Nou, lekkere wijven valt nog wel mee hoorquote:Op woensdag 22 december 2004 18:52 schreef Thomas B. het volgende:
Dat wil ik ook zien! Allemaal lekkere wijven!
Ik heb alleen geen mtv in dat kutgehucht hier![]()
ff je popupkiller uitschakelen. van google hield m net ook ff tegenquote:Op woensdag 22 december 2004 19:01 schreef Spiller het volgende:
Kom je ook lekker op tijd mee, ipv dat je dit nou een uurtje geleden had gepost
Iemand een site waar je het kan kijken? Die mtv site van hun is niets anders dan de index van mtv zelf :/
allemaal kuttijden, zo vroeg in de avond. Vorige seizoenen om 21.00 uur was perfect.quote:Op woensdag 22 december 2004 19:22 schreef gohan16 het volgende:
[..]
ff je popupkiller uitschakelen. van google hield m net ook ff tegen
er komen genoeg herhalingen op tv btw
Ach het schijnt sowieso wel een leuke show te zijn...quote:Op woensdag 22 december 2004 18:55 schreef neggix het volgende:
[..]
Nou, lekkere wijven valt nog wel mee hoor
Sluit ik me bij aan. Ik vraag me trouwens af of er van tevoren nagedacht is over de veiligheid van die vrouwen. Ik bedoel om ze zomaar honderden kilometers op pad te sturen, dat is nogal wat hoor. Stel nou dat ze aangerand worden. Zit MTV met videobandjes van het bewijsmateriaal. Leuk hoor.quote:Op donderdag 23 december 2004 02:01 schreef kultivate het volgende:
2 vond ik zeker een stuk minder dan 1 maar het ligt heel erg aan de deelnemers en de locatie. Europa vind ik zowieso leuker dan afrika ofzo dus dat is nu wel beter. Maar ik heb het gemist dus maar hopen dat die dames een beetje lachen zijn net als steffen en flip en co en rogier. Die heb ik op dvd kijk ik nog regelmatig supergasten zijn dat
Same here. Om steffen en flip kan ik nog steeds krom liggen...deel 2 was matig, ik heb t gevoel dat dit nog slechter gaat worden...quote:Op donderdag 23 december 2004 02:01 schreef kultivate het volgende:
2 vond ik zeker een stuk minder dan 1 maar het ligt heel erg aan de deelnemers en de locatie. Europa vind ik zowieso leuker dan afrika ofzo dus dat is nu wel beter. Maar ik heb het gemist dus maar hopen dat die dames een beetje lachen zijn net als steffen en flip en co en rogier. Die heb ik op dvd kijk ik nog regelmatig supergasten zijn dat
Hmmmm, interessant. WAnneer wordt het eigenlijk uitgezonden?quote:Op donderdag 30 december 2004 12:55 schreef manny het volgende:
ik heb gelezen dat 1 van die deelneemsters nog serieus in de problemen gaat komen als ze ergens mee naar toe worden genomen door een stel mannen.. iets met dat de zender het niet meer deed ofzow...
ben benieuwd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |