dat is het verschil.. tessje is voor SC (na 0:00u)quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:04 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ik probeer troost te vinden in jouw wijze woorden, maar ik kan maar niet verkroppen dat ik derde ben geworden achter iemand die ik op intellectueel vlak niet hoger inschat dan de baggeraars waartegen ik wilde gaan strijden, niet te vergeten dat ze waarschijnlijk ook nog meer man is dan de meeste mannen op het forum.
En nu bekruipt mij ook de angstige realiteit dat dit ook iemand is die ons moet beschermen tegen boeven en foutparkeerders.
Waar gaat het heen met nederland
Hey zou jij niet mod worden enzo?quote:
moet je je eens voorstellen hoe ik me voel...quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:04 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ik probeer troost te vinden in jouw wijze woorden, maar ik kan maar niet verkroppen dat ik derde ben geworden achter iemand die ik op intellectueel vlak niet hoger inschat dan de baggeraars waartegen ik wilde gaan strijden, niet te vergeten dat ze waarschijnlijk ook nog meer man is dan de meeste mannen op het forum.
En nu bekruipt mij ook de angstige realiteit dat dit ook iemand is die ons moet beschermen tegen boeven en foutparkeerders.
Waar gaat het heen met nederland
Ik kwam er veel te laat achter dat ik daadwerkelijk door de selectie was gekomen, toen lag ik al mijlenver achter. Ik heb geen ervaring met lobbyen en heb dat ook nog nooit hoeven doen. Als ik van Bupitah of Intxarugau had verloren had ik dat niet erg gevonden, maar een Tess in de crew, nou, dan spijt het je wel dat je niet wat eerder van je stoel kwam ja.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:08 schreef whoops het volgende:
[..]
Dan had je beter moeten lobbyen... Of tieten moeten laten staan ofzo...
Het merendeel van de SC gebeurt idd snachts, maar alleszins in ONZ. Op onzin mogen ze in hun handjes klappen als ze nog 5 vaste users online hebben op die tijdstippen. En aangezien ze alleen stemmen van ONZ-users wilden hebben, vind ik het vreemd dat ze ineens aan zoveel stemmen komt.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:09 schreef petre86 het volgende:
[..]
dat is het verschil.. tessje is voor SC (na 0:00u)
en de users die daarin posten.. hebben ook stemrecht
elke stem is even zwaar... dus het is eerlijk verlopen..
laat ze nou eerst maar gewoon hun werk doen... aan de hand van hoe ze tot nu toe hebben gepost kun je niet oordelen hoe ze het als mod zullen/zal doen...
Wie?quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:10 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ik kwam er veel te laat achter dat ik daadwerkelijk door de selectie was gekomen, toen lag ik al mijlenver achter. Ik heb geen ervaring met lobbyen en heb dat ook nog nooit hoeven doen. Als ik van Bupitah of Intxarugau had verloren had ik dat niet erg gevonden, maar een Tess in de crew, nou, dan spijt het je wel dat je niet wat eerder van je stoel kwam ja.
En nu maar hopen dat de baggeraars hun naam waar kunnen maken, en haar gauw wegjagen.
Wou je zeggen dat het voor jou erger is dan voor mij, ofzo.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:10 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
moet je je eens voorstellen hoe ik me voel...
Ik denk dat je je in dat aantal aan het vergissen bent.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:13 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Het merendeel van de SC gebeurt idd snachts, maar alleszins in ONZ. Op onzin mogen ze in hun handjes klappen als ze nog 5 vaste users online hebben op die tijdstippen. En aangezien ze alleen stemmen van ONZ-users wilden hebben, vind ik het vreemd dat ze ineens aan zoveel stemmen komt.
quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:09 schreef whoops het volgende:
Ik geloof er niks van dat je bewijs hebt...
En wat dan nog?! Als zij haar stemmen moet onttrekken aan users die nooit daglicht zien, hoe moeten die users dan weten of ze overdag een goede mod zal zijnquote:Op dinsdag 21 december 2004 23:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik denk dat je je in dat aantal aan het vergissen bent.
quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:16 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
[afbeelding]
P.S. Zou 1 van de mods ons op de hoogte kunnen houden van het hier op volgende gerel achter de schermen?
wehehequote:Op dinsdag 21 december 2004 23:16 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
[afbeelding]
P.S. Zou 1 van de mods ons op de hoogte kunnen houden van het hier op volgende gerel achter de schermen?
