik vraag me trouwens af of er van tevoren nagedacht is over de veiligheid van die vrouwen. Ik bedoel om ze zomaar honderden kilometers op pad te sturen, dat is nogal wat hoor. Stel nou dat ze aangerand worden. Zit MTV met videobandjes van het bewijsmateriaal. Leuk hoor.
Paan!
pi_24157029
quote:
Op donderdag 23 december 2004 02:01 schreef kultivate het volgende:
Same here. Om steffen en flip kan ik nog steeds krom liggen...deel 2 was matig, ik heb t gevoel dat dit nog slechter gaat worden...

Volgens mij heeft MTV niet echt door dat deel 1 zo'n succes was omdat de personen lachen waren, niet hoever ze moesten reizen ofzo...
pi_24159656
Dit is zo slecht de trip 1 was super, de trip 2 kon ik ook nog af en toe lachen en een traantje weg pinken maar dit>??? Dit is waardeloos en die wijven zijn ook nog niet eens lekker ook!
don't give me that fucking bullshit
pi_24224887
De herhaling is nu bezig .

Het commentaar van Giel blijft geweldig . Aan die dames moet ik duidelijk nog ff wennen. 't Spat nog niet van 't scherm, zeg maar.
  maandag 27 december 2004 @ 09:39:21 #17
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_24231251
Heb de eerste aflevering gezien en wat een vervelende vrouwen zeg
en dan dat stukje over een foto aanbieden waarop die gast zich kon aftrekken...

Plat en vervelend, absoluut niet intressant.
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  woensdag 29 december 2004 @ 18:27:58 #18
80382 manny
30 is best veel
pi_24280650
Die tweeling is echt TE irritant.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_24282139
Ja die tweeling doen een beetje neerbuigend tegenover iedereen die ze helpt. Zoals zo'n opmerking als ze gratis cola krijgen van "zonder citroentje?' Hoop dat ze nog vaak buiten slapen

Die andere zijn wel lachen volgens mij iig zo gek als een deur
pi_24284229
Ik vind het best leuk.
pi_24292712
Gisteren afl. 1 en 2 gekeken. Erg leuk weer, na een minder deel 2 !

Die tweeling is inderdaad erg irritant. In Peking express zat ook al een zeur-tweeling. Dat wordt lekker ergeren en hopen dat ze maar veel vervelende mensen tegenkomen.

Dat andere stel meiden is supergrappig en een goede houding die je nodig hebt.

Net als de vorige trips en PE zie je dat het stel met de makkelijkste houding het ook het gemakkelijkst afgaat. Je roept toch een beetje de personen en ervaringen op jezelf af die je verdient.
'Boy, it's like a sauna in here'
  donderdag 30 december 2004 @ 12:55:31 #23
80382 manny
30 is best veel
pi_24295943
ik heb gelezen dat 1 van die deelneemsters nog serieus in de problemen gaat komen als ze ergens mee naar toe worden genomen door een stel mannen.. iets met dat de zender het niet meer deed ofzow...

ben benieuwd.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_24337805
quote:
Op donderdag 30 december 2004 12:55 schreef manny het volgende:
ik heb gelezen dat 1 van die deelneemsters nog serieus in de problemen gaat komen als ze ergens mee naar toe worden genomen door een stel mannen.. iets met dat de zender het niet meer deed ofzow...

ben benieuwd.
Hmmmm, interessant. WAnneer wordt het eigenlijk uitgezonden?
Paan!
pi_24337997
woensdag half 7 is elke keer een nieuwe aflevering maar zoals het altijd op mtv is wordt altijd alles herhaald maar ik weet nooit precies wanneer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')