Dat is voor diegenen toch ook niet interessant? Wat lul je man. Iedereen stemt toch voor degene die hem/haar het beste uitkomt? Tessje heeft toegezegd de SC toe te laten, dus dan kan ze uit die hoek steun verwachten. Wat had je dan gedacht?quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:16 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
En wat dan nog?! Als zij haar stemmen moet onttrekken aan users die nooit daglicht zien, hoe moeten die users dan weten of ze overdag een goede mod zal zijn
quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:16 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
[afbeelding]
ze heeft ook stemmen van onz-users gehad hoorquote:Op dinsdag 21 december 2004 23:13 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Het merendeel van de SC gebeurt idd snachts, maar alleszins in ONZ. Op onzin mogen ze in hun handjes klappen als ze nog 5 vaste users online hebben op die tijdstippen. En aangezien ze alleen stemmen van ONZ-users wilden hebben, vind ik het vreemd dat ze ineens aan zoveel stemmen komt.
Als die SC toch al gedoogd werd snachts, wat voor lame-ass argument is het dan om het voortaan toe te laten. Als ze echt zo graag om die reden mod wil zijn, geef haar haar modrechten dan alleen tussen 00:00 en 8:00 zodat wij er geen last van hebbenquote:Op dinsdag 21 december 2004 23:20 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat is voor diegenen toch ook niet interessant? Wat lul je man. Iedereen stemt toch voor degene die hem/haar het beste uitkomt? Tessje heeft toegezegd de SC toe te laten, dus dan kan ze uit die hoek steun verwachten. Wat had je dan gedacht?
Ja, er zijn met reden een aantal (paar) namen geschrapt.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:07 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Niet helemaal correct CW, jullie sloten bij de stemming achter de schermen ook al enkele users uit van deelname.
Op die manier konden jullie het rijtje met de in jullie ogen geschikte opvolgers alvast samenstellen en daar mochten vervolgens de users uit kiezen.
En om het gezeur over het gebrek aan users met een eigen mening te voorkomen, werd Krea er nog even bijgegooid ter compensatie.
Niet dat hij daadwerkelijk in de crew was gekomen als hij op de 1e plek zou eindigen.
Nee, dan zouden jullie immers nog de veto stem laten gelden die je hier boven al noemt.
Heel leuk, zo'n spelletje met de users, maar ga nu niet de schijn ophouden dat er daadwerkelijk sprake is van een democratische stemming.
En ja, ik wil het bewijs van het bovenstaande verhaal best even posten/mirroren als je het gaat ontkennen hoor
Wehehe nice...quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:16 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zo beetje constipated?quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:23 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Als die SC toch al gedoogd werd snachts, wat voor lame-ass argument is het dan om het voortaan toe te laten. Als ze echt zo graag om die reden mod wil zijn, geef haar haar modrechten dan alleen tussen 00:00 en 8:00 zodat wij er geen last van hebben
En zet daarna iemand die wél met de daagse onzinners begaan is op die plek.
En laat de Cew ophouden met dat achter-de-schermen gelul en wees eerlijk. Lekken mag dan illigaal/vervelend/niet gewenst zijn, ik ben blij dat er mensen zoals Kasta zijn die de waarheid openbaar maken.
Bah
Tijdens de voorselectie, of voor/tijdens de eindbeslissing, de laatste paar dagen?quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:26 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ja, er zijn met reden een aantal (paar) namen geschrapt.
Je laat je wel erg kennen nu, HTT.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:23 schreef HTT-Thalan het volgende:
En laat de Cew ophouden met dat achter-de-schermen gelul en wees eerlijk. Lekken mag dan illigaal/vervelend/niet gewenst zijn, ik ben blij dat er mensen zoals Kasta zijn die de waarheid openbaar maken.
Bah
Voorselectiequote:Op dinsdag 21 december 2004 23:28 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Tijdens de voorselectie, of voor/tijdens de eindbeslissing, de laatste paar dagen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |